Fandom

Cartoon Network Wiki

Tyler

1735stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij
Tyler
WelcomeTyler2.png
Informacje kontekstowe
Serial: Wyspa Totalnej Porażki
Plan Totalnej Porażki
Totalna Porażka w trasie
Totalna Porażka: Zemsta Wyspy
Pierwszy odcinek: Miejsce takie sobie
Ostatni odcinek: Większe, gorsze, brutalniejsze!
Jedyny odcinek:
Liczba odcinków: 37
Dubbing: Peter Oldring (oryginalny)
Andrzej Deskur (polski)
Inspiracja:
Informacje ogólne
Imię i nazwisko: Tyler
Przydomek: Tyson
Rasa: człowiek
Płeć: Ten bohater jest płci męskiej. mężczyzna
Wiek: 16 lat (WTP, PTP
17 lat (TPwT)
18 lat (TP:ZW)
Stan cywilny:
Karnacja:
Kolor włosów: brązowe
Kolor oczu:
Rodzina: Ojciec
Matka
Przyjaciele: Owen
LeShawna
Gwen
Alejandro
DJ
Noah
Cody
Trent
Lindsay
Wrogowie: Heather
Duncan
Courtney
Eva
Miejsce zamieszkania: Toronto, Kanada
Pochodzenie:
Alter-ego:
Specjalność: sport
Wyspa Totalnej Porażki Plan Totalnej Porażki Totalna Porażka w Trasie Totalna Porażka: Zemsta Wyspy

Tyler – fikcyjna postać występująca w serialu animowanym typu reality show Wyspa Totalnej Porażki, Plan Totalnej Porażki, Totalna Porażka w trasie i Totalna Porażka: Zemsta Wyspy, dubbingowana w polskiej wersji przez Andrzeja Deskura. Jeden z dwudziestu czterech zawodników "Totalnej Porażki" pierwszej generacji.

Historia Edytuj

Wyspa Totalnej Porażki Edytuj

Historia Tylera ma swój początek w pierwszej części odcinka Miejsce takie sobie. Wraz z 21 innymi osobami przybył na teren obozu letniego, który nie był dawno odwiedzany przez nikogo. Przybył na wyspę jako ósmy z użyciem nart wodnych, jednak potknął się i spadł pomiędzy walizki ochlapując Heather. Został członkiem drużyny "Zabójczych Okoni". W drugiej części odcinka podczas pierwszej części wyzwania zaliczył swój skok do bezpiecznej strefy, lecz ze skutkiem bolesnym – uderzył ciałem o boję. Wraz z pozostałymi członkami próbował złożyć mini basen. Jednak podczas oceniania basen się rozleciał, przez co jego drużyna uległa rywalom i za karę musiała zadecydować, kto powinien odejść z programu. Otrzymał piankę jako drugi z kolei obozowicz.

W odcinku Wielkie spanie podczas drugiego wyzwania miał zły sen – śniło mu się, że wielki niedźwiedź zaatakował Katie i Sadie. Był po Noah i Cody'm trzecim zawodnikiem, który o świcie obudził się z krzykiem. Był szóstym uczestnikiem, który otrzymał piankę. W dwóch kolejnych odcinkach było mu już lepiej. Najpierw w trzecim wyzwaniu wykazał swoją technikę gry w zbijaka i świętował z pozostałymi swoje pierwsze zwycięstwo dzięki Haroldowi, któremu udało się złapać piłkę. Potem w czwartym wyzwaniu pokazał sztuczkę z jojo, jednak się przewrócił i odpadł z castingu. Po raz kolejny dzięki Haroldowi, który zrobił niesamowity beat-box i dostał za niego 9 punktów, wraz ze swoją drużyną wygrał wyzwanie.

W odcinku Kiepskie podczas piątego wyzwania nie zauważył zniknięcia Katie i Sadie. Szukał w plecaku podczas, gdy jego zespół rozbijał obóz. Był przerażony opowieścią Duncana, jednak nie wrzeszczał, kiedy jego kolega wyciągnął hak. Przez jego opowiadanie nie mógł zasnąć. Gdy namiot drużyny spłonął, był zły na Bridgette. Musiał pomiędzy Courtney i Haroldem przenocować pod liściem, kiedy deszcz padał przez całą noc. Rano wraz z drużyną dotarł na metę przed drużyną "Wrzeszczących Susłów". Jednak okazało się, że dziewczyny przybyły tam jako ostatnie. Był zaskoczony ich opowieścią. Był zły na nie za to, że przez nie przeciwnicy zmarnowali jemu i jego drużynie szansę na wyjazd do sklepiku. Otrzymał piankę jako siódmy.

W odcinku Czynnik fobii podczas szóstego zadania nie opanował swojego lęku przed kurczakami. Przez niego drużyna "Okoni" znów uległa rywalom. Ostatecznie opuścił program będąc przegłosowanym przez resztę. Za nim do Łódki Przegranych szła również grupka kurczaków, których się przestraszył. Powrócił na ogłoszenie wyników w odcinku finałowym To już ostatni raz, naprawdę!. W odcinku specjalnym wraz z innym szukał walizki z okrągłym milionem dolarów.

Plan Totalnej Porażki Edytuj

Chłopakowi nie udało się wziąć udziału w drugiej serii Totalnej Porażki. Za to uczestniczył z resztą uczestników w podsumowaniach. Pojawił się również w odcinkach: półfinałowym Bunt w studiu i finałowym PTP Podsumowanie IV: Kto będzie milionerem? na ogłoszeniu wyników sporu pomiędzy Duncanem i Beth. W odcinku specjalnym wziął udział w wyścigu celebrytów o uczestnictwo w trzecim sezonie programu, który wygrał.

