Fandom

Cartoon Network Wiki

Wszyscy wiedzą, że to Bendy

1723strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij
Odcinek

Wszyscy wiedzą, że to Bendy
Sezon 2, Odcinek 15b
20120617184243!Everyone Knows It's Bendy title card.jpg
Oryginalny tytuł: Everyone Knows It's Bendy
Premiera:
Produkcja
Kod produkcji: 202
Reżyseria: Craig McCracken
Scenariusz: Lauren Faust
Chronologia
Poprzedni
"Pomocna dłoń Chudego"
Następny
"Żadnych szalonych prywatek"
Dom dla zmyślonych przyjaciół pani Foster
Wszyscy wiedzą, że to Bendy (ang. Everyone Knows It’s Bendy) – drugi epizod piętnastego odcinka serialu Dom dla zmyślonych przyjaciół pani Foster, drugiego odcinka drugiego sezonu.

Opis odcinka Edytuj

Do Domu Pani Foster trafia Bendy, który wciąż psoci i zwala winę na innych użalając się nad sobą.

FabułaEdytuj

SPOILER: Zawiera szczegółowy przebieg fabuły.

Rodzina Bendy'ego chce oddać swojego wymyślonego przyjaciela do Domu Pani Foster, ponieważ jest strasznym psotnikiem. Franka zauważając dziwne zachowanie małego chłopca podpowiada Panu Zającowi. Pan Zając pyta czy rzeczywiście Państwo złapali Bendy'ego "na gorącym uczynku". Okazuje się, że tylko mały chłopiec rodziny – Gregory widział psocącego Bendy'ego. W związku z tym Pan Zając prosi, by Gregory wyszedł, a sam pyta rodziców, czy nie sądzą, że to wszystko zrobił ich syn, a nie Bendy. Franka dodaje, że często dzieciaki zrzucają winę na zmyślonych przyjaciół, bo nie chcą być ukarane. Rodzice jednak są przekonani o prawdomówności syna i wychodzą zostawiając Bendy'ego w przytułku. Po ich wyjeździe, Bendy przysięga przed Franką i Panem Zającem, że nie on robił te wszystkie rzeczy o które go oskarżają, a oni dają temu wiarę.

Jednak później Bendy idzie do salonu. Widząc nowego, Bloo zaprasza go do gry. Ten jednak bez słowa podchodzi i zbija wazon stojący na telewizorze. Następnie biegnie do Franki i Pana Zająca mówiąc, że słyszał tłuczone szkło. Ci zjawiają się na miejscu i oskarżają Bloo, Chudego, Eduardo i Koko o rozbicie wazonu, a nie Bendy'ego. Przyjaciele starają się wytłumaczyć im prawdę, ale Bendy robi minę "biedaka" i zaczyna użalać się nad sobą. W związku z tym, Pan Zając i Franka wierzą jemu, a nie przyjaciołom i każą im tu posprzątać.

Później Bendy je chipsy na kanapie strasznie nimi krusząc. Gdy przychodzi Pan Zając, Bendy wręcza torbę po chipsach, Eduardo i Pan Zając oskarża go o to. Eduardo stara się wytłumaczyć prawdę, ale Bendy znów zaczyna się użalać nad sobą i Zając mu wierzy, karając Eduardo.

Potem, Bendy błoci buty Chudego i pozostawia ślady w całym korytarzu. Chudy próbuje się wytłumaczyć, ale Bendy raz jeszcze zaczyna płakać przez co Franka wierzy jemu, a nie Chudemu.

Następnie w jadalni, Koko bardzo chce spróbować tortu stojącego na stole, jednak Pan Zając zakazuje jej go jeść. Bendy przychodzi do jadalni i oblizuje tort. Pan Zając raz jeszcze daje wiarę Bendy'emu, a nie Koko.

Po kolejnych wybrykach, wszyscy zostają uwięzieni w pokoju. Tam okazuje się, że wszyscy zostali wrobieni przez Bendy'ego. Postanawiają dowieść, że jest on oszustem. Przy szkle zostawiają piłkę i kij basketballowy. Bendy oczywiście rozbija szybę, a wtedy przyjaciele usiłują zrobić mu zdjęcia. Jednak przypadkowo, Bloo wyrywa kij Bendy'emu i wtedy też Koko robi zdjęcia, tak więc Bendy dalej pozostaje bezkarny.

Następnie, Bendy robi kawał naśladując przez głośniki Pana Zająca. Jednak, gdy Bloo próbuje zdemaskować Bendy'ego, sam zostaje ukarany. Mimo że wszyscy przyjaciele chcą się poddać, Bloo nie daje za wygraną. Ustawia samowyzwalacz tuż przy ciastkach z napisem "Nie dotykać". Bendy oczywiście chce zjeść ciastko, a wtedy kamera robi mu zdjęcie. Bendy chce zamazać zdjęcie, jednak chwyta pióro, które natychmiast eksploduje tuszem. Bendy stara się umyć, by zatrzeć dowody, ale urywa kurek i Dom zostaje zalany. Wtedy dopiero Franka i Pan Zając zdają sobie sprawę, że to Bendy był odpowiedzialny za wszystkie złe uczynki, ale i tak bardziej wściekają się na Bloo za zalanie Domu. Na koniec, pod Dom przychodzi Maks chcąc wiedzieć co się stało, wtedy Bloo zgania winę.

Spoiler kończy się w tym miejscu.

Bohaterowie odcinkaEdytuj

Główni bohaterowieEdytuj

Bohaterowie drugoplanowiEdytuj

Cytaty Edytuj

  • Pan Zając: Dosyć! Wystarczy tych głupich żartów i fałszywych oskarżeń! Od dzisiaj: nie ma telewizji, żadnych gier wideo i żadnych, yyy... co pan jeszcze lubi?
    Bloo: Lubię siatkówkę!
    Pan Zając: Żadnej siatkówki!

CiekawostkiEdytuj

  • To pierwszy i jedyny odcinek, w którym pojawia się Bendy.

Więcej w Fandom

Losowa wiki