FANDOM

250px-The Powerpuff Girls

Super Mocne Chłopaki albo Przebojowcy (ang. The Rowdyruff Boys) – fikcyjne postacie z serialu animowanego Atomówki. Wrogowie oraz męska wersja Atomówek.

Charakterystyka Edytuj

Przebojowcy są trójką bohaterów kreskówki. Są to chłopcy, którzy mieli moc większą niż Atowki (w odcinku Przebojowcy), po tym jak wskrzesił ich On stają się równie silni. Ich twórcą jest Mojo Jojo. Są chłopięcymi odpowiednikami Atomówek, a swoją moc ogarnęli również dzięki związkowi X, ale w przeciwieństwie do Atomówek, powstali z włosów, ślimaków, kłaków z ogona psa Wyciora i wody klozetowej użytej jako Związek X. W odcinku Przebojowcy o mało nie wygrali z Atomówkami.

Chłopcy mieli jednak swój słaby punkt i zauważyła to Sara Bella. Zaproponowała dziewczynkom by, zamiast walczyć z nimi, były dla nich miłe i sympatyczne. Przebojowcy eksplodowali, gdy Atomówki ich pocałowały. Chociaż są tak silni jak Atomówki, na ogół przegrywają z nimi, gdyż są mało inteligentni. Nie chodzą do szkoły i robią różne przestępstwa (np. kradną, rysują spray'em tam, gdzie jest zabronione). Są groźnym przeciwnikiem dla Atomówek.

Galeria Edytuj

Ciekawostki Edytuj

Wystąpienia Edytuj

Sezon pierwszy Edytuj

Sezon trzeci Edytuj

Sezon piąty Edytuj

Sezon szósty Edytuj