FANDOM

Suzie
Suzie
Informacje kontekstowe
Serial: Harcerz Lazlo
Pierwszy odcinek: Przygoda z pasożytem (rola epizodyczna)
To nie piknik (debiut)
Ostatni odcinek: Gwiezdny ser
Jedyny odcinek:
Liczba odcinków: 22
Dubbing: Tara Strong i Jill Taley (oryginalny)
Monika Wierzbicka (polski)
Inspiracja:
Informacje ogólne
Imię i nazwisko: Suzie
Przydomek:
Rasa: pudel francuski
Płeć: Kobieta kobieta
Wiek:
Stan cywilny:
Karnacja:
Kolor włosów: czarne
Kolor oczu:
Rodzina:
Przyjaciele: Patsy Smiles
Nina Neckerly
Greta
Almondine
Amber
Honey
Samson
Wrogowie:
Miejsce zamieszkania: Hufiec Wiewiórek
Pochodzenie:
Alter-ego:
Specjalność: harcerka z Zastępu Wiewiórek
Camp lazlo logo

Suzie – postać fikcyjna występująca w serialu animowanym Harcerz Lazlo, dubbingowana w polskiej wersji przez Monikę Wierzbicką. Jest jedną z harcerek z Zastępu Wiewiórek.

Historia Edytuj

Sezon 1 Edytuj

Historia Suzie rozpoczyna się w drugim epizodzie pierwszego odcinka serii To nie piknik. W tym odcinku wraz z drużyną rywalizowała z Groszkami o bajoro w wysiadywaniu szyszek. W odcinku Niebezpiecze związki tańczyła z Dave'em. Ukryła się z innymi na drzewie z powodu węża harcującego po obozie (odc. Oczy węża).

Sezon 2 Edytuj

W odcinku Miss Fru Fru zremisowała z koleżankami w konkursie Miss Fru Fru. Piła z Amber herbatę (odc. Zakochanie). Oglądała zawody maskotek (odc. Mecz maskotek). Brała udział w teście sprawności (odc. Test sprawności).

Sezony 3-5 Edytuj

W odcinku Polowanie na Samsona chodziła za Samsonem jak cień. Uczestniczyła w wycieczce autobusowej (odc. Siedzący z babami), dodatkowych zajęciach w stołówce obozu Nerka (odc. Tajemne tipi) i przygotowaniach do parady (odc. Z miłości do parady). Zrobiła Skradaczoowi makijaż (odc. Wiewiórkowy Skradacz). Obsewowała dziwne zachowanie Grety (odc. Kto się zajmie Gretą?).

Świętowała z koleżankami Walentynki (odc. Walentynki) i Boże Narodzenie (odc. Na ratunek Świętom). Przygotowała się do konkursu piękności (odc. Na imię mam Almondine) i festynu serowego (odc. Gwiezdny ser).

Charakterystyka Edytuj

Suzie jest postacią drugoplanową w serialu. Jest suczką rasy pudel francuski z Zastępu Wiewiórek mieszkającą w obozie Wiewiórek. Uwielbia grać w tenisa z Patsy i Niną. Gdy na teren obozu po raz pierwszy przybywa Drużynowy Lumpus, wita się z nim przypadkowo nazywając go "Lampas", czego ten nie może znieść. Najczęściej koleguje się z Honey.

Uwielbia wycieczki autobusowe, zawody przeciągania liny, lekcje z panną Doe i sprzedawanie ciastek. Uczestniczy m.in. w konkursie piękności i konkursie Miss Fru Fru.

Wygląd Edytuj

Suzie-pic

Suzie podobnie jak reszta harcerek z Zastępu Wiewiórek (Patsy, Greta, Honey, Amber, Therry, Almondine i Rachel), oprócz Niny i Toodie, jest harcerką średniego wzrostu. Jej futro jest wrzosowe, a ogonek – podobny do Honey. Ma czarne włosy. Jej codzienny strój to średnoturkusowy mundurek harcerski z pomarańczowo-czerwoną kamizelką, ciemnoturkusowy kapelusz, ciemnoturkusowa apaszka z pisaną żółtą literą S i fioletowo-brązowe buty. Strojami, które zakłada na konkurs Miss Fru Fru i konkurs piękności, są różowa sukienka ozdobiona białymi falbankami i kostium kąpielowy w różowo-fioletowe paski.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki