Fandom

Cartoon Network Wiki

Zoey

1739stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij
Zoey
ZoeyAudition.png
Informacje kontekstowe
Serial: Totalna Porażka: Zemsta Wyspy
Totalna Porażka: Plejada gwiazd
Pierwszy odcinek: Większe, gorsze, brutalniejsze!
Ostatni odcinek: Zrujnowany finał
Jedyny odcinek:
Liczba odcinków: 26
Dubbing: Barbara Mamabolo (oryginalny)
Agnieszka Fajlhauer (polski)
Inspiracja:
Informacje ogólne
Imię i nazwisko: Zoey
Przydomek:
Rasa: człowiek
Płeć: Ten bohater jest płci żeńskiej. kobieta
Wiek: 18 lat
Stan cywilny:
Karnacja:
Kolor włosów: rude
Kolor oczu:
Rodzina:
Przyjaciele: Brick
Cameron
Mike
Sam
Gwen
Duncan
Wrogowie: Anna Maria
Jo
Scott
Chef Hatchet
Alejandro
Courtney
Miejsce zamieszkania: Toronto, Kanada
Pochodzenie:
Alter-ego:
Specjalność: bycie zakochaną dziewczyną
Totalna Porażka: Zemsta Wyspy Totalna Porażka: Plejada gwiazd

Zoey – fikcyjna postać po raz pierwszy występująca w serialu animowanym typu reality show Totalna Porażka: Zemsta Wyspy oraz dubbingowana w polskiej wersji przez Agnieszkę Fajlhauer. Jest jednym z trzynastu zawodników "Totalnej Porażki" drugiej generacji. Występuje również w Totalnej Porażce: Plejadzie gwiazd.

Historia Edytuj

Totalna Porażka: Zemsta Wyspy Edytuj

Historia Zoey ma swój początek w odcinku Większe, gorsze, brutalniejsze!. Wraz z 12 innymi osobami przybyła na teren Obozu Wawanakwa, który został napromieniowany radioaktywnie. Rozmawiała z Mike'em, który powiedział jej, że jest tyle pięknych rzeczy. Po wybuchu i eksplozji jachtu znalazła się na powierzchni wodu. Uratowała Mike'a i Staci przed utonięciem. Po dotarciu do mety została członkinią drużyny "Zmutowanych Larw". Podczas pierwszego zadania spadła na skalną półkę i została uratowana przez Mike'a, który przybył na rozpaczliwe wołanie o pomoc. W końcu przyczyniła się do zwycięstwa poprzez pomoc w rozbrojeniu bomby w totemie.

W drugim odcinku Prawda albo laser rekina na trasie przeszkód pokonała zmutowane bobry. Podczas wspinaczki zagroziły jej spadające kamienie, jednak dała sobie radę (odc. Lód, lód, dziecino). Wędrując po lesie stała się jedną z ofiar gigantycznego pająka, którego udawała Izzy (odc. Schwytani straceńcy). Pomogła swojej drużynie sterować pontonem (odc. Ahoj, załogo!), a także zaprojektować ubrania dla larwy – symbolu swojej drużyny (odc. Uciekający model).

W siódmym odcinku programu Kopalnia jest kiepskim miejscem na odpady jej drużynę opuściła Anna Maria, która zrezygnowała z dalszej gry o milion dolarów. Natomiast w odcinku Wyspa skarbów Dr. McLeana z Zoey i jej zespołem pożegnała się Dakota, która stała się wielkim zmutowanym potworem. Pod koniec dziewiątego odcinka Grand Chef Auto nie zdążyła się pożegnać z Mike'em poprzez pocałunek.

Działała indywidualnie w odcinkach W górę, w górę, w moim żałosnym balonie oraz Jedz, puszczaj i bądź ostrożny. Ostatecznie w odcinku półfinałowym Zaczarowany Las została wyeliminowana poprzez wystrzelenie z Miotacza Wstydu zajmując trzecie miejsce. Powróciła w odcinku finałowym Mózg kontra Tężyzna – Ostateczna bitwa na ogłoszenie wyników. Zaśmiała się również, gdy prowadzący został na okres roku zatrzymany za zmienienie wyspy w radioaktywne wysypisko.

Totalna Porażka: Plejada gwiazd Edytuj

Wraz z 13 uczestnikami dostała się do piątego sezonu programu. W pierwszym odcinku Bohaterowie kontra Dranie wraz z resztą wyleciała z helikoptera i znalazła się w wodzie. Po dotarciu na wyspę została przydzielona do drużyny "Bohaterskich Chomików". W pierwszym zadaniu uratowała życie Mike'a, skoczyła z klifu do wody pełnej rekinów w poszukiwaniu klucza do luksusowej willi i została przewieziona w dziecięcym wózku przez Lindsay. Jej drużyna przegrała pierwsze wyzwanie i odesłała do domu głupiutką blondynkę. Zoey jako piąty uczestnik otrzymała swoją piankę. Wzięła aktywny udział w znalezieniu trójwymiarowych puzzli i utworzeniu makiety Statuy Wolności (odc. Zły lęk). Została trafiona przez Alejandro Pijawko-Ballem (odc. Chroń prywatności Pijawko-Ballem).

