FANDOM

Szanta to nie lada! (ang. Sea Shanty Mix) – piosenka pojawiająca się w trzecim sezonie animowanego reality show "Totalna porażka". Jest śpiewana przez wszystkich członków drużyn "Amazonek" i "Chris jest naprawdę bardzo bardzo bardzo bardzo słodki" (poza Noah) oraz DJ-a, jedynego członka drużyny "Zwycięzców". W polskiej wersji piosenkę wykonują m.in. Marcin Przybylski, Joanna Górniak, Klementyna Umer i Michał Maciejewski.

Opis ogólny Edytuj

Piosenka jest śpiewana przez jedenastu pozostałych uczestników "Totalnej porażki w trasie", w tym m.in. Alejandro, Izzy, Sierrę, Tylera i Courtney. Zawodnicy wykonują ją podczas morskiej przeprawy do chatki znajomego krewnego prowadzącego, którym jest Jerd McLean. Cechuje ją dynamizm i elementy morskich pieśni. Piosenka pojawia się w odcinku Nowe dzieci rocka.

Opis fabularny Edytuj

Alejandro bierze akordeon i zaczyna grać melodię piosenki podśpiewując. Dołączają do niego inni uczestnicy trzeciego sezonu programu cały czas wiosłując. Śpiewając widzą, że jest pod wodą pełno homarów, małży, pstrągów i kalmarów. Podczas piosenki Izzy łowi bardzo olbrzymią rybę i zaczyna z nią tańczyć. Piosenkę kończy wypowiedź DJ-a o szancie.

Osoby, które zaśpiewały Edytuj

Ciekawostki Edytuj

  • Jest to druga piosenka obok Płyniemy tam, którą uczestnicy śpiewają podczas wiosłowania wiosłami.
  • Jest jedną z trzynastu piosenek, które wykonał Alejandro.
    • Jest jedną z siedmiu piosenek, których wykonanie chłopak rozpoczął jako pierwszy.