Fandom

Cartoon Network Wiki

Spór o pokój

1722strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij
Odcinek

Spór o pokój
Sezon 3, Odcinek 38
Spór o pokój.png
Oryginalny tytuł: Room With a Feud
Premiera: 7 lipca 2006 FlagaPL.png
Serial:
Produkcja
Kod produkcji: 312
Reżyseria: Craig McCracken
Scenariusz: Timothy McKeon
Chronologia
Poprzedni
"Wielkie wybory"
Następny
"Szaleję za kartami Koko"
Dom dla zmyślonych przyjaciół pani Foster

Spór o pokój (ang. Room With a Feud) – trzydziesty ósmy odcinek serialu Dom dla zmyślonych przyjaciół pani Foster, dwunasty i przedostatni odcinek trzeciego sezonu.

Opis odcinka Edytuj

Bloo, Chudy, Eduardo i Koko walczą między sobą o zwolniony ostatnio pokój.

FabułaEdytuj

SPOILER: Zawiera szczegółowy przebieg fabuły.

Pewnego dnia w domu pani Foster Point Dexter zostaje zaadoptowany przez pana Łosia, a jego pokój jest pusty. Bloo i jego przyjaciele zastanawiają się, kto zajmie ten pokój. Eduardo chce mieć pokój z pająkami, Chudy – z piłkami do koszykówki, a Koko – z jajami pełnymi niespodzianek. Franka właśnie kończy poprawiać pomyłki w wypisie Point Dextera. Pan Zając jest zakłopotany.

Tymczasem czwórka przyjaciół szykuje się do przeprowadzki do nowego pokoju. Jednak pomiędzy nimi dochodzi do kłótni. Pan Zając i Franka są zmartwieni. Scenę kłótni widzi też Maks. Kłótnia zostaje przerwana, gdy pojawia się nowy zmyślony przyjaciel – Masełko. Bloo, Chudy, Eduardo i Koko szukają sposobu na zajęcie pokoju. Postanawiają rozegrać z nim pojedynek. Gdy zmyślony przyjaciel wygrywa wszystkie konkurencje i zajmuje pokój, cała czwórka dalej toczy spór. Nawet sztuczka z orkiestrą im nie wychodzi.

Po czterdziestu pięciu minutach pojawia się chłopak chcący zaopiekować się zmyślonym przyjacielem. Spór zostaje wstrzymany. Kiedy Masełko znika z domu, nasi przyjaciele znów się kłócą, a Maks nie rozumie tego sporu. Wtedy przychodzi pani Foster z czterema słomkami. Rozstrzygnięcie sporu polega na wyciągnięciu najdłuższej z nich. Spór o pokój zostaje rozstrzygnięty. Eduardo wygrywa.

Gdy wieczorem stwór zasypia, zauważa pająka. Wtedy na ratunek przyjacielowi przybywa Chudy i wygania niechcianego lokatora. Po czym również zasypia w nowym pokoju. Później dołącza do nich Koko. Bloo zostaje sam w starym pokoju. Jednak się boi tu być. Na koniec nasz przyjaciel przeprowadza się do nowego pokoju i zasypia z pozostałymi. Całą scenę zobaczył Jackie Kaktus.

Spoiler kończy się w tym miejscu.

Bohaterowie odcinkaEdytuj

Główni bohaterowieEdytuj

Bohaterowie drugoplanowiEdytuj

Ciekawostki Edytuj

  • W napisach końcowych Pan Zając organizuje konkurs na przejęcie opuszczonego przez czwórkę przyjaciół pokoju.

Więcej w Fandom

Losowa wiki