Fandom

Cartoon Network Wiki

Straszny dzień wyzwań

1726stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij
Odcinek

Straszny dzień wyzwań
Sezon 6, Odcinek 75
Straszny dzień wyzwań.png
Oryginalny tytuł: Bad Dare Day
Premiera: 3 maja 2009 FlagaUSA.png
12 maja 2009 FlagaPL.png
Serial:
Produkcja
Kod produkcji: 607
Reżyseria: Craig McCracken
Scenariusz: Darrick Bachman
Chronologia
Poprzedni
"Bloo Superkolo i
Wielki Twórca Wszystkich
Rzeczy, czadowa
uroczystość na którą
nie został zaproszony
"
Następny
"Czytaj i płacz"
Dom dla zmyślonych przyjaciół pani Foster
Straszny dzień wyzwań (ang. Bad Dare Day) – siedemdziesiąty piąty odcinek serialu animowanego Dom dla zmyślonych przyjaciół pani Foster, dziesiąty odcinek szóstego sezonu.

Opis odcinkaEdytuj

Początkowa rywalizacja jedynie Maksa i Bloo, zmienia się w Wielki Turniej Wyzwań organizowany przez Panią Foster, w którym nagrodą jest puchar.

Fabuła Edytuj

SPOILER: Zawiera szczegółowy przebieg fabuły.

Pewnego dnia w domu pani Foster Maks i Bloo przeglądają lodówkę. Widzą spleśniały ser i Maks wyzywa swojego przyjaciela, aby go zjadł. Bloo z niechęcią je ser i wyzywa Maksa, aby wypił jakiś długo otwarty, nieświeży napój. Po tym wszystkim wyzywa go, aby zdjął trampki zmyślonemu przyjacielowi, który ich dwa lata nie ściągał.

Blooregard zatruty smrodem postanawia zmusić w ten czas Maksa, by zniszczył zabawę Eduardo z lalkami. Eduardo potem wyzywa Bloo i Maksa, aby przeprosili jego lalkę Mindy. Oni wtedy wyzywają go, żeby ściągnęli trampki Chudego, który cały czas jest w ruchu. Eduardo jednak nie potrafi wykonać tego zadania, a Chudy na wieść o wszystkim chce, by Bloo wyłączył telewizor z sieci, na którym inni przyjaciele dziewięć godzin grali w grę wideo.

Po tym wszystkim Fluffy wyzywa Chudego, aby zjadł kanapkę Jackiego Kaktusa. Następnie wszyscy wyzywają Maksa, aby ukradł szczękę Madame Foster. Kobieta postanawia rozpocząć wielki Turniej Wyzwań Pani Foster. Eliminacje mają doprowadzić do wyłonienia pierwszego mistrza wyzwań.

Podczas jednej z rund zadaniem Maksa jest wyznanie France, że jest w niej zakochany. Maks z trudem mówi jej prawdę, ale ta dowiaduje się, że to było wyzwanie. Do finału dostają się Bloo oraz Maks. Maks ma wyczyścić językiem podłogę, a Bloo spalić wszystkie swoje paletki. W związku z tym, iż każdy z nich wykonuje swe zadanie, walka trwa dalej. Doprowadza do tego, że Bloo prawie bierze ślub z Niechlujnym Moe.

Po pewnym czasie Maks ma udawać Bloo, a Bloo Maksa. Gdy każdy z nich próbuje wcielić się w postać przeciwnika zaczynają rozumieć ich problemy. Przyjaciele przepraszają siebie za wszystkie poprzednie wyzwania, a bitwa kończy się remisem.

Spoiler kończy się w tym miejscu.

Bohaterowie odcinkaEdytuj

Główni bohaterowieEdytuj

Bohaterowie drugoplanowiEdytuj

Bohaterowie epizodyczniEdytuj

Cytaty Edytuj

  • Maks: (rzucając wyzwanie) Zjedz hot-doga bez musztardy.
    Jackie Kaktus: A w życiu!

Galeria Edytuj

Kliknij tutaj, by zobaczyć galerię do artykułu Straszny dzień wyzwań.
Kliknij tutaj, aby zobaczyć galerię dla tego artykułu.

CiekawostkiEdytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki