FANDOM

Trzeci
Odcinek

Trzeci (ang. The Third) – 3 odcinek pierwszego sezonu serialu Niesamowity świat Gumballa i 3 ogółem.

StreszczenieEdytuj

Darwin polubił Tobiasa. Gumball jest zazdrosny i za wszelką cenę chce odzyskać przyjaciela.

FabułaEdytuj

Odcinek zaczyna się tym że Gumball i Darwin chcą grać w Knuj i Walcz. Jednak szybko się nudzą. Potem zjawiają się mrówki, które zabierają im ciastko. Chłopcy zauważają że zrobiły to w trójke, więc postanawiają znalezć kolejnego kumpla. W szkole szukają trzeciego, jednak nikt im nie odpowiada. Wreszcie znajduję się Tobias który ofiaruję im przyjaźń za pieniądze. Niestety spędza on czas tylko z Darwinem i Gumball chce go odzyskać. Po szkole Darwin idzie do domu Tobiasa, natomiast Gumball zaprasza Alana. Balon uświadamia mu że musi walczyć o przyjaciela. Potem Gumball biegnie do domu Tobiasa by odzyskać kumpla, pokonuje mnóstwo przeszkód, ale wreszcie dociera na miejsce. Tam spotyka Tobiasa jak sam gra w grę. Gdy widzi smutnego Darwina, podchodzi do niego i mówią o tym że już nie powinni się rozdzielać. Na końcu odcinka widzimy jak grają na konsoli bez Tobiasa.

BohaterowieEdytuj

​Bohaterowie GłówniEdytuj

Bohaterowie PoboczniEdytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki