Fandom

Cartoon Network Wiki

To nie piknik

1726stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij
Odcinek

To nie piknik
Sezon 1, Odcinek 1b
Wspólny piknik.png
Oryginalny tytuł: It's No Picnic
Premiera: 8 lipca 2005 FlagaUSA.png
4 listopada 2005 FlagaPL.png
Serial: Harcerz Lazlo
Produkcja
Kod produkcji: 101
Reżyseria: Russell Calabrese
Scenariusz: Joe Murray
Mark O'Hare
Chronologia
Poprzedni
"Przygoda z pasożytem"
Następny
"Najsłabsze ogniwo"
Harcerz Lazlo

To nie piknik (ang. It's No Picnic) – drugi epizod pierwszego odcinka pierwszego sezonu serialu animowanego Harcerz Lazlo. Opowiada o tym, jak chłopaki z Zastępu Groszków toczą przeciwko dziewczynom z Zastępu Wiewiórek spór o bajoro, który wkrótce potem zmienia się w rywalizację siedzenia na szyszkach.

Scenariusz do odcinka napisali: Joe Murray, twórca serialu, oraz Mark O'Hare, a wyreżyserował go Russell Calabrese. Premiera odcinka miała miejsce 8 lipca 2005 roku na amerykańskim Cartoon Network, natomiast w Polsce odcinek ten pojawił się 4 listopada 2005 roku podczas finału konkursu międzyszkolnego "Akcja animacja".

Opis odcinka Edytuj

Zastępy Wiewiórek i Groszków kłócą się o bajoro. Wkrótce spór przekształca się w rywalizację wysiadywania szyszek.

Streszczenie Edytuj

Po tym jak deszcz przestaje padać, trójka mieszkańców Chatki Galaretka – Lazlo, Raj i Zgrzyt idą się kąpać w bajorze, ale wkrótce okazuje się, że Zastęp Wiewiórek jest tam i mówi im, że to należy do nich. W międzyczasie, gdy zakochany w pannie Doe Drużynowy Lumpus wraz ze Skradaczem płynie do obozu Wiewiórek, pani Śluz zatapia ich łódź za pomocą arbuzów, jednak kadrze Obozu Nerka się udaje dotrzeć na miejsce. Obaj drużynowi organizują piknik, podczas którego odbywa się rywalizacja wysiadywania szyszek w jak najdłuższym czasie. Wszyscy przedstawiciele Zastępów (poza Lazlo i Patsy) odczuwają ból, przez co wypadają z gry. Pojedynek kończy się zwycięstwem dziewczyn z obozu Wiewiórek. Jednak okazuje się, że ich bajoro jest suche. Później wszyscy kłócą się o drzewo.

Fabuła Edytuj

SPOILER: Zawiera szczegółowy przebieg fabuły.

Odcinek rozpoczyna się listem Lazlo do rodziców. Pisze w nim, że nad Obozem Nerka pada deszcz, który wkrótce zanika. Wraz z kolegami – Rajem i Zgrzytem idzie się kąpać w bajorze. Gdy chłopcy tam wskakują, odkrywają, że ktoś w nim jest. Okazuje się, że to Nina i Greta były pierwsze przed nimi. Mówią naszym bohaterom, że to ich bajoro, i każą im się tarzać w innym bajorze. Gdy jednak mieszkańcy Chatki Galaretka odmawiają, Greta przywołuje Patsy. Mangusta natychmiast przybywa i gwałtownie rzuca się na Lazlo. Wita się z nim i pyta, co robi w należącym do Wiewiórek bajorze. Ten oznajmia, że to bajoro należy do Groszków. Pomiędzy zastępami wybucha kłótnia o bajoro.

Tymczasem Drużynowy Lumpus, który jest zakochany w pannie Doe, przepływa łodzią wraz z Skradaczem do obozu Wiewiórek przez Jezioro Jeży. W tym samym czasie, gdy panna Doe ma zajęcia z Almondine, Amber i Suzie, jej asystentka Rhubella Śluz wraz z Toodie, Therry i Rachel strzela arbuzami z wieży widokowej zatapiając łódź kadry obozu Nerka. Jednak drużynowemu i jego asystentowi udaje się w ostatnim momencie dotrzeć na teren żeńskiego obozu. Gdy panna Doe i jej podopieczne witają się z Lumpusem, ten prosi ją o organizowanie wspólnego pikniku. Kobieta zgadza się z nim.

W obozie Nerka Zastęp Groszków jest zażenowany tym zdarzeniem. Lazlo próbuje zaplanować zemstę na Wiewiórkach, gdy do obozu wracają Lumpus i Skradacz całkiem przemoczeni. Ten pierwszy postanawia się przebrać, lecz nie zauważa arbuza, który spada mu na głowę. Chwilę poźniej Lazlo znajduje przyklejony do niego list od Wiewiórek, w którym piszą, że wyzywają jego i cały Zastęp Groszków na pojedynek. Harcerze postanawiają działać całą grupą.

Kilka chwil później pani Śluz ponownie strzela arbuzami prawie zatapiając łódź z Lumpusem i jego harcerzami, którzy pojawiają się na powitalnym pikniku w obozie Wiewiórek. Gdy wszyscy siedzą przy stole, panna Doe wygłasza powitalne przemówienie. Podczas pikniku Zastęp Wiewiórek zaczyna się wyśmiewać z Groszków i rzuca w nich jedzeniem. Spór zostaje przerwany przez panią Śluz, która przekształca go w rywalizację wysiadywania szyszek. Wyjaśnia również, że zwycięzcą zostanie ten, kto wysiaduje szyszki najdłużej.

Wszyscy zaczynają pojedynek. Podczas rywalizacji wypadają kolejno Samson, Almondine, Chip i Skip, Dave i Ping-Pong, Edward Dziobak, Suzie, Amber, Raj, Zgrzyt, Greta oraz Nina, którzy nie wytrzymują z powodu bólu. Na placu boju pozostają Lazlo i Patsy, którzy jako jedyni nie odczuwają okropnego bólu. Nasz bohater ma halucynacje, ponieważ mangusta jest w nim zakochana. Przez halucynacje i zakochanie przez Patsy, Zastęp Groszków przegrywa walkę o bajoro. Natomiast Wiewiórki cieszą się z wygranej rywalizacji. Później okazuje się, że ich bajoro wyschło. Odcinek zamyka kłótnia Wiewiórek i Groszków o drzewo.

Spoiler kończy się w tym miejscu.

Bohaterowie odcinka Edytuj

Główni bohaterowie Edytuj

Bohaterowie drugoplanowi Edytuj

Bohaterowie epizodyczni Edytuj

Cytaty Edytuj

  • Lazlo: Wiecie co? Musimy walczyć, Groszki!
    Edward: Co...?!
    Lazlo: Czy Napoleon oddał Księżyc Szwajcarom?!

Ciekawostki Edytuj

  • W tym odcinku debiutują Wiewiórki.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki