FANDOM

Treść

Total Drama All-Stars Logo

Zrujnowany finał (ang. The Final Wreck-ening) – trzynasty i ostatni odcinek serialu animowanego typu reality show Totalna porażka: Plejada gwiazd. W tym odcinku po raz ostatni na letnim obozie odbywa się zadanie finałowe.

Wprowadzenie Edytuj

Z finałem pożegnali się Gwen i Scott. Do walki o milion dolarów wstaje dwóch finalistów. W tej ostatecznej bitwie muszą dotrzeć na szczyt góry i wyjąć miecz wbity w kamień.

Uczestnicy Edytuj

Finaliści Edytuj

Osoby, które odpadły Edytuj

Pomocnicy Mike'a Edytuj

Pomocnicy Zoey Edytuj

Zawodnicy wewnątrz baloników Edytuj

Gość specjalny Edytuj

Wyzwanie Edytuj

Zadanie do wykonania: Pokonanie toru przeszkód i wyjęcie miecza z kamienia
Zwycięski uczestnik: Mike (w niektórych krajach Zoey)
Nagroda: Milion dolarów
Drugie miejsce: Zoey (w niektórych krajach Mike)

Ciekawostki Edytuj

  • Ten odcinek jest jednym z dwóch odcinków, w których większość wyeliminowanych uczestników nie wraca na ostanie wyzwanie. Drugim z nich jest Kłamstwa, szepty i jedna wielka wygrana.
    • Uczestnikami, którzy zostali wybrani do pomocy w wygraniu głównej wygranej w pierwszej części piątego sezonu, są Gwen, Alejandro, Heather i Cameron. W drugiej części piątego sezonu zaś wybrani są Jasmine i Dave.
  • Scena, w której Mike lub Zoey wyjmuje miecz z kamienia, nawiązuje do sławnej legendy o królu Arturze i rycerzach Okrągłego Stołu.
  • W tym odcinku Obóz Wawanakwa pojawia się po raz ostatni.
    • W tym samym odcinku Mal i inne osobowości Mike'a przestają istnieć.
  • W głosowaniu wzięli udział widzowie z całego świata. W większości krajów, wśród których jest Polska, milion zdobył Mike, a w niektórych krajach – Zoey.