FANDOM

Steven Universe
Steven Universe
Bohater serialu
Steven Universe
Laser Light Cannon 033.png
Informacje kontekstowe
Serial: Steven Universe
Pierwszy odcinek: Pilot; Blask Klejnotu
Ostatni odcinek:
Jedyny odcinek:
Liczba odcinków:
Dubbing: Zach Callison (oryginalny)
Maciej Falana (polski)
Inspiracja:
Informacje ogólne
Imię i nazwisko: Steven Kwarc Universe
Przydomek:
Rasa: pół człowiek i pół klejnot
Płeć: Ten bohater jest płci męskiej. mężczyzna
Wiek: 14 lat
Stan cywilny:
Karnacja:
Kolor włosów: czarne
Kolor oczu:
Rodzina: Greg Universe (ojciec)
Rose Kwarc (matka)
Przyjaciele: Connie Maheswaran, Perła, Granat, Ametyst, mieszkańcy Beach City
Wrogowie:
Miejsce zamieszkania: Beach City
Pochodzenie:
Alter-ego:
Specjalność:
Steven Universe

Steven Kwarc Universe – tytułowa postać fikcjna występująca w serialu animowanym Steven Universe, dubbingowana w polskiej wersji przez Macieja Falanę. Trzynastoletni chłopiec oraz jedyny męski członek drużyny Kryształowych Klejnotów.

Charakterystyka Edytuj

Steven jest energicznym trzynastolatkiem oraz jednym z czterech członków Drużyny Klejnotów. Jest w połowie człowiekiem, a jego klejnot – odziedziczony po matce – znajduje się tam, gdzie normalnie u ludzi znajduje się pępek. Jego matka Rose Quartz, była przywódczyni Drużyny Klejnotów, wyrzekła się fizycznej formy, by Steven mógł się urodzić. Razem z ojcem, Gregiem Universe, oraz pozostałymi klejnotami zamieszkuje Beach City. Jak wiele osób mu powtarza, wiele cech odziedziczył po swojej matce. Jest troskliwy, uprzejmy, uczynny i pełen miłości. Jak każde dziecko bywa irytujący i naiwny.

Umiejętności Edytuj

W pierwszym odcinku Steven po raz pierwszy używa swoich mocy, a wraz z rozwojem fabuły opanowuje różne zdolności coraz lepiej. Każdy odcinek daje mu jakąś naukę oraz pozwala inaczej spojrzeć na wydarzenia z nim powiązane. Steven, dzięki swojemu klejnotowi potrafi: przywoływać tarczę, otaczać się magiczną bańką ochronną, uzdrawiać (Umiejętność została utracona w odcinku "Gość".) oraz ożywiać rośliny. Potrafi bańkować przedmioty i klejnoty. Jego wiek może być płynny – może mieć tyle lat na ile się czuje.

Wygląd Edytuj

Steven.png
Steven jest niski i pulchny. Jego włosy są kręcone i czarne. Oczy ma w tym samym kolorze. W miejscu gdzie powinien mieć pępek, znajduje się jego klejnot. Zawsze ubiera się w czerwoną koszulkę z żółtą gwiazdką – posiada ją w ilościach hurtowych – niebieskie jeansy oraz różowe sandały.

Relacje Edytuj

Steven ma bardzo dobre relacje z ojcem. Uwielbiają spędzać czas razem. Po nim odziedziczył zamiłowanie do muzyki oraz wiele cech wyglądu. Greg nie lubi się mieszać w "magiczne sprawy" swojego syna. Mieszkają osobno. Granat, Perła i Ametyst są dla Stevena połączeniem matki, starszej siostry i przyjaciółki. Wychowują go i uczą. W wielu odcinkach widać ich troskę o niego oraz to, że go kochają. Steven jest zakochany w Connie z wzajemnością. Z mieszkańcami Beach City Steven ma również dobre relacje. Spędza wśród nich sporo czasu i lubi im pomagać.

GaleriaEdytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki