Fandom

Cartoon Network Wiki

Steven Universe (postać)

1755stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze2 Udostępnij
Steven Universe
Steven Universe
Bohater serialu
Steven Universe
Laser Light Cannon 033.png
Informacje kontekstowe
Serial: Steven Universe
Pierwszy odcinek: Pilot; Blask Klejnotu
Ostatni odcinek:
Jedyny odcinek:
Liczba odcinków:
Dubbing: Zach Callison (oryginalny)
Maciej Falana (polski)
Inspiracja:
Informacje ogólne
Imię i nazwisko: Steven Kwarc Universe
Przydomek:
Rasa: pół człowiek i pół klejnot
Płeć: Ten bohater jest płci męskiej. mężczyzna
Wiek: 14 lat
Stan cywilny:
Karnacja:
Kolor włosów: czarne
Kolor oczu:
Rodzina: Greg Universe (ojciec)
Rose Kwarc (matka)
Przyjaciele: Connie Maheswaran, Perła, Granat, Ametyst, mieszkańcy Beach City
Wrogowie:
Miejsce zamieszkania: Beach City
Pochodzenie:
Alter-ego:
Specjalność:
Steven Universe

Steven Kwarc Universe – tytułowa postać fikcjna występująca w serialu animowanym Steven Universe, dubbingowana w polskiej wersji przez Macieja Falanę. Trzynastoletni chłopiec oraz jedyny męski członek drużyny Kryształowych Klejnotów.

Charakterystyka Edytuj

Steven jest energicznym trzynastolatkiem oraz jednym z czterech członków Drużyny Klejnotów. Jest w połowie człowiekiem, a jego klejnot – odziedziczony po matce – znajduje się tam, gdzie normalnie u ludzi znajduje się pępek. Jego matka Rose Quartz, była przywódczyni Drużyny Klejnotów, wyrzekła się fizycznej formy, by Steven mógł się urodzić. Razem z ojcem, Gregiem Universe, oraz pozostałymi klejnotami zamieszkuje Beach City. Jak wiele osób mu powtarza, wiele cech odziedziczył po swojej matce. Jest troskliwy, uprzejmy, uczynny i pełen miłości. Jak każde dziecko bywa irytujący i naiwny.

Umiejętności Edytuj

W pierwszym odcinku Steven po raz pierwszy używa swoich mocy, a wraz z rozwojem fabuły opanowuje różne zdolności coraz lepiej. Każdy odcinek daje mu jakąś naukę oraz pozwala inaczej spojrzeć na wydarzenia z nim powiązane. Steven, dzięki swojemu klejnotowi potrafi: przywoływać tarczę, otaczać się magiczną bańką ochronną, uzdrawiać (Umiejętność została utracona w odcinku "Gość".) oraz ożywiać rośliny. Potrafi bańkować przedmioty i klejnoty. Jego wiek może być płynny – może mieć tyle lat na ile się czuje.

Wygląd Edytuj

Steven.png
Steven jest niski i pulchny. Jego włosy są kręcone i czarne. Oczy ma w tym samym kolorze. W miejscu gdzie powinien mieć pępek, znajduje się jego klejnot. Zawsze ubiera się w czerwoną koszulkę z żółtą gwiazdką – posiada ją w ilościach hurtowych – niebieskie jeansy oraz różowe sandały.

Relacje Edytuj

Steven ma bardzo dobre relacje z ojcem. Uwielbiają spędzać czas razem. Po nim odziedziczył zamiłowanie do muzyki oraz wiele cech wyglądu. Greg nie lubi się mieszać w "magiczne sprawy" swojego syna. Mieszkają osobno. Granat, Perła i Ametyst są dla Stevena połączeniem matki, starszej siostry i przyjaciółki. Wychowują go i uczą. W wielu odcinkach widać ich troskę o niego oraz to, że go kochają. Steven jest zakochany w Connie z wzajemnością. Z mieszkańcami Beach City Steven ma również dobre relacje. Spędza wśród nich sporo czasu i lubi im pomagać.

GaleriaEdytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki