Fandom

Cartoon Network Wiki

Therrifield

1726stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij
Therrifield
Informacje kontekstowe
Serial: Harcerz Lazlo
Pierwszy odcinek: Przygoda z pasożytem (rola epizodyczna)
To nie piknik (debiut)
Ostatni odcinek: Gwiezdny ser
Jedyny odcinek:
Liczba odcinków: 20
Dubbing: Tara Strong (oryginalny)
Izabela Dąbrowska (polski)
Inspiracja:
Informacje ogólne
Imię i nazwisko: Therrifield
Przydomek:
Rasa: tapir
Płeć: Ten bohater jest płci żeńskiej. kobieta
Wiek:
Stan cywilny:
Karnacja:
Kolor włosów: różowe
Kolor oczu:
Rodzina:
Przyjaciele: Rachel
Toodie
Honey
Patsy Smiles
Nina Neckerly
Greta
Amber
Samson
Wrogowie:
Miejsce zamieszkania: Hufiec Wiewiórek
Pochodzenie:
Alter-ego:
Specjalność: harcerka z Zastępu Wiewiórek
Harcerz Lazlo

Therrifield, w skrócie Therry – postać fikcyjna występująca w serialu animowanym Harcerz Lazlo. Jest jedną z harcerek z Zastępu Wiewiórek.

Historia Edytuj

Sezon 1 i 2 Edytuj

Historia Therry rozpoczyna się w drugim epizodzie pierwszego odcinka serii To nie piknik. W tym odcinku pomogła pani Śluz w wystrzeleniu arbuzów w kierunku przeciwników. Uczestniczyła w PotańcoHuli Bahuli w stołówce obozu Nerka (odc. Niebezpieczne związki).

W odcinku Miss Fru Fru słuchała przemówienia panny Doe. Ukryła się w swojej chatce po usłyszeniu alarmu zakochaniowego (odc. Zakochanie). Uczestniczyła w teście sprawności (odc. Test sprawności).

Sezony 3-5 Edytuj

W odcinku Polowanie na Samsona szła za Samsonem jak cień. Uczestniczyła w wycieczce autobusowej (odc. Siedzący z babami) i na dodatkowych zajęciach w stołówce (odc. Tajemne tipi). Zrobiła z koleżankami makijaż Skradaczowi (odc. Wiewiórkowy Skradacz). Ćwiczyła również kręcenie pałką na dłoni przed paradą (odc. Z miłości do parady).

Obserowała również dziwne zachowanie Grety (odc. Kto się zajmie Gretą?). Świętowała Walentynki (odc. Walentynki), Boże Narodzenie (odc. Na ratunek Świętom) i Festyn Serowy (odc. Gwiezdny ser).

Charakterystyka Edytuj

Therry jest postacią epizodyczną w serialu i tapirzycą w obozie Wiewiórek. Jest jedyną grubą harcerką w drużynie. Tak samo jak Rachel i Toodie mówi niezrozumiałym przez resztę językiem. Razem z nimi pomaga pani Śluz wystrzelić arbuzy w kierunku zbliżającego się na teren obozu intruza. Spędza czas najczęściej z Honey i Suzie.

Uczestniczy m.in. w wycieczkach autobusowych, zawodach przeciągania liny i konkursie wyborów Miss Fru Fru. Ulubioną rozrywką jest smażenie pianek, zawody ślimaków, kąpiel ślimaków i śpiewanie podczas wycieczek autobusowych.

Wygląd Edytuj

Therry-pic.png

Tak samo jak reszta harcerek z Zastępu Wiewiórek (mangusta Patsy, aligatorzyca Greta, labradorka Honey, króliczka Amber, sowa Almondine, suczka rasy francuski pudel Suzie i świszcz Rachel) Therry jest harcerką o średnim wzroście. Jej ciało jest seledynowe, a włosy – różowe i skręcone. Jest drugą harcerką obok Niny, która nosi wstęgę z odznaczeniami.

Codziennie nosi niebieski mundurek harcerski przepasany na prawym różową wstęgą z czterema beżowymi odznakami, granatowy kapelusz, granatową apaszkę z pisaną żółtą literą S z tyłu i fioletowo-brązowe buty, a podczas konkursu Miss Fru Fru – różową sukienkę z białymi falbankami i kostium kąpielowy w różowo-fioletowe paski.

Wystąpienia Edytuj

Sezon pierwszy Edytuj

Sezon drugi Edytuj

Sezon trzeci Edytuj

Sezon czwarty Edytuj

Sezon piąty Edytuj

Gry Edytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki