FANDOM

Zabójcze Makiety.png
Zabójcze Makiety (ang. The Killer Grips) – drużyna rywalizująca w animowanym reality show Plan Totalnej Porażki. Jest aktywna w odcinkach 3-15. Jest najsłabszą drużyną w drugim sezonie programu. Jej członkowie wygrali tylko trzy razy, a przegrali 8 razy. W odcinku 16 wraz z drużyną "Trzeszczących Żarów" drużyna zostaje rozwiązana i każdy z jej członków działa indywidualnie.

Skład drużyny Edytuj

Zabójcze Makiety Członkowie.png

Skład drużyny: Beth, Owen, Lindsay, Izzy, Justin, Trent oraz dodatkowo Courtney

Drużyna "Zabójczych Makiet" liczy siedmiu członków. W skład drużyny wchodzą: Beth, Courtney, Izzy, Justin, Lindsay, Owen i Trent. Logo drużyny jest pomarańczowa pięść na żółtym kole.

Chłopaki Edytuj

  • Justin – pierwszy męski członek drużyny, aktywny w odcinkach 3-19.
  • Owen – drugi męski członek drużyny, aktywny w odcinkach 3-13 oraz 21-24.
  • Trent – trzeci i ostatni członek oraz kapitan drużyny, aktywny w odcinkach 3-5.

Dziewczyny Edytuj

  • Beth – pierwsza żeńska członkini drużyny, w wersji obowiązującej w Polsce została zdobywczynią miliona dolarów.
  • Courtney – druga żeńska członkini drużyny, aktywna w odcinkach 13-24.
  • Izzy – trzecia żeńska członkini drużyny, aktywna w trzecim odcinku programu oraz w odcinkach 7-11.
  • Lindsay – czwarta i ostatnia członkini oraz od odcinka 7 kapitan drużyny, aktywna w odcinkach 3-21.

Osiągnięcia Edytuj

Wygrane konkurencje i nagrody Edytuj

Przegrane konkurencje Edytuj

Ciekawostki Edytuj

  • Jest to jedna z najsłabszych drużyn. Inne drużyny to Zwycięzcy, Toksyczne Szczury i Pływające Łososie.
  • Izzy pojawiła się w drużynie dwukrotnie – pierwszy raz jako "E-scope" i drugi jako "Zwykła Izzy".
  • Courtney jest jedyną osobą, która najpierw nie została dopuszczona do udziału w drugim sezonie, a potem zakwalifikowała się na "Plan Totalnej Porażki" zaraz po wygranym procesie sądowym.
Zabójcze Makiety
JustinOwenTrentBethCourtneyIzzyLindsay

Więcej z Fandomu

Losowa wiki