Fandom

Cartoon Network Wiki

Team Work

1723strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij
Team Work
Team work.png
Platforma: Online
Tryb gry: Jednoosobowa
Link: Klik
Ten artykuł dotyczy gry. Dom dla zmyślonych przyjaciół pani Foster
Team Work (tłum. Praca zespołowa) – internetowa gra zręcznościowa on–line wyprodukowana na podstawie trzeciej części filmu pełnometrażowego Nowy dom Bloo.

Wprowadzenie Edytuj

Wieczór na złomowisku. Tadek przychodzi z Bloo na jego teren i zanosi go Księżnej. Zmyślona przyjaciółka mści się na niebieskim przyjacielu, który zmarnował jej szansę na opuszczenie domu pani Foster i przez którego córka milionerów odmówiła jej adopcji. Tadek oddaje Bloo na pożarcie Extremozaurowi i obserwuje scenę pościgu. Przerażony Bloo ucieka przed Extremozaurem, aby uniknąć śmierci. Gdy potwór próbuje go zjeść, na ratunek przyjacielowi przybywa Maks wraz z ekipą ratowniczą, aby mu przeszkodzić.

Zasady gry Edytuj

Gracz steruje Maksem za pomocą strzałek na klawiaturze; jego zadaniem jest zamknięcie w jaju Koko bomb, które utworzyły się po uszkodzeniu nóg Extremozaurowi. Spacja powoduje podniesienie kolorowego jaja Koko i zamknięcie w nim każdej bomby.

Co dwa poziomy pojawia się bonusowa runda. W niej, Bloo ucieka przez labirynt przed Extremozaurem. Musi odnaleźć drogę do Maksa w odpowiednim czasie. Jeśli Extremozaur go pożre, lub Bloo nie zdąży dotrzeć do swego twórcy, szansa na dodatkowe punkty przepadnie.

Gra kończy się w momencie, gdy gracz straci wszystkie trzy szanse.

Jeżeli Maks nie zdoła zamknąć w jaju Koko bomby, traci jedną szansę. Gra kończy się po wykorzystaniu trzech szans. Liczba poziomów i czas gry są nieograniczone.

Bohaterowie Edytuj

Ciekawostki Edytuj

  • Bonusowa runda z Bloo jest aluzją do Pacmana.

Więcej w Fandom

Losowa wiki