FANDOM

Thomas
Thomas
Informacje kontekstowe
Serial: Zwyczajny serial
Pierwszy odcinek: Zjazd 9B
Ostatni odcinek:
Jedyny odcinek:
Liczba odcinków:
Dubbing:
Inspiracja:
Informacje ogólne
Imię i nazwisko: Thomas
Przydomek:
Rasa: kozioł
Płeć: Mężczyzna mężczyzna
Wiek: 22 lata
Stan cywilny:
Karnacja:
Kolor włosów:
Kolor oczu:
Rodzina:
Przyjaciele:
Wrogowie:
Miejsce zamieszkania:
Pochodzenie:
Alter-ego:
Specjalność:

Thomas - postać fikcyjna występująca w serialu Zwyczajny serial.

Opis Edytuj

Jest najnowszym członkiem pracowników z parku. Pierwszy raz pojawił się w odcinku Zjazd 9B. Ma 22 lata.

WyglądEdytuj

Thomas wygląda jak człowiek z głową kozła. Nosi czarną koszulkę, beżowe spodnie i czerwone buty. Ma charakterystyczną kozią bródkę.

HistoriaEdytuj

Thomas pojawia się po raz pierwszy w odcinku Zjazd 9B, gdzie zostaje zatrudniony jako stażysta. Staje się częścią drużyny, gdy po raz pierwszy buntuje się przeciw złemu traktowaniu i podpisuje petycję, ratując tym samym park.

W odcinku Żółtodziób Atleta robi sobie kawały z Thomasa. Gdy Mordechaj i Rigby chcą mu pomóc, Atleta pozornie zabija go, niszcząc jego auto. Wszystko okazuje się być częścią żartu, Thomas traci jednak swój samochód.

Thomas w odcinku Mróz do sześcianu chcąc udowodnić przyjaciołom że umie być zabawny, wypija niebezpiecznego "mrozka" i jego mózg zamarza. Ostatecznie Mordechaj i Rigby zmniejszają się i wnikają do mózgu Thomasa ratując go przed śmiercią.

W odcinku Thomas się broni Benson planuje wyrzucić go z parku. Jednak stażysta przekonuje przyjaciół, że jest przydatnym pracownikiem, gdy pomaga wykraść posąg założyciela parku.

W odcinku Terror Tales Of The Park III Thomas przegrywa zakład przez co musi nosić kostium hallowenowy (pizza) aż do święta dziękczynienia. Chłopak dotrzymuje tego zobowiązania.

W odcinku The Real Thomas okazuje się, że Thomas tak naprawdę nazywa się Nicolai i jest rosyjskim szpiegiem, który miał za zadanie przetransportować park do Rosji, a następnie go zniszczyć, przy tym kopiując go, by ulepszyć parki w Rosji.

Ciekawostki Edytuj

  • Thomas pochodzi z Kijowa (tereny dzisiejszej Ukrainy).

WystąpieniaEdytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki