FANDOM

Taco Fiesta
Taco Fiesta – zespół utworzony przez Bloo, Koko, Eduardo i Chudego w odcinku Gwiazda tandety. Styl muzyczny zespołu to najprawdopodobniej połączenie muzyki synthpop, indie i alternative. Taco Fiesta nigdy nie wydało żadnej piosenki fizycznie. Wystąpiło tylko na jednym koncercie, prezentując swój jedyny utwór – Ziemniaki.

Historia Edytuj

Zespół Taco Fiesta powstał z inicjatywy głównie Bloo, który zainspirował się zespołem Pizza Party, w zamierzeniu działając konkurencyjnie. Świadczy o tym chociażby nazwa zespołu, która jest meksykańską parodią "Pizza Party". Do składu dołączyli Chudy, Koko i Eduardo. Jeszcze w czasie prób i prac nad przygotowaniem jakiegokolwiek utworu, Bloo zapowiedział solową działalność artystyczną, uznając, że nie może się dogadać z innymi członkami zespołu. Pozostali członkowie wystąpili na koncercie w audytorium pani Foster razem z Pizza Party oraz byłym wokalistą – Bloo. Zaprezentowali utwór o nazwie Ziemniaki, który przyjął się pozytywnie, lecz bez większego sukcesu. Zespół następnie zawiesił działalność.

Muzycy Edytuj

Obecny skład zespołu Edytuj

  • Chudy
  • Eduardo
  • Koko

Byli członkowie zespołu Edytuj

  • Bloo

Więcej z Fandomu

Losowa wiki