Fandom

Cartoon Network Wiki

Trzeszczące Żarówy

1739stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij
Trzeszczące Żarówy.png
Trzeszczące Żarówy (ang. The Screaming Gaffers) – drużyna rywalizująca w animowanym reality show Plan Totalnej Porażki. Jest aktywna w odcinkach 3-15. Jest najlepszą drużyną w drugim sezonie programu. Jej członkowie wygrali 8 razy, a przegrali tylko trzykrotnie. W odcinku 16 wraz z drużyną "Zabójczych Makiet" drużyna zostaje rozwiązana i każdy z jej członków działa indywidualnie. Zawodników dobierała Gwen.

Skład drużyny Edytuj

Trzeszczące Żarówy Członkowie.png

Skład drużyny: Gwen, LeShawna, Heather, Harold, DJ i Duncan

Drużyna "Trzeszczących Żarów" liczy sześciu członków. W skład drużyny wchodzą: DJ, Duncan, Gwen, Harold, Heather i LeShawna. Logo drużyny jest średniozielona żarówka i dwie skrzyżowane kości na jasnozielonym kole.

Chłopaki Edytuj

  • DJ – pierwszy męski członek drużyny, aktywny w odcinkach 3-9.
  • Duncan – drugi męski członek drużyny, w wersji obowiązującej w Polsce zajął drugie miejsce.
  • Harold – trzeci i ostatni członek drużyny, aktywny w odcinkach 3-23.

Dziewczyny Edytuj

  • Gwen – pierwsza żeńska członkini i kapitan drużyny, aktywna w odcinkach 3-7.
  • Heather – druga żeńska członkini drużyny, a od odcinka 7 kapitan drużyny, aktywna w odcinkach 3-15.
  • LeShawna – trzecia i ostatnia członkini drużyny, aktywna w odcinkach 3-17.

Osiągnięcia Edytuj

Wygrane konkurencje Edytuj

Przegrane konkurencje Edytuj

Powody eliminacji Edytuj

  • Gwen: Oddała głos na siebie, ponieważ była szantażowana przez drużynę Makiet. Głos na nią oddali również Harold, LeShawna i Heather.
  • DJ: Nie został wyeliminowany, zrezygnował z powodu dręczącego go sumienia, że nielegalnie zawarł sojusz z Szefem.
  • Heather: Ponieważ Duncan i Harold wybaczyli LeShawnie kłamstwo, zagłosowali na Heather.
  • LeShawna: Duncan, Harlold, Courtney i Justin oddali na nią głos.
  • Harold: Owen i Duncan oddali na niego głos, ponieważ odkrył tajemnicę jednego z chłopaków.
  • Duncan: Wygrał milion dolarów w wersji oryginalnej. W wersji obowiązującej w Polsce był drugi.

Ciekawostki Edytuj

  • Ta drużyna jest jedną z sześciu najlepszych drużyn. Inne drużyny to Wrzeszczące Susły, Amazonki, Zmutowane Larwy, Nikczemne Sępy i Skołowane Misie.
  • DJ jest jedynym uczestnikiem nie będącym w czasie trwania pierwszych trzech sezonów w związku.
  • Drużyna zawiera trzy członkinie drużyny "Wrzeszczących Susłów" i trzech członków drużyny "Zabójczych Okoni".
Trzeszczące Żarówy
DJDuncanHaroldGwenHeatherLeShawna

Więcej z Fandomu

Losowa wiki