Fandom

Cartoon Network Wiki

Ubiec pannę młodą

1723strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij
Odcinek

Ubiec pannę młodą
Sezon 5, Odcinek 59
Ubiec pannę młodą.png
Oryginalny tytuł: The Bride to Beat
Premiera: 12 września 2007 FlagaUSA.png
12 maja 2008 FlagaPL.png
Produkcja
Kod produkcji: 507
Reżyseria: Craig McCracken
Scenariusz: Chris Savino
Lauren Faust
Chronologia
Poprzedni
"Gwiazda tandety"
Następny
"Przyjaźń zmienną jest"
Dom dla zmyślonych przyjaciół pani Foster

Ubiec pannę młodą (ang. The Bride to Beat) – pięćdziesiąty dziewiąty odcinek serialu animowanego Dom dla zmyślonych przyjaciół pani Foster, siódmy odcinek piątego sezonu.

Opis odcinka Edytuj

Bloo, myśląc że Maks chce się ożenić, próbuje pokrzyżować mu plany.

FabułaEdytuj

SPOILER: Zawiera szczegółowy przebieg fabuły.

Pewnego słonecznego dnia Księżna urządza miły podwieczorek na zewnątrz domu pani Foster. Inni przyjaciele chcą się do niej przyłączyć, lecz ta ich odrzuca. W międzyczasie Bloo i Maks przygotowują się, aby jej przeszkodzić w "dobrej zabawie". Maks jednak chwilę potem musi natychmiast zająć się czymś innym. Idzie gdzieś z Franką i mówi jej, że nie chce, aby Blooregard się o wszystkim dowiedział. Po szukaniu ich po domu, widzi, że pani Foster i Franka ubierają Maksa w ubranie wizytowe. Dowiaduje się, że Maks przygotowuje się do ślubu. Nie może uwierzyć w to, że jego twórca jest już dorosły i ma zamiar się pobrać.

Na dachu domu Bloo spotyka zmyślonego przyjaciela, którym jest Monsieur Oui. Przyjaciel opowiada swoją historię, gdy mieszkał ze swoją twórczynią w Paryżu. Dodaje również, że jego twórczyni dorosła i opuściła go zostawiając samego "na zimnie i deszczu". Bloo usłyszawszy to, o czym Monsieur mówi, jest zszokowany. Nazajutrz po południu Maks przychodzi odwiedzić dom pani Foster i spotyka tam odmienionego Bloo. Niebieski przyjaciel deklaruje swojemu twórcy, że jest dorosły. Później oboje zajmują się "dorosłymi" sprawami.

Następnego dnia Bloo deklaruje chęć naprawy domu. Każe Maksowi naprawić m.in. szopę, toaletę, uszkodzony zlew itp. Nazajutrz rano w bloku mieszkalnym Maks spotyka Bloo, który twierdzi, że jest "dorosły" i idzie do pracy. Później Bloo daje Maksowi bekon, który rzekomo zarobił, oraz pokazuję mu listę swoich obowiązków. Maks jest zdziwiony niecodziennym zachowaniem swojego przyjaciela i idzie do domu.

Bloo po kolejnym wypłakiwaniu się Monsieurowi Oui stwierdza, że nie pozwoli by Maks dorósł i przerwie uroczystość. Idzie więc szukać miejsca ślubu. Szuka w lodziarni, basenie z piłkami i stoisku z hot-dogami. Gdy w końcu dociera do apartamentu swojego twórcy, podczas poszukiwań zaproszenia na ślub robi w nim bałagan. Wreszcie udaje mu się znaleźć zaproszenie. Tymczasem w kościele trwa ślub Toma ze swoją narzeczoną. Okazuje się, że Maks jest drużbą na ślubie. Gdy ksiądz udziela młodej parze ślubu, Bloo wdziera się do kościoła i rzuca balonami w uczestników niszcząc kompletnie ślub.

Początkowo Maks wścieka się na swojego przyjaciela za zniszczenie uroczystości, jednak po chwili również chwali go za przebieg akcji. Następnie pomiędzy Bloo i narzeczoną kuzyna Maksa dochodzi do kłótni. Niebieski przyjaciel okłamuje Toma, że panna młoda go zdradziła z jego bratem. Wtedy Tom rzuca się na brata. Pod koniec odcinka nasi bohaterowie opuszczają kościół i wracają autobusem do domu.

Spoiler kończy się w tym miejscu.

Bohaterowie odcinkaEdytuj

Główni bohaterowieEdytuj

Bohaterowie drugoplanowiEdytuj

Bohaterowie epizodyczniEdytuj

Ciekawostki Edytuj

  • W tym odcinku po raz pierwszy i jedyny pojawia się kuzyn Maksa – Tom.
  • Ten odcinek jest drugim (obok odcinka Moja droga Franko), w którym nie pojawiają się Chudy, Eduardo i Koko.

Więcej w Fandom

Losowa wiki