FANDOM

Wyspa Totalnej Porażki Plan Totalnej Porażki Totalna Porażka w Trasie Totalna Porażka: Zemsta Wyspy Totalna Porażka na wyspie Pahkitew

Spadochron (ang. Parachute) – jeden z obiektów występujących w serialach animowanych typu reality show: Wyspa Totalnej Porażki, Plan Totalnej Porażki, Totalna Porażka w trasie, Totalna Porażka: Zemsta Wyspy i Totalna Porażka na wyspie Pahkitew.

Opis Edytuj

Spadochron jest obiektem pojawiającym się w animowanym reality show. Pojawia się w pięciu sezonach "Totalnej Porażki". Ma kształt koła z wyciętym otworem w środku i kolor biały. Jest przymocowany za pomocą linek. Stan spadochronu jest dobry. Jest zamknięty w beżowym, troszeczkę pobrudzonym plecaku. Na jednym z boków plecaka znajduje się lina z uchwytem służąca do aktywacji spadochronu. W dwóch pierwszych sezonach jest wykorzystywany podczas wyzwań. W trzecim sezonie programu otrzymuje go wyeliminowany zawodnik z przegranego zespołu, który nie dostał torby z fisztaszkami, tuż przed wykonaniem Skoku Wstydu. W jednym z odcinków czwartego sezonu ze spadochronu Jo robi balon na gorące powietrze. W pierwszym odcinku drugiej części piątego sezonu nowi zawodnicy trzeciej generacji po awarii sterowca wybierają właściwy spadochron.

Użycie Edytuj

Wyspa Totalnej Porażki Edytuj

Ekstremalna tortura Edytuj

W zadaniu "Ekstremalne akrobacje ze skokiem na sofę" DJ i Trent mają wykonać skok ze spadochronem na sofę z wysokości 200 metrów. Pierwszy zawodnik reprezentujący drużynę "Susłów" zostaje zepchnięty z samolotu przez szefa kuchni, jednak zapomina, w jakiej kolejności musi pociągnąć za linki, i boleśnie ląduje w piasku. Natomiast DJ z drużyny "Okoni", mimo że pomylił kolejność ciągnięcia za linki, otwiera spadochron i ląduje bezpiecznie na sofie.

Wyspa Totalnej Totalnej Totalnej Porażki Edytuj

Plan Totalnej Porażki Edytuj

Zamieszki na planie Edytuj

Pełny dramat Edytuj

Totalna Porażka w trasie Edytuj

Czołówka Edytuj

Pod koniec czołówki, wszyscy z wyjątkiem Ezekiela używając spadochronów lądują bezpiecznie i stają przodem do samolotu oraz logotypu trzeciego sezonu programu.

Przechadzka po Egipcie Edytuj

W drugiej części odcinka Przechadzka po Egipcie, gdy Ezekiel zostaje przegłosowany za nakarmienie krokodyla patykiem, Chris daje mu spadochron do rąk oraz pięć sekund na założenie go na plecach. Ten ignoruje jego wypowiedź, lecz szef kuchni wykopuje go z samolotu. Później chłopak ze spadochronem na swojej nodze łapie się za skrzydło samolotu. Duncan, który w pierwszej części odcinka odmówił śpiewania piosenki Leć z nami już, również dostaje spadochron do ręki. Na koniec zostaje zepchnięty z samolotu przez prowadzącego.

Zakręcony czas w Japonii Edytuj

W odcinku Zakręcony czas w Japonii, mimo że DJ jest przegłosowany za niewypowiadanie kwestii w reklamie rybich ogonków, Harold czuje się winny przegranej i rezygnuje z konkursu. Oddaje hołd reszcie drużyny i wyskakuje tyłem z samolotu zapominając o spadochronie, który Chris trzyma w ręku i podrzuca go.

Mróz w Yukonie, nie mogło być lepiej! Edytuj

W odcinku Mróz w Yukonie, nie mogło być lepiej!, Bridgette zostaje przegłosowana przez resztę za doprowadzenie ich do porażki. Przed wyskoczeniem dziewczyna próbuje ostrzec kolegów przed Alejandro, lecz Chris daje jej spadochron do rąk i wypycha ją z samolotu. Bridgette spadając próbuje otworzyć spadochron, jednak bezskutecznie gdyż blokuje go słup, do którego jest nadal przyklejony język. Chce jeszcze raz ostrzec resztę przed Latynosem, jednak nikt jej nie rozumie.

Spoliczkowana Rewolucja Edytuj

W odcinku Spoliczkowana Rewolucja, LeShawna zostaje przegłosowana za pobicie Heather. Chris daje jej spadochron do ręki i każe wykonać Skok Wstydu. Przed jego wykonaniem, czarnoskóra dziewczyna zauważa Alejandro i krzyczy, że to on. Na koniec młody Latynos pomaga jej wykonać Skok Wstydu.

Spadam w Luwrze i zero pomocy Edytuj

Moja upalna Jamajka! Edytuj

W odcinku Moja upalna Jamajka!, gdy samolot z powodu braku paliwa spada szybko, Izzy bierze spadochron, otwiera drzwi wejściowe i wyskakuje z samolotu wciągając ze sobą Owena. Pod koniec odcinka, DJ – ostatni członek drużyny "Zwycięzców" – jest automatycznie przegłosowany. Szef kuchni daje mu spadochron do ręki. Zasmucony i poobijany chłopak wyskakuje z samolotu, ale nie otwiera spadochronu, ponieważ pojazd nadal leży na plaży. Zaraz po wyskoczeniu mrówki wrzucają się na DJ-a i zmuszają go do ucieczki.

Gdy widzę Londyn, to... Edytuj

Greckie ruiny Edytuj

Z Archiwum 52 Edytuj

Piknik pod Wiszącą Skałą Edytuj

Bitwa nad Niagarą Edytuj

Chińska Bujda Edytuj

Społeczeństwo Kłamiącej Afryki Edytuj

Samoloty, Pociągi, Gorące Telefony Komórkowe Edytuj

Totalna Porażka na wyspie Pahkitew Edytuj

Więc, to jest moja drużyna? Edytuj

Osoby, które dostały spadochron do rąk Edytuj

Wyspa Totalnej Porażki Edytuj

Wrzeszczące Susły Edytuj

Zabójcze Okonie Edytuj

  • DJ (odc. 13)

Plan Totalnej Porażki Edytuj

Trzeszczące Żarówy Edytuj

Zabójcze Makiety Edytuj

Totalna Porażka w trasie Edytuj

Zwycięzcy Edytuj

  • Ezekiel (odpadł w odcinku 2, ale nie do końca)
  • Harold (zrezygnował z dalszej gry w odcinku 3 z winy Alejandro)
  • Bridgette (odpadła w odcinku 4)
  • LeShawna (odpadła w odcinku 7)
  • Lindsay (odpadła w odcinku 9)
  • DJ (odpadł w odcinku 11 jako ostatni w drużynie)

Chris jest naprawdę bardzo bardzo bardzo bardzo słodki Edytuj

  • Noah (odpadł w odcinku 13)
  • Tyler (odpadł w odcinku 15)
  • Owen (odpadł w odcinku 19)
  • Duncan (odpadł w odcinkach 2 i 21)

Amazonki Edytuj

  • Gwen (odpadła w odcinku 16)
  • Courtney (odpadła wraz z Blaineley w odcinku 20)

Inni Edytuj

  • Blaineley (odpadła wraz z Courtney w odcinku 20)

Wyboru właściwych spadochronów dokonali wszyscy zawodnicy trzeciej generacji.

Ciekawostki Edytuj

Wystąpienia Edytuj

Wyspa Totalnej Porażki Edytuj

Plan Totalnej Porażki Edytuj

Totalna Porażka w trasie Edytuj

Totalna Porażka: Zemsta Wyspy Edytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki