FANDOM

Treść

Ddzppf logo
Wyzwanie dla superprzyjaciół (ang. Challenge of the Super Friends) – czterdziesty odcinek serialu Dom dla Zmyślonych Przyjaciół pani Foster, pierwszy odcinek czwartego sezonu.

WprowadzenieEdytuj

Gdy Maks zostaje pomocnikiem I Kto Mi Podskoczy Mana, zazdrosny o niego Bloo łączy siły z Nemezis by go pokonać.

Streszczenie Edytuj

Miasto terroryzuje Extremozaur. Bloo, Maks, Chudy, Eduardo, Koko i Franka przyjeżdżają go powstrzymać, ale nie udaje im się. Wtedy na ratunek mieszkańcom przylatuje I Kto Mi Podskoczy Man, zmyślony superbohater, który powstrzymuje potwora. Bloo nie podoba się I Kto Mi Podskoczy Man, lecz Maks jest nim zafascynowany. Chłopiec zostaje nawet jego pomocnikiem i razem walczą z Nemezis, odwiecznym wrogiem I Kto Mi Podskoczy Mana, również zmyśloną superbohaterką. Chce ona cały świat zdobić słodko na różowo. Do Nemesis wkrótce przyłącza się Bloo, który chce się zemścić na Maksie za to, że go porzucił. Obaj superbohaterowie okazują się być rodzeństwem i jakiś czas później trafiają do adopcji, a Maks i Bloo godzą się ze sobą.

Bohaterowie odcinkaEdytuj

Główni bohaterowieEdytuj

Bohaterowie drugoplanowiEdytuj

Zobacz też Edytuj