FANDOM

Treść

Gumballa logo

Trzeci (ang. The Third) – pierwszy epizod pierwszego odcinka serialu fabularno-animowanego Niesamowity świat Gumballa.

Wprowadzenie Edytuj

Darwin polubił Tobiasa. Gumball jest zazdrosny i za wszelką cenę chce odzyskać przyjaciela.

Streszczenie Edytuj

Gumball i Darwin chcą grać w Knuj i Walcz. Jednak szybko się nudzą. Potem zjawiają się mrówki, które zabierają im ciastko. Chłopcy zauważają że zrobiły to w trójke, więc postanawiają znalezć kolejnego kumpla. W szkole szukają trzeciego, jednak nikt im nie odpowiada. Wreszcie znajduję się Tobias który ofiaruję im przyjaźń za pieniądze. Niestety spędza on czas tylko z Darwinem i Gumball chce go odzyskać. Po szkole Darwin idzie do domu Tobiasa, natomiast Gumball zaprasza Alana. Balon uświadamia mu że musi walczyć o przyjaciela. Potem Gumball biegnie do domu Tobiasa by odzyskać kumpla, pokonuje mnóstwo przeszkód, ale wreszcie dociera na miejsce. Tam spotyka Tobiasa jak sam gra w grę. Gdy widzi smutnego Darwina, podchodzi do niego i mówią o tym że już nie powinni się rozdzielać. Na końcu odcinka widzimy jak grają na konsoli bez Tobiasa.

Bohaterowie odcinka Edytuj

Główni bohaterowie Edytuj

Bohaterowie drugoplanowi Edytuj

Bohaterowie tła Edytuj

Galeria Edytuj

Trzeci
Kliknij tutaj, aby zobaczyć galerię dla tego artykułu.

Ciekawostki Edytuj

  • Jest to pierwszy odcinek wyemitowany w Polsce.