FANDOM

Ze mną, siostry
Ze mną siostry.png
Informacje główne
Serial: Totalna Porażka w trasie
Odcinek: TPwT Podsumowanie II: Ratunek przez telefon
Wykonawca: Monika Ambroziak jako LeShawna
Gatunek: pop
Długość: 00:53
Wideo
Totalna Porażka w Trasie ♫♪Ze Mną Siostry♫♪(piosenka nr 15)00:53

Totalna Porażka w Trasie ♫♪Ze Mną Siostry♫♪(piosenka nr 15)

Totalna Porażka w Trasie

Ze mną, siostry (ang. Sisters) – piosenka pojawiająca się w trzecim sezonie animowanego reality show "Totalna Porażka". Jest śpiewana przez LeShawnę. W polskiej wersji piosenkę śpiewa Monika Ambroziak.

Opis ogólny Edytuj

Piosenka śpiewana przez członkinię nieistniejącej już drużyny "Zwycięzców" – LeShawnę, która szuka zemsty na Alejandro, który wyeliminował ją w odcinku Spoliczkowana Rewolucja. Jest jednym z przebojów, który również zachęca do uratowania trzeciego sezonu programu przed natychmiastowym jego zdjęciem z anteny. Piosenka pojawia się w odcinku TPwT Podsumowanie II: Ratunek przez telefon.

Opis fabularny Edytuj

Gdy zaczyna grać muzyka, LeShawna bierze mikrofon, staje twarzą do widzów i zaczyna śpiewać w zemście na młodym Latynosie z drużyny "Chris jest naprawdę bardzo bardzo bardzo bardzo słodki". Namawia siostry do współpracy i walki ze złośliwym człowiekiem, który wykopał ją z programu. Oprócz tego niszczy wiszący obraz przedstawiający portret Alejandro. Pod koniec czarnoskóra dziewczyna woła "Zemścimy się!", kończąc piosenkę.

Osoby, które zaśpiewały Edytuj

Ciekawostki Edytuj

  • Jest to jedna z siedmiu piosenek śpiewanych podczas podsumowań.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki