FANDOM

Speedy Gonzales – fikcyjna postać występująca w serialu Looney Tunes Show.

CharakterystykaEdytuj

Speedy jest pierwszoplanową postacią w serialu. Jest bohaterem pozytywnym. Speedy jest bardzo pomocny i często udziela porad, szczególnie Porky'emu. Często tłumaczy innym, że źle postępują (odc. Kumple).

Speedy mieszka w norze, w Domu Bugsa, pod lodówką, lub w szafie. Nie jest kłopotliwym lokatorem. Pewnego razu Lola postanowiła urządzić mu mieszkanie, lecz on z powrotem powrócił do dawnej nory.

Speedy jest meksykaninem i mówi z hiszpańskim akcentem. Kiedyś jego marzeniem było prowadzić własną restaurację (odc. Na Niedzielne Wypady). Marzenie spełnił Bugs. 

Speedy często staje po stronie innych, m.in irytuje go jak ktoś kogoś nie szanuje. Speedy' emu był wściekły na Daffy'ego, za to, że ten przysłał mu e-maila (odc. You've got Hate Email).

HistoriaEdytuj

Pochodzi z Meksyku. Jego matką jest Rosalita Gonzales. W rodzinnych stronach nazywany jest "Serowym Bandytą", gdyż jest najszybszą myszą, okradł innych w nocy z sera i dawał go biednym (piosenka Serowy Bandyta).

Wygląd Edytuj

Speedy jest myszą. Zawsze nosi białą bluzkę i spodnie. Na szyi widnieje czerwona apaszka, a na głowie charakterystyczny, meksykański kapelusz. Ma brązową sierść, czarne włosy i długi, na końcu zakręcany ogon.