FANDOM

Treść

TDWT

Spoliczkowana Rewolucja (ang. Slap Slap Revolution) – siódmy odcinek serialu animowanego typu reality show Totalna porażka w trasie.

Wprowadzenie Edytuj

13 uczestników staje do pojedynku o milion dolarów. Tym razem czeka ich wyzwanie, które jest rozegrane w Alpach Niemieckich w południowej części Niemiec.

Streszczenie Edytuj

Trzy drużyny lądują w Alpach Niemieckich. Tam czeka ich bardzo trudne zadanie. W pierwszej części zadania zawodnicy tworzą kiełbasiane sanki. Podczas budowy Owen zjada mięso. Mimo to, członkowie drużyny "Chris jest naprawdę bardzo bardzo bardzo bardzo słodki" zjeżdżają na nim, przekraczają linię mety i obejmują prowadzenie. Druga część wyzwania ma charakter taneczny i polega na spoliczkowanej bitwie "jeden na jednego". Podczas tanecznego wyzwania LeShawna bije Heather, przez co drużyna "Zwycięzców" znów ulega pozostałym drużynom. Powodem ich przegranej jest bójka pomiędzy dziewczynami. Drużynie "Amazonek" udaje się wygrać wyzwanie po raz czwarty. Podczas ceremonii eliminacji sród zagrożonych są DJ i LeShawna. Ostatecznie DJ zostaje w grze, Alejandro zaś pomaga wyeliminowanej LeShawnie wykonać Skok Wstydu.

Uczestnicy Edytuj

Amazonki Edytuj

Zwycięzcy Edytuj

Chris jest naprawdę bardzo bardzo bardzo bardzo słodki Edytuj

Wyzwanie Edytuj

Zadanie do wykonania:

Miejsce wyzwania: Alpy Niemieckie
Zwycięska drużyna: Amazonki
Nagroda: Nietykalność i pobyt w pierwszej klasie
Drugie miejsce: Chris jest naprawdę bardzo bardzo bardzo bardzo słodki
Przegrana drużyna: Zwycięzcy
Powód przegranej: Bójka pomiędzy LeShawną i Heather.
Osoba zagrożona: DJ
Wyeliminowany uczestnik: LeShawna
Powód eliminacji: Wrzuciła się Heather z drużyny "Amazonek" i wybiła jej ząb, przez co "Zwycięzcy" ulegli pozostałym drużynom.

Ciekawostki Edytuj