Fandom

Cartoon Network Wiki

Toodie

1726stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij
Toodie
Toodie i kwiaty.png
Informacje kontekstowe
Serial: Harcerz Lazlo
Pierwszy odcinek: Przygoda z pasożytem (rola epizodyczna)
To nie piknik (debiut)
Ostatni odcinek: Gwiezdny ser
Jedyny odcinek:
Liczba odcinków: 16
Dubbing: Tara Strong (oryginalny)
Krystyna Kozanecka (polski)
Inspiracja:
Informacje ogólne
Imię i nazwisko: Toodie
Przydomek:
Rasa: pręgowiec
Płeć: Ten bohater jest płci żeńskiej. kobieta
Wiek:
Stan cywilny:
Karnacja:
Kolor włosów: fioletowe
Kolor oczu:
Rodzina:
Przyjaciele: Rachel
Therrifield
Patsy Smiles
Nina Neckerly
Greta
Amber
Samson
Wrogowie:
Miejsce zamieszkania: Hufiec Wiewiórek
Pochodzenie:
Alter-ego:
Specjalność: harcerka z Zastępu Wiewiórek
Harcerz Lazlo

Toodie – postać fikcyjna występująca w serialu animowanym Harcerz Lazlo. Jest jedną z harcerek z Zastępu Wiewiórek.

Historia Edytuj

Sezon 1 i 2 Edytuj

Historia Toodie, najmłodszej harcerki w Zastępie Wiewiórek, rozpoczyna się w drugim epizodzie pierwszego odcinka serii To nie piknik. W tym odcinku wraz z Therry i Rachel pomogła pani Śluz w wystrzeleniu arbuzów w kierunku przeciwników. Uczestniczyła w PotańcoHuli Bahuli w stołówce obozu Nerka (odc. Niebezpieczne związki).

W odcinku Miss Fru Fru wraz z resztą słuchała wstępnego przemówienia panny Doe. Ukryła się w swojej chatce po usłyszeniu alarmu zakochaniowego (odc. Zakochanie). Uczestniczyła w teście sprawności (odc. Test sprawności).

Sezony 3-5 Edytuj

W odcinku Polowanie na Samsona spędzała swój bezgraniczny czas na chodzeniu za Samsonem niczym cień. Uczestniczyła również w wycieczce autobusowej (odc. Siedzący z babami) i na dodatkowych zajęciach w stołówce (odc. Tajemne tipi). Zrobiła z koleżankami makijaż Skradaczowi w odcinku Wiewiórkowy Skradacz. Ćwiczyła także kręcenie pałką na dłoni przed paradą (odc. Z miłości do parady).

Obserwowała dziwne zachowanie Grety w odcinku Kto się zajmie Gretą?; świętowała Walentynki (odc. Walentynki), Boże Narodzenie (odc. Na ratunek Świętom) i Festyn Serowy (odc. Gwiezdny ser). W odcinku Pielęgniowa została jedną z pacjentek Siostry Leslie.

Charakterystyka Edytuj

Toodie jest postacią epizodyczną w serialu i pręgowcem w obozie Wiewiórek. Jest najmłodszą harcerką w drużynie. Z charakteru jest dziecinna i szalona. Choć charakter jest zmienny, gdy jest się wesołym. Tak samo jak Therry i Rachel mówi niezrozumiałym przez resztę językiem. Razem z nimi pomaga pani Śluz wystrzelić arbuzy w kierunku zbliżającego się na teren obozu intruza. Najczęściej spędza czas m.in. z Amber i Niną. Jej ulubionym zajęciem jest pisanie pamiętników.

Uczestniczy m.in. w wycieczkach autobusowych, zawodach przeciągania liny i konkursie wyborów Miss Fru Fru. Ulubioną rozrywką jest smażenie pianek, zawody ślimaków, kąpiel ślimaków i śpiewanie podczas wycieczek autobusowych.

Wygląd Edytuj

Toodie-pic.png

Toodie w przeciweństwie do reszty harcerek (mangusty Patsy, żyrafy Niny, aligatorzycy Grety, labradorki Honey, króliczki Amber, tapirzycy Therry, sowy Almondine, suczki rasy pudel francuski Suzie i świszcza Rachel) jest najniższą harcerką w obozie. Jej futro jest szare w różnych odcieniach. Z pyszczka wystają dwa siekacze. Jej włosy są duże i fioletowe.

Codziennie nosi niebieski mundur harcerski z różową kamizelką, granatowy kapelusz, granatową apaszkę z pisaną żółtą literą S z tyłu i fioletowo-brązowe buty, a podczas konkursu Miss Fru Fru – niebieską sukienkę z białymi falbankami i kostium kąpielowy z różowo-fioletowe paski.

Galeria Edytuj

Kliknij tutaj, by zobaczyć galerię do artykułu {{{pagename:Toodie}}}.
Kliknij tutaj, aby zobaczyć galerię dla tego artykułu.

Wystąpienia Edytuj

Sezon pierwszy Edytuj

Sezon drugi Edytuj

Sezon trzeci Edytuj

Sezon czwarty Edytuj

Sezon piąty Edytuj

Gry Edytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki