FANDOM

Spędzenie nocy w lesie
Koszmarna noc w lesie
Typ: wyzwanie
Organizator: Chris McLean
Wystąpienia
Serial: Wyspa Totalnej Porażki
Jedyny odcinek: Kiepskie
Liczba wystąpień: 1
Total Drama Island

Spędzenie nocy w lesie (ang. Night at The Forrest) – jedno z wydarzeń w serialu animowanym typu reality show Wyspa Totalnej Porażki.

Opis Edytuj

Spędzenie nocy w lesie jest wydarzeniem w animowanym reality show. Jest wyzwaniem, w którym przedstawiciele obu zespołów rozbijają obóz i spędzają tam noc. Ich wyposażeniem są namioty, mapy i zapalniczki. Podczas wyzwania szukają smakołyków do jedzenia. Mają również ostrzeżenie przed mieszkańcami lasu i muszą pamiętać, aby nikogo nie zgubić po drodze, bo inaczej za dotarcie do mety bez któregokolwiek członka grozi dyskwalifikacja. Wyzwanie pojawia się jedynie w odcinku Kiepskie.

Zasady Edytuj

Zadanie polega na rozbiciu obozu w lesie i spędzeniu tam nocy. Zawodnicy mają do dyspozycji mapy, namioty i zapalniczki. Podczas zadania muszą znaleźć coś do jedzenia. Muszą także uważać, aby nikogo nie zgubić po drodze ani nie mieć kontaktu z groźnymi mieszkańcami lasu takimi jak niedźwiedzie czy wielki. Zespół, który rano wróci jako pierwszy w komplecie, zapewni sobie nietykalność. Uwaga: Dotarcie do mety bez kogokolwiek spowoduje u jednego zespołu dyskwalifikację, a u drugiego – zwycięstwo.

Uczestnicy Edytuj

Wrzeszczące Susły Edytuj

Zabójcze Okonie Edytuj

Podsumowanie Edytuj

Zwycięska drużyna: Wrzeszczące Susły
Nagroda: Nietykalność i zakupy w mini sklepiku
Przegrana drużyna: Zabójcze Okonie
Powód przegranej: Dyskwalifikacja za dotarcie do mety bez Katie i Sadie

Ciekawostki Edytuj

  • To wyzwanie jest pierwszym, w którym pojawiają się dyskwalifikacje za złamanie zasad, w tym za dotarcie do mety bez jednego członka drużyny.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki