FANDOM

Twarz Gwen (ang. We Built Gwen's Face) – piosenka pojawiająca się w trzecim sezonie animowanego reality show "Totalna porażka". Jest śpiewana przez Owena, Duncana, Alejandro, Courtney, Heather i Sierrę. W polskiej wersji piosenkę wykonują Jan Aleksandrowicz-Krasko, Paweł Ciołkosz, Marcin Przybylski, Klementyna Umer, Anna Sroka i Dorota Furtak.

Opis ogólny Edytuj

Piosenka jest śpiewana przez wszystkich uczestników "Totalnej porażki w trasie", poza Cody'm. Budzi w słuchaczach frustrację, że drużyna "Amazonek" stworzyła drewnianą replikę twarzy Gwen zamiast zbudować łódź Wikingów. Cechuje ją dynamizm i element disco. Piosenka pojawia się w odcinku Kapitan Owen.

Opis fabularny Edytuj

Przedstawicielki drużyny "Amazonek" podśpiewując kończą budowę łodzi Wikingów. Jednak Alejandro, Duncan i Owen z drużyny "Chris jest naprawdę bardzo bardzo bardzo bardzo słodki" wyśmiewają je mówiąc, że zamiast łodzi ich kolega stworzył twarz Gwen. Ostrzegają, że już niedługo wygrają wyzwanie i w nagrodę spędzą czas w pierwszej klasie. Dziewczyny jednak nie dają się nabrać pod koniec piosenki.

Osoby, które zaśpiewały Edytuj

Ciekawostki Edytuj

  • Ta piosenka łączy elementy muzyki disco z lat 70-tych i 80-tych.
  • Jest jedną z trzynastu piosenek, które zaśpiewał Alejandro.