FANDOM

Zbudź się
Zbudź się.png
Informacje główne
Serial: Totalna Porażka w trasie
Odcinek: Społeczeństwo Kłamiącej Afryki
Wykonawca: Alejandro, Duncana, Heather i Sierry
Gatunek: pop, ballada
Długość: 01:31
Wideo
Totalna Porażka w Trasie♫♪ Zbudź Się♫♪(piosenka nr 24)01:31

Totalna Porażka w Trasie♫♪ Zbudź Się♫♪(piosenka nr 24)

Zbudź się (ang. Wake Up) – piosenka pojawiająca się w trzecim sezonie animowanego reality show "Totalna Porażka". Jest śpiewana przez Alejandro, Duncana, Heather i Sierrę. W polskiej wersji piosenkę wykonują Marcin Przybylski, Paweł Ciołkosz, Anna Sroka i Dorota Furtak.

Opis ogólny Edytuj

Piosenka jest śpiewana przez uczestników "Totalnej Porażki w trasie", którzy przypadkowo znaleźli się w transie podczas wyzwania w Parku Narodowym Serengeti. Opowiada o tym, jak się szybko obudzić z przypadkowego transu i wstać bezproblemowo. Cechuje ją dynamizm i elementy muzyki afrykańskiej. Piosenka pojawia się w odcinku Społeczeństwo Kłamiącej Afryki.

Opis fabularny Edytuj

Gdy zaczyna grać muzyka, Heather powoli się budzi jako pierwsza i oznajmia, że jest piękny dzień w Parku Narodowym Serengeti. Zapowiada również, że znajdzie Ezekiela i wygra tę grę. Podczas piosenki dziewczyna jest filtrowana przez Alejandro, który również się ocknął. Jednak sielankę przerywa Duncan, który uderza swojego kolegę w twarz. Zaś Sierra ma problem z szukaniem Cody'ego.

Osoby, które zaśpiewały Edytuj

Ciekawostki Edytuj

  • Jest to jedyna piosenka, której Sierra nie mogła wykonać po trafieniu piłeczką unieruchamiającą.
  • Muzyka z piosenki nawiązuje do utworu Waka Waka Shakiry otwierającego mundial w RPA.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki