FANDOM

Szanta to nie lada!
Morska szanta.png
Informacje główne
Serial: Totalna Porażka w trasie
Odcinek: Nowe dzieci rocka
Wykonawca: Alejandro, Cody'ego, Courtney, DJ-a, Gwen, Heather,
Izzy, Owena, Sierry i Tylera
Gatunek: pop, ballada, heavy metal
Długość: 00:50
Wideo
Totalna Porażka w Trasie ♫♪Morska Szanta♫♪(piosenka nr 12)00:50

Totalna Porażka w Trasie ♫♪Morska Szanta♫♪(piosenka nr 12)

Szanta to nie lada! (ang. Sea Shanty Mix) – piosenka pojawiająca się w trzecim sezonie animowanego reality show "Totalna Porażka". Jest śpiewana przez wszystkich członków drużyn "Amazonek" i "Chris jest naprawdę bardzo bardzo bardzo bardzo słodki" (poza Noah) oraz DJ-a, jedynego członka drużyny "Zwycięzców". W polskiej wersji piosenkę wykonują m.in. Marcin Przybylski, Joanna Górniak, Klementyna Umer i Michał Maciejewski.

Opis ogólny Edytuj

Piosenka jest śpiewana przez jedenastu pozostałych uczestników "Totalnej Porażki w trasie", w tym m.in. Alejandro, Izzy, Sierrę, Tylera i Courtney. Zawodnicy wykonują ją podczas morskiej przeprawy do chatki znajomego krewnego prowadzącego, którym jest Jerd McLean. Cechuje ją dynamizm i elementy morskich pieśni. Piosenka pojawia się w odcinku Nowe dzieci rocka.

Opis fabularny Edytuj

Alejandro bierze akordeon i zaczyna grać melodię piosenki podśpiewując. Dołączają do niego inni uczestnicy trzeciego sezonu programu cały czas wiosłując. Śpiewając widzą, że jest pod wodą pełno homarów, małży, pstrągów i kalmarów. Podczas piosenki Izzy łowi bardzo olbrzymią rybę i zaczyna z nią tańczyć. Piosenkę kończy wypowiedź DJ-a o szancie.

Osoby, które zaśpiewały Edytuj

Ciekawostki Edytuj

  • Jest to druga piosenka obok Płyniemy tam, którą uczestnicy śpiewają podczas wiosłowania wiosłami.
  • Jest jedną z trzynastu piosenek, które wykonał Alejandro.
    • Jest jedną z siedmiu piosenek, których wykonanie chłopak rozpoczął jako pierwszy.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki