FANDOM

Odcinek

Skoro nie możesz znieść upału…
Sezon 1, Odcinek 10
WTP S01 E10 Jeśli nie możesz znieść upału....png
Oryginalny tytuł: If You Can't Take The
Heat...
Premiera: 2 września 2007 FlagaKanada.png
30 października 2008 FlagaPL.png
Serial: Wyspa Totalnej Porażki
Produkcja
Kod produkcji: 110
Reżyseria: Todd Kauffman
Mark Thornton
Scenariusz: Alex Ganetakos
Chronologia
Poprzedni
"Polowanie
złej woli
"
Następny
"Komu możesz
zaufać?
"
Wyspa Totalnej Porażki

Skoro nie możesz znieść upału... (ang. If You Can't Take The Heat...) – dziesiąty odcinek serialu animowanego typu reality show Wyspa Totalnej Porażki.

Opis odcinka Edytuj

Cody pożegnał się z marzeniami o wygranej. 14 obozowiczów kontynuuje pojedynek o 100 tysięcy dolarów. Tym razem muszą zrobić dla prowadzącego reality show pyszny obiad. Jeżeli to zrobią, wygrają pięciogwiazdkową kolację dla drużyny.

Fabuła Edytuj

SPOILER: Zawiera szczegółowy przebieg fabuły.

Zemsta na Haroldzie i nowe zadanie Edytuj

W obozie letnim jest piękny poranek, a obozowicze jeszcze smacznie śpią. Duncan budzi się jako pierwszy i zaczyna robić pompki. Jednak przerywa ćwiczenia zaraz po odczuwaniu złego zapachu leżącej obok bielizny. Chłopak jest zły na Harolda za rozrzucanie swoich rzeczy. Jego przyjaciel zaprzecza temu. Jednak DJ i Geoff zaczynają wspierać Duncana. Gdy Harold idzie się wykąpać, trójka przyjaciół postanawiają dać mu nauczkę.

Później, gdy wszyscy pojawiają się w stołówce, Chris wyjaśnia zasady kolejnego zadania: W tym zadaniu zawodnicy muszą przygotować dla prowadzącego pyszny trzydaniowy posiłek, który będzie poddawany ocenie. Każdy zespół wybierze szefa kuchni, który wymyśli temat przewodni i będzie nadzorował pracę drużyny. Należy przygotować krok po kroku potrawy, nie pomijając żadnej czynności. Zwycięży ten zespół, który najlepiej ugotuje obiad. Z drużyny "Okoni" Geoff zostaje mianowany szefem kuchni i proponuje, żeby zrobić posiłek w stylu włoskim. Zaś z drużyny "Susłów" funkcję szefowej kuchni pełni Heather.

Główne danie Edytuj

Rozpoczyna się kuchenna rywalizacja. W drużynie "Okoni" Geoff dobiera sześciu członków w pary: DJ i Bridgette będą robić danie główne, Sadie i Harold ugotują przystawkę, zaś Duncan i Courtney zrobią deser. Zaś w drużynie "Susłów" Heather proponuje, by Lindsay i Gwen przygotowały płonące ciasto biszkoptowe, Trent i Owen – żeberka, a Beth i LeShawna – szaszłyki z ananasów i dip z mango. Tymczasem, będąc w męskiej części chatki, Geoff zabiera Haroldowi jego slipy z pokoju. Zaś w kuchni DJ przypadkowo oblewa swojego kolegę wodą. Harold ma ubranie całe mokre i za radą szefa kuchni idzie do domku się przebrać. Jednak tam znajduje zbyt ciasne slipy.

Tymczasem w kuchni "Susłów", Owen niechcący zwala ze skrzyni i gniecie wszystkie pomarańcze. Heather prosi go, aby przyniósł nowe. Chłopak zgodnie z poleceniem idzie po kolejną skrzynię, lecz wracając wpada na drzewo, gdzie znajduje się gniazdo os. Rozzłoszczone owady zaczynają go atakować. Zaś w kuchni "Okoni" DJ szepcze coś do Bridgette, że podoba się Geoffowi. Dziewczyna stwierdza, że to niemożliwe. Zaraz potem do kuchni wpada Geoff i mówi, że do twarzy z gotowaniem, co jej się podoba. Potem stwierdza, że jego dziewczyna przypomina matkę swojego znajomego, co jest klapą.

W kuchni "Susłów" Owen pojawia się cały pogryziony wraz ze skrzynią pełną pomarańczy i rzuca nią w kierunku Trenta podczas, gdy ten zalewa żeberka sosem. Niestety chłopak doznaje wstrząsu mózgu po tym jak skrzynia spadła na niego. Tymczasem w kuchni "Okoni", Duncan wałkuje ciasto, gdy Courtney zwraca mu uwagę, aby wielkie łaty go nie zgnioty. Chłopak odpowiada jej, aby jej spięty tyłek nie zważył sosu. Nagle do kuchni wpada Harold w swoich slipach, czym przeraża biedną Courtney.

