Fandom

Cartoon Network Wiki

TPwT Podsumowanie II: Ratunek przez telefon

1739stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij
Odcinek

Sezon 3, Odcinek 12
TPwT S03 E12 TPwT Podsumowanie II Ratunek przez telefon.png
Oryginalny tytuł: The Total Drama World
Tour Aftermath II: Revenge
of the Telethon
Premiera: 9 grudnia 2010 FlagaKanada.png
online FlagaUSA.png
25 listopada 2010 FlagaPL.png
Serial: Totalna Porażka w trasie
Produkcja
Kod produkcji: 312
Reżyseria: Jennifer Pertsch
Tom McGillis
Scenariusz: Alex Ganetakos
Chronologia
Poprzedni
"Moja Upalna
Jamajka!
"
Następny
"Gdy widzę
Londyn to...
"
Totalna Porażka w Trasie

TPwT Podsumowanie II: Ratunek przez telefon (ang. The Total Drama World Tour Aftermath II: Revenge of the Telethon) – dwunasty odcinek serialu animowanego typu reality show Totalna Porażka w trasie, drugi odcinek podsumowujący pięć ostatnich odcinków trzeciego sezonu. W tym odcinku, mającym charakter charytatywny, fani programu muszą pomóc Geoffowi i Bridgette zapobiec natychmiastowemu usunięciu "Totalnej Porażki w Trasie" z ramówki telewizyjnych stacji poprzez wpłacenie pieniędzy na uzupełnienie paliwa do samolotu. Pomaga im w tym Blaineley.

Scenariusz do odcinka napisał Alex Ganetakos. Jego premiera w Kanadzie odbyła się 9 grudnia 2010 roku. W Stanach Zjednoczonych odcinek pojawił się jedynie na stronie internetowej CN United States. W Polsce pojawił się na polskim Cartoon Network dwa tygodnie wcześniej – 25 listopada 2010 roku.

Opis odcinka Edytuj

Gośćmi Geoffa, Bridgette i BlaineleyLeShawna, Lindsay, Izzy oraz DJ. Oprócz tego prowadzący proszą o pomoc fanów Totalnej Porażki zapobiec skreśleniu trzeciego sezonu z ramówki międzynarodowych stacji telewizyjnych poprzez wpłatę pieniędzy na uzupełnienie paliwa do zbiornika samolotu, który utknął na Jamajce.

Streszczenie Edytuj

Drugie podsumowanie ostatnich pięciu odcinku jest imprezą charytatywną. Geoff i Bridgette ze złą wieścią o tym, że samolot wylądował na Jamajce i możliwe jest anulowanie Totalnej Porażki w Trasie przez międzynarodowe stacje telewizyjne w trybie natychmiastowym, proszą fanów trzeciego sezonu na całym świecie o pomoc w zebraniu pół miliona dolarów na uzupełnienie paliwa do jego zbiornika. Czworo wyeliminowanych zawodników rozmawia z prowadzącymi starając się tym samym przekonać widzów, żeby ofiarowywali pieniądze. Gdy dzięki lekkomyślnej Blaineley studio podsumowań zostaje zdemolowane, cel wzrasta do miliona dolarów. W osiągnięciu celu pomagają LeShawna, która śpiewa i tańczy w zemście na Alejandro, oraz nagranie z młodym Latynosem w roli głównej. Ostatecznie dzięki Izzy cel zostaje osiągnięty.

Uczestnicy Edytuj

Gospodarze programu Edytuj

Komentatorzy Edytuj

Goście specjalni Edytuj

Goście w studiu Edytuj

Goście na nagraniach wideo Edytuj

Ciekawostki Edytuj

  • W tym odcinku można usłyszeć piosenki Ocalcie tą Totalną Porażkę i Ze mną siostry.
  • Ten odcinek ma charakter charytatywny.
  • W tym odcinku na jednym z nagrań wideo pojawia się Chris.
  • Justin, Trent, Eva, Beth oraz Katie i Sadie pojawiają się w tym odcinku, lecz żaden z nich nie wypowiada kwestii.
    • Ten odcinek jest jedynym, w którym Beth nic nie mówi.
  • Jest jednym z czterech odcinków, które wyemitowały wszystkie wersje językowe Cartoon Network, oprócz Cartoon Network United States.
    • W Stanach Zjednoczonych odcinek został pokazany na stronie internetowej amerykańskiego Cartoon Network.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki