Fandom

Cartoon Network Wiki

Wykorzystaj dzień

1755stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij
Odcinek

Wykorzystaj dzień
Sezon 4, Odcinek 42
Wykorzystaj dzień.png
Oryginalny tytuł: Squeeze The Day
Premiera: 12 maja 2006 FlagaUSA.png
9 maja 2007 FlagaPL.png
Serial:
Produkcja
Kod produkcji: 403
Reżyseria: Craig McCracken
Scenariusz: Timothy McKeon
Chronologia
Poprzedni
"Wspólne zdjęcie"
Następny
"Sąsiedzkie spory"
Dom dla zmyślonych przyjaciół pani Foster
Wykorzystaj dzień (ang. Squeeze The Day) – czterdziesty drugi odcinek serialu animowanego Dom dla zmyślonych przyjaciół pani Foster, trzeci odcinek czwartego sezonu.

Opis odcinkaEdytuj

Pod nieobecność wszystkich domowników, Maks i Bloo mają cały Dom Pani Foster tylko dla siebie. Wpadają na różne pomysły, by jak najlepiej wykorzystać tę okazję.

StreszczenieEdytuj

Pewnego dnia Bloo budzi się i orientuje się, że nikogo w domu nie ma. Myśli, że wszyscy pojechali na plażę, a jego zostawili w domu. Po pewnym czasie Bloo odwiedza Maks i znajduje list od Franki, że wszyscy są na plaży. Chłopcy robią w domu dużo wariactw, bo to jedyna okazja. Sądzą, że w domu nie ma żadnych zasad i nikt ich nie upomni, m.in. biegają po domu, oglądają filmy Franki dla dorosłych, urządzają wielką ucztę w kuchni, psują windę, zjeżdżają po schodach, odnajdują mapę skarbów pani Foster czy czytają pamiętnik Koko. Ostatnią rzeczą, którą robią jest wylanie wiadra z wodą. Gdy wszyscy wracają, zastają Maksa i Bloo na wycieraniu podłogi w głównym holu. Mówią, że nic nie robili. Ale Franka ich poucza, żeby korzystali z dnia, a dziś nie udało im się tego zrobić...

Bohaterowie odcinkaEdytuj

Główni bohaterowieEdytuj

Bohaterowie drugoplanowiEdytuj

Bohaterowie epizodyczniEdytuj

CiekawostkiEdytuj

  • W tym odcinku nie pojawia się Eduardo.
  • Film Franki oglądany przez Bloo i Maksa jest nawiązaniem do książki Tajemniczy ogród, a sama bohaterka ma na imię Mary, tak jak główna bohaterka powieści.
  • Scena z prognozą pogody na telewizorze i Topeką (miastem w stanie Kansas) to gra słów w oryginalnej wersji językowej, której nie da się przetłumaczyć na język polski.
  • Odcinek ten jest jednym z ulubionych twórcy kreskówki[1].

Wyróżnienia Edytuj

Przypisy

Więcej z Fandomu

Losowa wiki