Fandom

Cartoon Network Wiki

Staci

1755stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij
Staci
Staci's Family Tree.png
Informacje kontekstowe
Serial: Totalna Porażka: Zemsta Wyspy
Pierwszy odcinek: Większe, gorsze, brutalniejsze!
Ostatni odcinek: Mózg kontra Tężyzna – Ostateczna bitwa
Jedyny odcinek:
Liczba odcinków: 2
Dubbing: Ashley Peters (oryginalny)
Joanna Górniak (polski)
Inspiracja:
Informacje ogólne
Imię i nazwisko: Staci
Przydomek: Kłamczucha
Rasa: człowiek
Płeć: Ten bohater jest płci żeńskiej. kobieta
Wiek: 18 lat
Stan cywilny:
Karnacja:
Kolor włosów: brązowe
Kolor oczu:
Rodzina:
Przyjaciele:
Wrogowie: Anna Maria
B
Dakota
Dawn
Lightning
Sam
Scott
Miejsce zamieszkania:
Pochodzenie:
Alter-ego:
Specjalność:
Totalna Porażka: Zemsta Wyspy

Staci – fikcyjna postać występująca w serialu animowanym typu reality show Totalna Porażka: Zemsta Wyspy, dubbingowana w polskiej wersji przez Joannę Górniak. Jeden z trzynastu zawodników "Totalnej Porażki" drugiej generacji.

Historia Edytuj

Totalna Porażka: Zemsta Wyspy Edytuj

Większe, gorsze, brutalniejsze! Edytuj

Historia Staci ma swój początek w odcinku Większe, gorsze, brutalniejsze!. Wraz z 12 innymi uczestnikami przybyła na teren Obozu Wawanakwa, który okazał się być napromieniowany radioaktywnie. Rozmawiała z Anną Marią, która nie wierzyła w jej kłamstwa i popryskała ją w twarz lakierem do włosów, przez co Staci zaczęła kaszleć i przewróciła się na pokład. Po eksplozji jachtu, którą wywołał Chris, Staci wpadła do wody. Dziewczyna jednak nie umiała pływać. Mike próbował ją uratować, jednak z powodu jej wagi chłopak omal nie utonął. Chwilę później Staci została wraz z Mike'em uratowana przez Zoey.

Po dotarciu na plażę, Staci poczuła się odrzucona, ponieważ nikt nie chciał słuchać jej kłamstw. Przybiegła na metę jako ostatnia. Została członkinią drużyny "Toksycznych Szczurów". Podczas pierwszego wyzwania została zaatakowana i pogryziona przez zmutowane wiewiórki. Wykorzystała pomysł B, aby wygrać to wyzwanie, lecz niestety zawiodła swoją drużynę. Przez nią i jej denerwujące opowiadania o przodkach, "Toksyczne Szczury" uległy "Zmutowanym Larwom". Była osobą zagrożoną wraz z Dakotą podczas toksycznej ceremonii. Gdy pierwsza zagrożona dostała swoją ostatnią piankę w kolorze białym, Toksyczna Pianka Wstydu trafiła do jej rąk, powodując wyłysienie nastolatki z nadwagą. Ostatecznie Staci została wystrzelona do domu ze stojącego w Porcie Wstydu, wielkiego Miotacza Wstydu zajmując ostatnie, trzynaste miejsce.

Mózg kontra Tężyzna – Ostateczna bitwa Edytuj

Wraz z 11 wyeliminowanymi wcześniej zawodnikami powróciła w odcinku finałowym Mózg kontra Tężyzna – Ostateczna bitwa na kibicowanie zawodnikom podczas finałowego zadania i ogłoszenie ostatecznych wyników. Podczas finału znalazła się w ustach Larry'ego. Została uratowana przez Camerona, który trafił mięsożerną roślinę w jej słaby punkt. Zaśmiała się także, gdy Chris został przez Królewską Policję Konną aresztowany na okres roku za zatruwanie wyspy środkami toksycznymi.

Charakterystyka Edytuj

Staci jest jedną z uczestniczek w animowanym reality show Totalna Porażka: Zemsta Wyspy. Jest najbardziej kłamliwą dziewczyną w programie. Potrafi okłamywać innych poprzez wypowiedzi niezgodne z prawdą, ale nikt jej nie może uwierzyć. Nie umie pływać. Razem z B, Jo (początkowo ze Scottem), Dawn, Brickiem (początkowo z Dakotą) i Lightningiem tworzy drużynę "Toksycznych Szczurów". Jest najsłabszą uczestniczką w drużynie.

Wygląd Edytuj

NewHQStaci.png

W przeciwieństwie do innych uczestników programu, Staci jest średniego wzrostu. Jest bardzo otyłą dziewczyną. Jej cera ma beżową karnację. Ma krótkie brązowe włosy, które są przepasane i związane czerwoną kokardką (w oryginalnym projekcie jej włosy były jasne blond, a kokardka – ciemnoniebieska) oraz ciemnoniebieskie oczy. Jej usta są pomalowane różową szminką. Nosi jasnoróżowy sweter z dwiema jasnofioletowymi kieszeniami (w oryginalnym projekcie jej sweter miał o jeden odcień jaśniejszy), fioletowe sztruksowe spodnie, białe skarpetki i biało-żółte tenisówki.

Galeria Edytuj

Kliknij tutaj, by zobaczyć galerię do artykułu {{{pagename:Staci}}}.
Kliknij tutaj, aby zobaczyć galerię dla tego artykułu.

Ciekawostki Edytuj

  • Staci, Beardo i Ezekiel są jedynymi uczestnikami, którzy odpadli po pierwszej eliminacji i powrócili dopiero w finałowym odcinku.
  • Staci jest jedyną uczestniczką w historii programu, która odpadła w pierwszym odcinku i nie pojawiła się już w żadnej następnej serii.
  • Staci jest jedyną uczestniczką, która nigdy nie korzystała z pokoju zwierzeń.
  • Jest również jednym z siedmiu zawodników, którzy stracili włosy podczas sezonu. Innymi zawodnikami są: Heather, Ezekiel, Alejandro, Dakota, Sierra i Dave.
    • Staci i Dakota są parą zawodniczek, które straciły włosy przez promieniowanie.
  • Staci jest jedną z dwóch postaci, które w polskiej wersji mówią głosem Joanny Górniak. Drugą z nich jest Izzy.

Wystąpienia Edytuj

Totalna Porażka: Zemsta Wyspy Edytuj

Toksyczne Szczury
BBrickLightningSamDawnJoStaci

Więcej z Fandomu

Losowa wiki