Fandom

Cartoon Network Wiki

Trent

1739stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij
Trent
Trent audition.png
Informacje kontekstowe
Serial: Wyspa Totalnej Porażki
Plan Totalnej Porażki
Totalna Porażka w trasie
Totalna Porażka: Zemsta Wyspy
Pierwszy odcinek: Miejsce takie sobie
Ostatni odcinek: Większe, gorsze, brutalniejsze!
Jedyny odcinek:
Liczba odcinków: 39
Dubbing: Scott McCord (oryginalny)
Modest Ruciński (polski)
Inspiracja:
Informacje ogólne
Imię i nazwisko: Trent
Przydomek: Gorący Chłopak
Rasa: człowiek
Płeć: Ten bohater jest płci męskiej. mężczyzna
Wiek: 16 lat (WTP; PTP)
17 lat (TPwT)
18 lat (Totalna Porażka: Zemsta Wyspy)
Stan cywilny:
Karnacja:
Kolor włosów: czarne
Kolor oczu:
Rodzina: Ojciec
Matka
Dziadek
Przyjaciele: Bridgette
Cody
DJ
Geoff
Gwen
Harold
Justin
LeShawna
Lindsay
Owen
Tyler
Wrogowie: Duncan
Heather
Miejsce zamieszkania: Toronto, Kanada
Pochodzenie:
Alter-ego:
Specjalność: śpiew
motoryzacja

Trent – fikcyjna postać występująca w serialach animowanych typu reality show Wyspa Totalnej Porażki, Plan Totalnej Porażki, Totalna Porażka w trasie i Totalna Porażka: Zemsta Wyspy.

Historia Edytuj

Wyspa Totalnej Porażki Edytuj

Historia Trenta rozpoczyna się w pierwszej części odcinka Miejsce takie sobie. Wraz z 21 uczestnikami przybył na teren dawno opuszczonego obozu letniego położonego gdzieś na wyspie. Pojawił się tam jako dziesiąty uczestnik programu. Pogratulował Chrisowi prowadzenia show o jeździe na lodzie. Poznał również Gwen. Został przydzielony do drużyny "Wrzeszczących Susłów". W drugiej części odcinka bezproblemowo skoczył z klifu. Brał również aktywny udział w budowie mini basenu.

W odcinku Wielkie spanie przez cały czas wykonania zadania spacerował z Gwen rozmawiając, aby nie zasnąć. Usnął na jej dopiero, gdy Chris opowiedział historię Kanady. Podczas gry w zbijaka wyeliminował Tylera uderzając go piłką (odc. Awantura przy grze w zbijaka). Podczas konkursu talentów wykonał piosenkę, za którą dostał 8 punktów (odc. Niezbyt sławni). Próbował bezskutecznie pocieszyć swoją dziewczynę podczas wyprawy na obozowisko (odc. Kiepskie). W odcinku Czynnik fobii przezwyciężył swoją mimofobię. Oprócz tego dostał walkie-talkie w głowę od wkurzonej gotki.

W odcinku W górę strumienia podczas przeprawy przez Wyspę Kości wpadł wraz Lindsay w ruchomy piasek. Jednak został uratowany przez Cody'ego. Jako jeleń bez przeszkód wędrował po lesie z Gwen (odc. Paintball i polowanie na jelenia). Przygotował samodzielnie dla prowadzącego pyszne żeberka polane sosem (odc. Jeśli nie możesz znieść upału…). Podczas jednego z zadań zjadł beznadziejnie przygotowane przez Lindsay danie, w wyniku czego zachorował (odc. Komu możesz zaufać?). Usnął podczas pisania eseju, za co został wyeliminowany przez szefa kuchni (odc. Podstawy naprężenia). Miał skoczyć ze spadochronem, lecz został przypadkowo zepchnięty przez DJ-a i boleśnie wylądował na ziemi (odc. Ekstremalna tortura).

W odcinku Drugie śniadanie obrzydzeniowości przeniósł się do domku drużyny "Zabójczych Okoni" i wziął udział w imprezie. Pomógł chłopakom wykonać zadanie związane z obrzydliwym jedzeniem i wygrać je. W nagrodę pojechał z nimi do kurortu. Miał problem ze skakaniem nad skuksami (odc. Bez bólu nie ma gry). Ostatecznie opuścił program, żegnając się z resztą uczestników (odc. Szukać i nie zniszczyć). Powrócił na ogłoszenie wyników w odcinku finałowym To już ostatni raz, naprawdę!. W odcinku specjalnym szukał walizki z milionem dolarów.

Plan Totalnej Porażki Edytuj

Wraz z 14 uczestnikami zakwalifikował się do drugiego sezonu programu. W dwóch pierwszych odcinkach (Uwaga, potwór! i Poszukiwanie kosmicznych jaj) działał indywidualnie. Dopiero w trzecim odcinku (Zamieszki na planie) został przydzielony do drużyny "Zabójczych Makiet". W tym samym odcinku zauważył, że jego drużynę po raz pierwszy opuściła Izzy. Zbudował wraz z zespołem zamek z piasku (odc. Plaża, upał i trudne zadanie).

W odcinku 3:10 do Obłędowa uczestniczył w wyzwaniu związanym z westernem. Jednak zawiódł swoją drużynę. Ostatecznie opuścił plan filmowy wsiadając do limuzyny i odjeżdżając. Pojawił się również w podsumowaniach oraz w dwóch ostatnich odcinkach drugiego sezonu – Bunt w studiu i PTP Podsumowanie IV: Kto będzie milionerem?. W odcinku specjalnym uczestniczył w wielkim wyścigu celebrytów.

Totalna Porażka w trasie Edytuj

Po założeniu zespołu "Porażkowi Bracia" wycofał się z udziału w trzecim sezonie. Wraz z pięcioma byłymi uczestnikami został komentatorem we wszystkich podsumowaniach. Skomentował udział reszty zawodników w pięciu ostatnich odcinkach programu. W drugim podsumowaniu odebrał również telefony od widzów, którzy chcieli zapobiec zdjęciu trzeciego sezonu programu z anteny. Pojawił się również w dwóch ostatnich odcinkach trzeciego sezonu – Samoloty, Pociągi, Gorące Telefony Komórkowe i Aloha, Finał!.

Totalna Porażka: Zemsta Wyspy Edytuj

Trent pełnił również swoją rolę epizodyczną w czwartym sezonie programu. W pierwszym odcinku Większe, gorsze, brutalniejsze! płynął jachtem wraz z 23 uczestnikami. Płynął obok Courtney, Geoffa, Bridgette, Alejandro, Heather i Ezekiela. Był otoczony przez dwie najlepsze przyjaciółki – Katie i Sadie.

Charakterystyka Edytuj

Trent jest jednym z uczestników animowanego reality show. Jest bardzo utalentowanym chłopakiem. Potrafi śpiewać i grać na gitarze piękne piosenki. Z charakteru jest przyjacielski i przystojny. Pasjonuje się motoryzacją. Ma bardzo wielu fanów. Ze względu na charakter i wygląd jest osobą bardzo popularną. Jego ojciec pracuje jako prawnik. Jego szczęśliwym numerem jest dziewięć. Umawia się z wieloma dziewczynami. Wraz z Haroldem, Cody'm i Justinem tworzy zespół "Porażkowi Bracia". Jego wrogami są Heather i Duncan.

Wygląd Edytuj

Trent.png

Trent jest dość wysokim chłopakiem. Swoim wzrostem dorównuje m.in. Duncanowi, Haroldowi, Alejandro, Geoffowi i Ligthningowi. Ma szczupłą budowę ciała, czym dorównuje reszcie męskich zawodników (poza Owenem i B). Jest umięśniony tak jak m.in. Justin, Tyler czy Brick. Ma krótkie, czarne włosy stylizowane na lata 60-te i duże zielone lśniące u kota oczy. Swoim wyglądem przypomina Elvisa Presleya, gwiazdę muzyki z lat 50-tych, 60-tych i 70-tych. Zwykle nosi bluzę moro do łokci, na to zielono-bezowy t-shirt z czarnym odciskiem ręki, ciemnoszare spodnie dżinsowe ozdobione skórzanym paskiem, białe skarpetki i tenisówki w tym samym kolorze co jego t-shirt. Natomiast na jedno z wyzwań (w odcinku Miejsce takie sobie) i na kąpiel w mini basenie oraz w luksusowym basenie na zewnątrz pięciogwiazdkowego hotelu Playa Los Przegranos zakłada brązowo-pomarańczowe szorty kąpielowe i sandały.

Cytaty Edytuj

Ogólnie Edytuj

"Hej! To nie fair! Przecież ta papuga nawet nie zna Leshawny."
― Podczas głosowania w Playa Los Przegranos; odc. Ekstrawaganckie Obozo-jmanie

O Trencie Edytuj

Ciekawostki Edytuj

  • Trent, Izzy, Alejandro i Dakota są uczestnikami, którzy mają zielone oczy.
  • Jest obok m.in. Sierry, Alejandro i Jo jednym z siedemnastu uczestników, którzy uczestniczyli w dwóch sezonach Totalnej Porażki.
  • Jest jednym z siedemnastu uczestników, którzy podczas wyzwania (m.in. w odcinku Miejsce takie sobie) noszą szorty kąpielowe.

Wystąpienia Edytuj

Wyspa Totalnej Porażki Edytuj

Plan Totalnej Porażki Edytuj

Totalna Porażka w trasie Edytuj

Totalna Porażka: Zemsta Wyspy Edytuj

Wrzeszczące Susły
CodyJustinNoahOwenTrentBethGwenHeatherIzzyLeShawnaLindsay
Zabójcze Makiety
JustinOwenTrentBethCourtneyIzzyLindsay

Więcej z Fandomu

Losowa wiki