FANDOM

Wiem, o czym ty myślisz
Wiem, o czym ty myślisz
Informacje główne
Serial: Totalna Porażka w trasie
Odcinek: Greckie Ruiny
Wykonawca: Duncana i Gwen
Gatunek: ballada, pop
Długość: 01:08
Wideo
Totalna Porażka w Trasie ♫♪Wiem o Czym Ty Myślisz♫♪(piosenka nr 17)01:08

Totalna Porażka w Trasie ♫♪Wiem o Czym Ty Myślisz♫♪(piosenka nr 17)

Wiem, o czym ty myślisz (ang. Greek Mix) – piosenka pojawiająca się w trzecim sezonie animowanego reality show "Totalna Porażka". Jest śpiewana przez Duncana i Gwen. W polskiej wersji piosenkę wykonują Paweł Ciołkosz i Beata Deskur.

Opis ogólny Edytuj

Piosenka jest śpiewana przez młodocianego przestępcę, który w odcinku Gdy widzę Londyn, to... wrócił do gry będąc przydzielonym do drużyny "Chris jest naprawdę bardzo bardzo bardzo bardzo słodki", oraz czarnowłosą gotkę z drużyny "Amazonek". Opowiada o ich dyskusji po tym, jak Tyler zauważył, że się całują ze sobą. Cechuje ją grecka ballada i dynamizm. Piosenka pojawia się w odcinku Greckie Ruiny.

Opis fabularny Edytuj

Gdy szef kuchni zaczyna grać piosenkę, Duncan i Gwen zaczynają ze sobą dyskutować o wydarzeniach, jakie miały miejsce w poprzednim odcinku trzeciego sezonu programu. Jednym z nich jest scena całowania się w toalecie, jaką widział Tyler. Świadkiem rozmowy jest Courtney, która po usłyszeniu informacji zerwała z punkiem. Śledzi ich Alejandro, który co chwilę wychodzi zza kolumn. Pod koniec piosenki Gwen mówi Duncanowi, że to ona wygra tę grę.

Osoby, które zaśpiewały Edytuj

Ciekawostki Edytuj

  • Jest to pierwsza piosenka, którą wykonał Duncan.
  • Jest trzecią piosenką wykonaną w duecie.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki