FANDOM

Treść

Ddzppf logo
Zając rusza w tango (ang. Let Your Hare Down) – sześćdziesiąty piąty odcinek serialu animowanego Dom dla Zmyślonych Przyjaciół pani Foster, trzynasty, a zarazem ostatni odcinek piątego sezonu.

WprowadzenieEdytuj

Wyluzowany przez Bloo, Pan Zając przestaje pilnować porządku, przez co w domu zaczyna panować anarchia.

Fabuła Edytuj

SPOILER: Zawiera szczegółowy przebieg fabuły.

W Domu Pani Foster jest poranek i Pan Zając po przebudzeniu zerka na swój harmonogram. W tym samym czasie w swoim łóżku Franka śni o aktorze filmowym, Rodzie Tango. Jej sen zostaje jednak przerwany przez swojego pracodawcę, który budzi ją do pracy. W międzyczasie Koko bierze poranny prysznic, lecz Pan Zając ją wygania z łazienki, ponieważ jest jego kolej. Zaś jego twórczyni, pani Foster, karmi Eduardo śniadaniem.

Po południu w swoim biurze Pan Zając załatwia panu Johnsonowi i jego żonie formalności związane z adopcją. Rodzina ma zamiar zaadoptować Bloo. Na szczęście Maks zjawia się w ostatniej chwili, by temu zapobiec. Maks i Bloo są źli na Pana Zająca za zbyt surowe przestrzeganie zasad. Wszyscy mieszkańcy placówki są również źli na niego i jego plan dnia, który komplikuje i usztywnia życie wszystkich lokatorów domu pani Foster, m.in. sprawdza sprzątających dom, prosi Frankę o wysyłanie listów itp.

Wieczorem lokatorzy domu oglądają serial Zaginieni, w którym bohaterowie znajdują się na opuszczonej wyspie, gdzie m.in. grasują trolle. Gdy dochodzi do decydującego momentu w serialu, Pan Zając przerywa naszym bohaterom seans, wyłączając telewizor i mówiąc, że już czas do łóżek. Nazajutrz prezes placówki ogląda Masterwork Theatre. Tymczasem Maks, Franka, Chudy, Eduardo i Koko naradzają się, prosząc Bloo, by "wyluzował" Pana Zająca. Ten początkowo się sprzeciwia, lecz ostatecznie się zgadza.

Następnego dnia Bloo zabiera Pana Zająca do lunaparku, jeździ z nim na deskorolce, obrzuca domy papierem toaletowym, skacze na bungee, ujarzmia byka na rodeo, jedzie do Tijuany – "bramy Meksyku", występuje w pokazie w cyrku. To wszystko jednak nic nie daje, a Pan Zając w ogóle nie czuje się rozbawiony. Co więcej, Bloo się poddaje i postanawia wrócić do domu pani Foster. Nagle atakują go wściekłe kury, a Pan Zając obserwując całą sytuację zaczyna się wielce śmiać. Zdejmuje ubrania i wskakuje do wody, wyrzuca harmonogram i postanawia inaczej żyć. Bloo jest zadziwiony jego metamorfozą.

W tym samym czasie, w domu pani Foster trwa akcja poszukiwawcza, albowiem Pan Zając i Bloo już dawno powinni byli wrócić. Niespodziewanie drzwi w głównym holu otwierają Bloo i Pan Zając, który jest odmieniony i od teraz każe na siebie wołać "Harry". Wyluzowany prezes domu każe gosposi nie przejmować się czymkolwiek. Na basenie przed domem zaczyna się impreza w togach. Franka i inni lokatorzy domu są zachwyceni "nowym" prezesem domu.

Nazajutrz rano dziewczynę budzi obcy człowiek. Gosposia domu nie do końca rozbudzona wstaje z łóżka i idzie do łazienki. Tam zauważa bałagan i przyjaciół w wannie, ale okazuje się, że tu jest impreza. W kuchni zaś inni przyjaciele marnują zapasy jedzenia, a pozostali grają w głównym holu w piłkę. Rozzłoszczona Franka woła Pana Zająca do gabinetu i prosi go, aby spoważniał. Jednak ten "olewa" wszystko. Sytuacja w domu robi się coraz bardziej kiepska m.in. namnażają się rachunki.

Gosposia domu stara się przywrócić dawnego prezesa domu. Dzięki jej pomysłowi impreza w gabinecie Pana Zająca wywołuje u niego przerażenie. Bloo stara się utrzymać jego nowy styl. Wkrótce jednak wraca dawny Pan Zając, chwyta swój planik i przywraca w domu pani Foster porządek.

Spoiler kończy się w tym miejscu.

Bohaterowie odcinkaEdytuj

Główni bohaterowieEdytuj

Bohaterowie drugoplanowiEdytuj

Bohaterowie tłaEdytuj

CiekawostkiEdytuj

BłędyEdytuj

  • Franka w tym odcinku śni o Rodzie, co wydawać może się dziwne, gdyż wcześniej utrzymywała, że za nim wcale nie przepada.