FANDOM

Odcinek

TPwT Podsumowanie I: Łza końca problemów Bridgette
Sezon 3, Odcinek 6
TPwT S03 E06 TPwT Posumowanie I Łza końca problemów Bridgette.png
Oryginalny tytuł: The Total Drama World
Tour Aftermath I: Birdgette
Over Troubled
Water
Premiera: 7 października 2010 FlagaKanada.png
online FlagaUSA.png
14 października 2010 FlagaPL.png
Serial: Totalna Porażka w trasie
Produkcja
Kod produkcji: 306
Reżyseria: Jennifer Pertsch
Tom McGillis
Scenariusz: Shelley Scarrow
Chronologia
Poprzedni
"Ukochany
Broadway
"
Następny
"Spoliczkowana
Rewolucja
"
Totalna Porażka w Trasie

TPwT Posumowanie I: Łza końca problemów Bridgette (ang. The Total Drama World Tour Aftermath I: Bridgette Over Troubled Water) – szósty odcinek serialu animowanego typu reality show Totalna Porażka w trasie, pierwszy odcinek podsumowujący ostatnie pięć odcinków trzeciego sezonu. Gośćmi tego odcinka są Harold i Bridgette.

Opis odcinka Edytuj

W tym odcinku Geoff i Blaineley goszczą w studiu Harolda, który zrezygnował dla dobra drużyny "Zwycięzców", oraz Bridgette, która później dołącza do reszty prowadzących. Pytania do gości są rejestrowane przez komentatorów.

Streszczenie Edytuj

Pierwszy odcinek podsumowujący ostatnie pięć odcinków trzeciego sezonu jest prowadzony przez Geoffa, który nie dostał się na Totalną Porażkę w trasie, oraz Blaineley. Komentatorami jest sześciu byłych zawodników: Beth, Trent, Justin, Eva oraz Katie i Sadie. Prowadzący dzisiejsze podsumowanie omawiają nagłe zniknięcie Ezekiela i Duncana po tym, jak oni wykonali Skok Wstydu. Pierwszym gościem jest Harold, który zrezygnował z konkursu dla dobra drużyny "Zwycięzców" i z którym przeprowadzany jest wywiad. Potem chłopak wraz z kolegami z zespołu "Porażkowi Bracia" wykonują piosenkę o Leshawnie. Drugim i ostatnim gościem jest Bridgette, która piosenką Tak mi przykro przeprasza Geoffa za filtr z Alejandro, a ten jej nie wierzy. Na ringu oboje mają się ze sobą bić, jednak zaczynają się całować co doprowadza Blaineley do szału. Pod koniec odcinka dwóch stażystów zabiera dziewczynę ze studia podsumowań.

Uczestnicy Edytuj

Gospodarze Edytuj

Komentatorzy Edytuj

Goście specjalni Edytuj

Goście w studio Edytuj

Goście na nagraniach wideo Edytuj

Ciekawostki Edytuj

  • W tym odcinku można usłyszeć piosenki Boski urok masz i Tak mi przykro.
  • W tym odcinku nie pojawiają się Courtney, Gwen i Sierra.
    • Na jednym z nagrań wideo pojawia się Chris.
  • Jest jednym z czterech odcinków, które zostały wyemitowane we wszystkich wersjach językowych Cartoon Network, oprócz Cartoon Network United States.
    • Ten odcinek jest pokazany w Stanach Zjednoczonych wyłącznie na stronach internetowych.
  • Ten odcinek jest ostatnim, w którym Eva mówi.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki