FANDOM

Wyłów skarb albo zgiń
Podwodne wyzwanie
Typ: wyzwanie
Organizator: Chris McLean
Wystąpienia
Serial: Totalna Porażka w trasie
Jedyny odcinek: Moja upalna Jamajka!
Liczba wystąpień: 1

Wyłów skarb albo zgiń (ang. The Treasure Hunt Of Death) – jedno z wydarzeń w serialu animowanym typu reality show Totalna Porażka w trasie.

Opis Edytuj

Zadanie "Wyłów skarb albo zgiń" jest jednym z wyzwań rozegranych w animowanym reality show. Należy do bardziej trudnych i niebezpiecznych zadań. Jest zadaniem, w którym każdy przedstawiciel przeciwnej drużyny musi skoczyć z klifu i znaleźć wielki złoty łańcuch, który szef kuchni miał na sobie podczas wieczoru karaoke. Utrudnieniem są elektryczne węgorze i rekiny, których zawodnik musi unikać. Pojawia się jedynie w odcinku Moja upalna Jamajka!.

Zasady Edytuj

W zadaniu biorą udział uczestnicy w strojach kąpielowych. Zadanie polega na skoku z klifu i szukaniu pod wodą złotego łańcucha, który szef kuchni nosił podczas wieczoru karaoke. Przedstawiciele każdej drużyny muszą skoczyć do wody i rozpocząć tam poszukiwanie skarbu. Podczas poszukiwań muszą unikać spotkania z rekinami i bycia naelektryzowanym przez stojące na przeszkodzie elektryczne węgorze. Zwycięzcą zostanie ten zespół, który jako pierwszy znajdzie skarb.

Uczestnicy Edytuj

Amazonki Edytuj

  • Cody: nosi żółto-beżowe szorty do kolan w niebiesko-turkusowe ozdoby i sandały.
  • Courtney: zakłada szare bikini z białymi wykończeniami i sandały.
  • Gwen: zakłada czarno-zielone bikini i sandały.
  • Heather: nosi średnio-różowe bikini w ciemno-czerwone pionowe paski po bokach i sandały.
  • Sierra: zakłada żółto-beżowe bikini w zielone pionowe paski po bokach i sandały.

Zwycięzcy Edytuj

  • DJ: nosi szare szorty kąpielowe i sandały.

Chris jest naprawdę bardzo bardzo bardzo bardzo słodki Edytuj

  • Alejandro: zakłada czerwono-różowe slipy kąpielowe w ciemno-różowe pionowe paski po bokach.
  • Noah: zakłada niebieskie szorty kąpielowe w czerwone kwiaty i szaro-popielate sandały.
  • Tyler: nosi czerwone szorty kąpielowe i sandały.

Podsumowanie Edytuj

Zwycięska drużyna: Amazonki
Drugie miejsce: Chris jest naprawdę bardzo bardzo bardzo bardzo słodki
Przegrana drużyna: Zwycięzcy
Powód przegranej: DJ nie zanurkował, ponieważ przeszkadzało mu koło ratunkowe, ale bał się je zdjąć.

Ciekawostki Edytuj

  • Osobami, które nie pojawiły się w pierwszym zadaniu, są Owen i Izzy.
  • Gwen została zaatakowana przez węgorze zaraz po znalezieniu skarbu.
  • DJ jest jedynym zawodnikiem, który słuchał reguł zadania zanim zdjął koszulę.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki