Cartoon Network Wiki

Totem Stole

1735stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij
Totem Stole
Totem Stole.png
Platforma: Online
Tryb gry: Jendoosobowa
Link: Klik!
Ten artykuł dotyczy gry. Harcerz Lazlo

Totem Stole (tłum. Skradziony totem) – gra zręcznościowa oparta na serialu animowanym Harcerz Lazlo, sequel gry Squirreled Away. Tym razem zadaniem gracza jest pomóc Lazlo i jego przyjaciołom odzyskać zaginiony totem.

Wprowadzenie Edytuj

Mija parę dni od wydarzeń, które miały miejsce w grze Squirreled Away. Lazlo, Raj oraz Zgrzyt wracają po skończonych zajęciach do swojego domku i przerażeni odkrywają, że ktoś ukradł ich totem. Domyślają się, że to sprawka Zastępu Wiewiórek, który właśnie planował na nich zemstę. Postanawiają wybrać się do obozu Wiewiórek, aby odzyskać totem.

Zasady Edytuj

Zadaniem gracza jest pomóc chłopcom z chatki Galaretka odnaleźć zaginiony totem. Steruje nimi za pomocą klawiszy strzałek i spacji. W każdej części gry należy unikać napotkanych po drodze pułapek i ataku członkiń drużyny Wiewiórek. Jeden kontakt z pułapką spowoduje utratę 25% zdrowia w pierwszej części i powolne włączenie się systemu alarmowego w drugiej części. Po drodze należy zbierać bonusy (apteczka pierwszej pomocy i żołędzie). Jeżeli Lazlo i jego koledzy dostaną zbyt dużo obrażeń lub zostaną schwytami, gracz może kontynuować każdy etap gry od dowolnego miejsca bądź rozpocząć od początku grę. Gdy uda mu się bezbłędnie przejść całość, wygrywa grę.

Rozgrywka Edytuj

Część pierwsza - To Acorn Flats Edytuj

W pierwszej części gry "To Acorn Flats", której akcja rozgrywa się w dzień, należy przejść przez pełen niebezpieczeństw las. Gracz streruje Lazlo dookoła za pomocą strzałek w prawo i lewo, aby chronić swoich kolegów przed obrażeniami. Naciśnięcie Spacji spowoduje atak. Do Niny gracz strzela żołędziem raz, do Patsy dwukrotnie, a do Grety trzykrotnie. Można też trafić do tarczy. Po drodze zbierane są bonusy. Nie wolno dotykać żadnej pułapki, bo graczowi za wielokrotny kontakt z każdą z nich, grozi eliminacja. Etap zakończony będzie sukcesem, gdy Lazlo i jego koledzy dotrą bezpiecznie do Hufca Wiewiórek.

Część druga - Sneaky Beans Edytuj

Druga część gry "Sneaky Beans", której akcja dzieje się w nocy, ma charakter finałowy. Gracz pomaga Lazlo i jego kolegom w zakradaniu się przez Hufiec Wiewiórek do labiryntu i dotarciu do totemu. Steruje nimi za pomocą strzałek w prawo, w lewo, w górę i w dół. Spacja wywołuje skok. Należy zrobić tak, aby nikt tego nie usłyszał i zauważył. Gracz musi też uważać na zegar odmierzający czas, który co 10 sekund zabiera punkty oraz na wskaźnik ostrożności, bo w przeciwnym wypadku włączy się alarm i graczowi grozi eliminacja. Po drodze zbierane są skrzynie pełne złota, które dają po 100 punktów. Gdy Lazlo, Raj i Zgrzyt bez bycia zauważonymi przez kogokolwiek znajdą totem, gracz ukończy etap i tym samym kończy grę z największą liczbą punktów.

Sterowanie Edytuj

  • Strzałka w prawo - obrót w prawo/bieg naprzód
  • Strzałka w górę - górny bieg naprzód
  • Strzałka w lewo - obrót w lewo/bieg wstecz
  • Strzałka w dół - dolny bieg naprzód
  • Spacja - atak/skok

Bonusy Edytuj

  • szyszki
  • apteczka pierwszej pomocy
  • skrzynie ze złotem

Przeszkody Edytuj

  • metalowe sidła
  • sucha gałąź
  • drewniane pudełka
  • światła latarki
  • światła reflektorów
  • dzwoneczki

Bohaterowie Edytuj

Obóz Nerka Edytuj

Hufiec Wiewiórek Edytuj

Galeria Edytuj

Gra Edytuj

Podsumowanie gry Edytuj

Więcej z Fandomu