FANDOM

Odcinek

Wielka jagódka
Sezon 2, Odcinek 17b
Wielka jagódka.jpg
Oryginalny tytuł: Bloo's Brothers
Premiera: 4 marca 2005 FlagaUSA.png
6 października 2005 FlagaPL.png
Produkcja
Kod produkcji: 204
Reżyseria: Craig McCracken
Scenariusz: Adam Pava
Chronologia
Poprzedni
"Nic nie widzę"
Następny
"Słodki interes"
Dom dla zmyślonych przyjaciół pani Foster

Wielka jagódka (ang. Bloo's Brothers) – drugi epizod siedemnastego odcinka serialu Dom dla zmyślonych przyjaciół pani Foster, czwartego odcinka drugiego sezonu.

Opis odcinka Edytuj

Uczniowie klasy Maksa po zobaczeniu Bloo wymyślają mnóstwo jego kopii, więc Maks musi znaleźć prawdziwego.

FabułaEdytuj

SPOILER: Zawiera szczegółowy przebieg fabuły.

Maks w szkole prezentuje swojego zmyślonego przyjaciela, Bloo i reklamuje Dom dla zmyślonych przyjaciół pani Foster. Jego klasa jest zafascynowana wytworem wyobraźni Maksa i jej członkowie postanawiają wymyślić sobie jego kopię. Franka wdzięczna za reklamę domu pani Foster funduje Maksowi i Bloo bilet na lodowe szarady. Chłopcy są zachwyceni.

Następnego dnia, w domu pani Foster pojawia się mnóstwo uczniów ze szkoły, którzy oddają swoje kopie Bloo. Jedni nie mogą ich zatrzymać, a drugim się kopia po prostu nie podoba. Każdy sobowtór Bloo okazuje się czymś różnić, np. tonacją głosu, wielkością oczu, rozmiarem itp. Prawdziwy Blooregard zaczyna traktować ich jak swoje sługi i razem śpiewają piosenkę lodowych szarad na sto donośnych głosów. Jakiś czas później przychodzi Maks, który chce iść z Bloo na szarady. Nie może jednak zdefiniować, który jest prawdziwy. Po pieczołowitym i monotonnym castingu wybiera prawdziwego, w tym czasie w drzwiach pojawia się Joe Lodowa Szarada. Mężczyzna chodzi od drzwi do drzwi i mówi każdemu, że lodowe szarady są odwołane, bowiem zaczyna brakować jagódki do kolekcji owoców tańczących na łyżwach.

Maks wpada na pomysł, dzięki któremu lodowe szarady się odbywają: kopie Bloo razem tworzą wielką jagódkę tańczącą na łyżwach. Przyjaciele siedzą na widowni i Bloo narzeka, że Maks zgadł, iż jest prawdziwy; jest załamany tym, że przeleciała mu szansa możliwości występu jako wielka jagódka.

Spoiler kończy się w tym miejscu.

Bohaterowie odcinkaEdytuj

Główni bohaterowieEdytuj

Bohaterowie drugoplanowiEdytuj

Bohaterowie epizodyczniEdytuj

Ciekawostki Edytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki