FANDOM

Tak mi przykro (ang. I'm Sorry) – piosenka pojawiająca się w trzecim sezonie animowanego reality show "Totalna porażka". Jest śpiewana przez jednego z prowadzących podsumowania – Bridgette. W polskiej wersji piosenkę śpiewa Karolina Dryzner.

Opis ogólny Edytuj

Piosenka jest śpiewana przez Bridgette, którą Geoff oskarża ją o spotkanie z młodym, brązowowłosym Latynosem – Alejandro. Ma charakter przepraszający, wzruszający i wywołujący łzy w oczach. Cechuje ją dynamizm, ballada i wzruszenie każdego ze słuchaczy. Piosenka pojawia się w odcinku TPwT Podsumowanie I: Łza końca problemów Bridgette.

Opis fabularny Edytuj

Yeti wsiada przy fortepianie i zaczyna grać muzykę. Bridgette ubrana w błękitną suknię wieczorową zaczyna śpiewać piosenkę przepraszającą Geoffa za kontakt z Alejandro. Blond włosy chłopak w tym samym czasie rozmawia z Haroldem o tym, że ten został przyłapany w międzynarodowej transmisji telewizyjnej. Później wraca do swojej dziewczyny i mówi jej, że tańczy, jednak się myli. Bridgette pod koniec piosenki wyraża skruchę słowami Przepraszam.

Osoby, które zaśpiewały Edytuj

Ciekawostki Edytuj

  • Jest to druga piosenka, którą wykonuje Bridgette.
  • Jest jedną z siedmiu piosenek wykonanych podczas podsumowań.