FANDOM

Wielbłądzica Ruby
Wielbłąd i koza
Informacje kontekstowe
Serial: Totalna Porażka w trasie
Pierwszy odcinek: Przechadzka po Egipcie
Ostatni odcinek: TPwT Podsumowanie I: Łza końca problemów Bridgette
Jedyny odcinek:
Liczba odcinków: 2
Dubbing:
Inspiracja:
Informacje ogólne
Imię i nazwisko: Ruby
Przydomek:
Rasa: wielbłąd
Płeć: samica
Wiek:
Stan cywilny:
Karnacja:
Kolor włosów:
Kolor oczu:
Rodzina:
Przyjaciele: Izzy
Wrogowie: Heather
Cody
Courtney
Miejsce zamieszkania:
Pochodzenie:
Alter-ego:
Specjalność: galopowanie przez pustynię

Wielbłądzica Ruby (ang. Ruby the Camel) – zwierzę występujące w serialu animowanym typu reality show Totalna Porażka w trasie.

Historia Edytuj

Totalna Porażka w trasie Edytuj

Przechadzka po Egipcie Edytuj

Historia Ruby rozpoczyna się w dwuczęściowym odcinku trzeciego sezonu programu Przechadzka po Egipcie. W pierwszej części odcinka członkowie drużyny "Amazonek" dostali ją w nagrodę za dobiegnięcie do mety. Natomiast w drugiej części odcinka będąc na starcie siedzieli na jej grzbiecie kolejno: Izzy była widziana z przodu na szyi, Gwen nieco z przodu, Heather po środku, Courtney nieco z tyłu, a Cody był widziany z tyłu. Przed rozpoczęciem wyścigu zwierzę puściło gaz prosto w twarz jedynego chłopaka w drużynie "Amazonek". Podczas biegu Izzy używała wielbłądziego języka do rozmowy z Ruby. Poprosiła ją, aby zabrała wszystkich jej kolegów z drużyny na brzeg Nilu. Później zamieniła drużynę z Sierrą. Po przejściu do drużyny "Chris jest naprawdę bardzo bardzo bardzo bardzo słodki", pomogła "dawnym" kolegom przywołując Ruby do wejścia na pokład ich łodzi. Wielbłąd był pierwszym i jedynym zwierzęciem, które wykonało piosenkę "Płyniemy tam".

TPwT Podsumowanie I: Łza końca problemów Bridgette Edytuj

Ruby wystąpiła również w pierwszym odcinku podsumowującym pierwsze pięć odcinków trzeciego sezonu reality show. Pojawiła się na nagraniu wideo, którym oprócz niej był również szef kuchni oraz Izzy. Na tym nagraniu Izzy kopnęła szefa w brzuch, a wielbłąd usiadł na nim.

Charakterystyka Edytuj

Ruby jest zwierzęciem pojawiającym się w animowanym reality show. Jest wielbłądzicą, którą członkowie drużyny "Amazonek" otrzymali w nagrodę za dotarcie do mety. Jej celem jest galopowanie przez pustynię w Egipcie. Nigdy się nie kąpie i potrafi nawet puszczać bąki. Jej przyjaciółką jest Izzy. Występuje w dwóch odcinkach trzeciego sezonu programu, w tym pierwszym dwuczęściowym.

Wygląd Edytuj

Ciekawostki Edytuj

  • Jest jedynym zwierzęciem, które wykonało piosenkę Płyniemy tam.

Wystąpienia Edytuj

Totalna Porażka w trasie Edytuj

Zobacz też Edytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki