FANDOM

Zmyślone pchły
Zmyślone pchły
Informacje kontekstowe
Pierwszy odcinek:
Ostatni odcinek:
Jedyny odcinek: Kraina pcheł
Liczba odcinków: 1
Dubbing:
Inspiracja:
Informacje ogólne
Imię i nazwisko: Juan
Juanita
Pedro
Eduardo Junior i inne
Przydomek:
Rasa: zmyśleni przyjaciele
Płeć: mieszańce
Wiek:
Stan cywilny:
Karnacja:
Kolor włosów:
Kolor oczu:
Rodzina:
Przyjaciele: Eduardo
Wrogowie: Bloo
Pan Zając
Franka
Miejsce zamieszkania:
Pochodzenie:
Alter-ego:
Specjalność:
Ddzppf logo

Zmyślone pchły (ang. Imaginary Fleas) – postacie fikcyjne pojawiające się w serialu animowanym Dom dla zmyślonych przyjaciół pani Foster.

Opis Edytuj

Historia Edytuj

Pewnego dnia, gdy Eduardo kąpał żółto-brązowego pieska imieniem Gryzak, para pcheł uciekła przed wodą i przeprowadziła się do jego fioletowego futra. Stwór zaprzyjaźnił się z nimi. Pchle płci męskiej dał na imię Juan, a jego żonie Juanita. Jednak następnego dnia pchły zaczęły się szybko dwoić i troić, w końcu zbudowały Pchle Miasto. Na skutek tej sytuacji Eduardo postrzymał się od drapania, a nawet unikał kąpieli.

Pan Zając i Franka postanowili pozbyć się pcheł w nietypowy sposób poprzez użycie zabójczych chemikaliów. Ale Eduardo ocalił pchły przed szamponami przeciwpchelnymi i obrożami, które były ich zabójcami. Tymczasem Bloo prosił Maksa, żeby wymyślił pchły. Jednak chłopiec odmówił prośby.

Pewnej nocy, gdy Eduardo smacznie spał, Bloo wziął golarkę, uciął mu futro i zrobił z niego płaszcz. Rano przerażony i ogolony na łyso Eduardo ukrył się w szafie, żeby z niej nie wyjść. Pchły nawet ze złością odkryły, że wszystkiemu winien był Bloo. Wszyscy z przerażeniem stwierdzili, że te pchły nie były prawdziwe, tylko zmyślone.

Kiedy Pan Zając, Franka i Bloo dostali nauczkę, Eduardo wpadł na świetny pomysł. Wszyscy z użyciem golarki ucięli każdemu zmyślonemu przyjacielowi futro i umieścili je w komórce. Eduardo pożegnał się z pchłami i zamknął drzwi na klucz, a Pan Zając powiesił na nich napis: "Nie zbliżać się! Nie wchodzić!". To wydarzenie miało miejsce w odcinku Kraina pcheł.

Charakterystyka Edytuj

Zmyślone pchły są grupą postaci występujących w kreskówce. Są stworzeniami żyjącymi w futrach. Wśród zmyślonych pcheł są Juan i jego żona Juanita, a także ich dzieci oraz burmistrz miasta pcheł. Ich przyjacielem i obrońcą jest Eduardo, zaś wrogami – Pan Zając, Franka i Bloo. Występują jedynie raz w odcinku Kraina pcheł, w którym mają one największą rolę.

Wygląd Edytuj

Zmyślone pchły są małe i czarne, mają białe oczy, a ich nosy mają ostre końce. Każda z nich nosi narycie głowy oraz ma ubranie na sobie i trzy pary nóg.

Cytaty Edytuj

  • Kochamy cię, Eduardo!
    • Opis: do Eda, któremu chciało mu się drapać.

Ciekawostki Edytuj

  • Jedna z pcheł jest aluzją do burmistrza miasta Townsville z "Atomówek".

Więcej z Fandomu

Losowa wiki