W odcinku Straszne jedzenie do jej drużyny dołączył również Duncan, który był wcześniej w drużynie "Nikczemnych Sępów". Uczestniczyła także w wyzwaniu związanym z jedzeniem. Było jej przykro, że Cameron przeszedł do drużyny "Sępów" (odc. Księżycowy obłęd). Pomogła reszcie drużyny znaleźć wszystkie jaja i umieścić je w misce (odc. Hiszpańska Opozycja bez Jajecznych Ekspertów). Wzięła udział w bokserskim wyzwaniu (odc. Frajerskie uderzenia). Wraz z Cameronem, Mike'em i Scottem pływała tratwą podczas regatowego wyzwania (odc. Wasze regaty obiektem moich żartów).

Podczas wyzwania w odcinku Będziecie poszukać Zeeka wraz z innymi uczestnikami padła ofiarą zmutowanego Ezekiela. Wzięła udział również w wyprawie wojskowej (odc. Trafiony, zatopiony i zabity), konkurencji tworzeni i jedzenia lodów (odc. Lody błotnistych lodziarzy) i poszukiwaniu łupów (odc. Odważne poszukiwanie łupów). Wraz z Mike'em, Cameronem, Gwen, Heather i Alejandro znalazła się w finałowym wyzwaniu w odcinku Zrujnowany finał, gdzie w wersji obowiązującej w Polsce zajęła drugie miejsce. Po zatopieniu wyspy powiedziała Mike'owi, że nie ma możliwości ponownej rozegrania piątego sezonu.

Charakterystyka Edytuj

Zoey jest uczestniczką animowanego reality show. Jest bardzo sympatyczną, miłą i serdeczną dziewczyną oraz członkinią drużyny "Zmutowanych Larw". Jest również oczkiem w głowie rodziców. Jest zakochana w Mike'u, który w czwartym sezonie sezonie wciąż ratuje ją z opresji. W piątym sezonie to Zoey przejmuje inicjatywę i postanawia chronić swojego ukochanego, jednak przez jego złą osobowość musi mieć się na baczności. Zaprzyjaźnia się z Cameronem, Samem i Brickiem. Czasami jest osobą wykorzystywaną przez swoich wrogów, w tym bardziej przez Jo. Swój pierwszy występ w piątym sezonie ma w odcinku Większe, gorsze, brutalniejsze!. W piątym sezonie wraz z Sierrą, Lindsay, Duncanem (do odcinka 3 z Courtney), Mike'm, Cameronem i Samem tworzy drużynę "Bohaterskich Chomików" rywalizującą z drużyną "Nikczemnych Sępów".

Wygląd Edytuj

Zoey.png

Zoey jest dość wysoką dziewczyną, wzrostem dorównuje m.in. Bridgette, Dakocie, Heather, Lindsay, Blaineley i Courtney. Jej cera ma kolor beżowy w średniej karnacji. Ma szczupłą budowę ciała, podobnie jak reszta uczestniczek programu, poza Staci i Sadie. Oprócz tego ma również długie do ramion, proste, ciemno-czerwone włosy, które są związane gumką w dwa kucyki i duże, brązowe oczy w kasztanowej tonacji. Jej wargi są pomalowane szminką o tym samym kolorze co jej włosy.

Chodzi zawsze ubrana w bardzo wygodny, czerwony topik nie posiadający ramiączek, średniej wielkości beżowo-zielone, bawełniane spodnie i czarno-beżowe koturny. Swoim ubiorem dorównuje Sierrze i Courtney. Strój dziewczyny uzupełniają dodatki do niego: przepiękna, znajdująca się po prawej stronie głowy spinka do włosów w kształcie dużego, różowego kwiatu goździka, czarny naszyjnik rozciągający się dookoła szyi, małe, błękitne, okrągłe kolczyki wiszące na jej uszach, oraz dwie pary czerwonych bransoletek, które nosi na swoich rękach. Natomiast na jedno z wyzwań w odcinku Ahoj, załogo! zakłada zielony strój kąpielowy w jasnej tonacji i japonki w tym samym kolorze co kostium.

Cytaty Edytuj

Ogólnie Edytuj

"Nie jestem już samotna, mówię poważnie."
― Do Chrisa; odc. Większe, gorsze, brutalniejsze!

O Zoey Edytuj

"Dobra więc...mam się zwierzyć?Więc Zoey...fajna jest.Dobra, super fajna. Ale czy umówi się z kimś takim jak ja? Bo mam pewną...wadę. Tylko żeby mój stan znów wszystkiego nie zepsuł."
― Mike o Zoey; odc. Większe, gorsze, brutalniejsze!

Ciekawostki Edytuj

Wystąpienia Edytuj

Totalna Porażka: Zemsta Wyspy Edytuj

Totalna Porażka: Plejada gwiazd Edytuj

Zmutowane Larwy
CameronMikeScottAnna MariaDakotaZoey
Bohaterskie Chomiki
DuncanMikeSamLindsaySierraZoey

Więcej z Fandomu

Losowa wiki