Totalna Porażka w trasie Edytuj

Wraz z 17 innymi osobami dostał się na Totalną Porażkę w trasie, gdzie w pierwszej części odcinka Przechadzka po Egipcie został przydzielony do drużyny "Chris jest naprawdę bardzo bardzo bardzo bardzo słodki". Natomiast w drugiej części odcinka, podczas pierwszego wyzwania odkrył, że Sierra, jedyna dziewczyna w jego drużynie, zamieniła się miejscem w zespole z Izzy.

W każdym odcinku programu (Zakręcony czas w Japonii, Mróz w Yukonie, nie mogło być lepiej!, Spoliczkowana Rewolucja, Spadam w Luwrze i zero pomocy oraz Moja Upalna Jamajka!), z wyjątkiem odcinków: Ukochany Broadway, Wyścig w Amazonii i Nowe dzieci Rocka, wyeliminował wszystkich członków drużyny "Zwycięzców". W tym ostatnim podczas pierwszej części wyzwania został naelektryzowany przez węgorza, a później partnerował z Alejandro w pierwszej i trzeciej rundzie zjazdu śmierci.

W trzynastym odcinku Gdy widzę Londyn to... pod sam koniec jego drużynę opuścił Noah, natomiast na jego miejsce zgłosił się Duncan. Ostatecznie wyleciał z programu w odcinku Z Archiwum 52 zajmując dziesiąte miejsce w programie. Pojawił również w dwóch odcinkach podsumowujących ostatnie pięć odcinków oraz w dwóch finałowych odcinkach trzeciego sezonu programu – Samoloty, Pociągi, Gorące Telefony Komórkowe i Aloha, Finał!.

Totalna Porażka: Zemsta Wyspy Edytuj

Tyler wraz z 21 innymi osobami w trzech pierwszych sezonach pełnił również swoją rolę epizodyczną w czwartym sezonie programu. W pierwszym odcinku Większe, gorsze, brutalniejsze! podczas przeprawy jachtem całował się z Lindsay, w której się od początku zakochał.

Charakterystyka Edytuj

Tyler jest jednym z uczestników animowanego reality show. Jak się dowiadujemy z poszczególnych odcinków, Tyler jest chłopakiem, który uprawia sport. Jest również oczkiem w głowie rodziców. Mimo że jest bardzo silny, żadna z dyscyplin sportowych w tym bieg, gry w piłkę i inne, nie wychodzi mu zbyt dobrze. Jednak nigdy się nie poddaje i zawsze próbuje dalej lepiej wypaść w każdej z nich. Ma tak silne palce, aż gdy kiedyś w dzieciństwie grał na fortepianie zniszczył go. Całuje się z Lindsay podczas uczestnictwa w pierwszym sezonie programu. Najbardziej boi się kurczaków.

Wygląd Edytuj

Tyler.png

Podobnie jak reszta uczestników tym m.in. Noah, Geoff, Duncan, Justin, Trent i Harold (poza Owenem), Tyler jest wysokim, szczupłym i wysportowanym chłopakiem. Jego mięśnie są stalowe i wyćwiczone. Ma krótkie, ścięte, brązowe włosy, które przypominają owoce kasztanowca, i oczy tego samego koloru co jego włosy. Czasami używa swoich dezodorantów.

Zwykle ubiera się na czerwono, czyli w czerwony sportowy dres. Nosi również białe skarpety i białe trampki. Jego strój uzupełnia biało-czerwona opaska znajdująca się na jego czole. Natomiast na pierwszą część zadania eliminacyjnego w pierwszym i jedno z zadań w trzecim sezonie oraz na kąpiel w luksusowym basenie, który znajduje się na zewnątrz pięciogwiazdkowego hotelu Playa Los Przegranos, zakłada czerwone szorty kąpielowe i czerwone sandały.

Cytaty Edytuj

Ogólnie Edytuj

"Już po was! Pokroimy Was, a potem posiekamy i zjemy na surowo!"
― Do przeciwnej drużyny; odc. Awantura przy grze w zbijaka
"To ty mnie pamiętasz? Hej! Ona mnie pamięta! TAAAAAAAAAAAK!"
― O Lindsay, odc. Spoliczkowana Rewolucja

O Tylerze Edytuj

Galeria Edytuj

Kliknij tutaj, by zobaczyć galerię do artykułu {{{pagename:Tyler}}}.
Kliknij tutaj, aby zobaczyć galerię dla tego artykułu.

Ciekawostki Edytuj

  • Tyler i Eva są jedynymi osobami, których pasją jest sport.
  • On, Ezekiel i Harold są jedynymi uczestnikami, którzy zaliczyli pierwszą część wyzwania ze skutkiem bolesnym.
  • Jest jednym z siedemnastu uczestników, którzy podczas wyzwania (m.in. w odcinku Moja Upalna Jamajka!) noszą szorty kąpielowe.

Wystąpienia Edytuj

Wyspa Totalnej Porażki Edytuj

Plan Totalnej Porażki Edytuj

Totalna Porażka w trasie Edytuj

Totalna Porażka: Zemsta Wyspy Edytuj

Zabójcze Okonie
DJDuncanEzekielGeoffHaroldTylerBridgetteCourtneyEvaKatieSadie
Chris jest naprawdę bardzo bardzo bardzo bardzo słodki
AlejandroDuncanNoahOwenTylerIzzy

Więcej z Fandomu

Losowa wiki