Przystawka i deser Edytuj

W międzyczasie kuchni "Susłów" Heather zwraca uwagę Beth, że kroi ananasy niezbyt równo, i prosi ją, aby zamieniła się z LeShawną. Jednak dziewczyna zaprzecza, lecz po ostrej wymianie zdań zamienia się. Podczas krojenia zauważa na swoich rękach żółte plamki, ponieważ ma na ananasy alergię i chce się podrapać. Jednak Heather mówi jej, że zrobi to jak zwyciężą. Zaś w kuchni "Okoni" Geoff stwierdza, że to niehigienicznie gotować w takim czymś. Natomiast Duncan informuje Harolda, że są jego slipy i spodnie. Okazuje się, że bielizna była oblana ostrym sosem. Gdy chłopak zakłada swoje slipy, od razu wskakuje do wody.

Do oceny jedzenia zostaje jeszcze mało czasu. W kuchni "Susłów" Lindsay mówi Heather, że zapalniczka już nie działa. Dziewczyna pokazuje koleżance, jak to się robi. Okazuje się jednak, że ogień był za duży, a brwi Heather zostają spalone. Szefowa wzywa więc Owena i prosi go, aby przyniósł z domku kosmetyczkę. Natomiast w kuchni "Okoni" Harold pojawia się z powrotem w nocnym ubraniu, z czego jego koledzy się śmieją. Geoff daje mu do jedzenia kanapkę. Gdy chłopak zaczyna jeść, okazuje się, że w środku były jego slipy. Geoff mówi mu, że jeżeli przyzna się do winy odda mu jego bieliznę i spodnie.

Na zewnątrz Owen zakrada się do domu, lecz pod gniazdem os. Idąc po kosmetyczkę depcze na widły grabi i z wrzaskiem zwala gniazdo os prosto na głowę. Kilka minut później wraca pogryziony z kosmetyczką, upada w progu i upuszcza kosmetyczkę. LeShawnie udaje się ja szybko złapać. Potem podaje kosmetyczkę do Beth, a w końcu do Lindsay. Dziewczyna po dłuższej chwili rzuca kosmetyczkę do zamrażarki, gdzie Heather biegnąc po nią zostaje zamknięta. Zaś w kuchni "Okoni" Courtney mówi Ducnanowi, że nadziewa ciastka różną ilością kremu. Ten oznajmia, że byłaby zabawniejsza od koła w tyłku, i polewa ją kremem. Wściekła dziewczyna wrzuca w Duncana ciastem.

Ostatnie zwycięstwo "Okoni" i eliminacja Beth Edytuj

Nadchodzi czas konsumpcji. Beth stawia figurkę na stole, a Geoff zapala świeczkę. W tym czasie LeShawna prosi Owena o pilnowanie żeberek, lecz ten prawie wszystkie je zjadł. W jadalni Chris za przystawkę, makaron i deser przyznaje drużynie "Okoni" łącznie 21 punktów, a drużynie "Susłów" za żeberka, przystawkę i deser – tylko 11 punktów, ponieważ deser rozsypał się na proch. Lindsay mówi, że to przepis Heather i szybko biegnie ją wyciągnąć z zamrażarki. Heather jest zła na wszystkich i zauważa figurkę. Beth mówi, że wzięła ją z Wyspy Kości mimo ostrzeżeń prowadzącego, czym przeraża resztę. Ostatecznie drużyna "Okoni" wygrywa wyzwanie i w nagrodę dostanie pięciogwiazdkową kolację. Zaś drużyna "Susłów" znów ma karę – muszą zagłosować, kto opuści program.

Wieczorem odbywa się kolejna ceremonia, w której uczestniczy drużyna "Susłów". Chris decyduje, kto dostaje ostatnią piankę – Beth czy Heather. Wszystko wskazuje na to, że ostatnia pianka należy do Heather, a Beth jest zmuszona iść do Portu Wstydu, wsiąść do Łódki Przegranych i opuścić wyspę. Po ceremonii Geoff i jego koledzy szybko wynoszą łóżko ze śpiącym Haroldem. Rano chłopak budzi się nagi przed kąpiącymi się dziewczynami. Gdy przyznaje się pływającym łódką Duncanowi, DJ i Geoffowi, że to jego slipy i nigdy więcej ich rozrzuci, wszyscy trzej zwracają mu bieliznę i spodnie, z czego ten jest zadowolony.

Spoiler kończy się w tym miejscu.

Uczestnicy Edytuj

Wrzeszczące Susły Edytuj

Zabójcze Okonie Edytuj

Wyzwanie Edytuj

Zadanie do wykonania: Obiad dla Chrisa
Zwycięska drużyna: Zabójcze Okonie
Nagroda: Pięciogwiazdkowa kolacja dla drużyny
Przegrana drużyna: Wrzeszczące Susły
Powód przegranej: Członkowie drużyny dostali mniej punktów niż przeciwnicy
Osoba zagrożona: Heather
Wyeliminowany uczestnik: Beth
Powód eliminacji: Sprowadziła klątwę na swoją drużynę.

Ciekawostki Edytuj

  • Ten odcinek nawiązuje do programu Master Chef.
    • Jest również jedynym odcinkiem tego sezonu, w którym Gwen nic nie mówi.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki