FANDOM

Skarabeusze
Skarabeusze
Informacje kontekstowe
Serial: Totalna Porażka w trasie
Totalna Porażka: Plejada gwiazd
Pierwszy odcinek: Przechadzka po Egipcie
Ostatni odcinek: Chroń prywatności Pijawko-Ballem
Jedyny odcinek:
Liczba odcinków: 2
Dubbing:
Inspiracja:
Informacje ogólne
Imię i nazwisko: nieznane
Przydomek:
Rasa: żuki
Płeć: mieszańce
Wiek:
Stan cywilny:
Karnacja:
Kolor włosów:
Kolor oczu:
Rodzina:
Przyjaciele:
Wrogowie: zawodnicy trzeciego sezonu programu
Miejsce zamieszkania:
Pochodzenie:
Alter-ego:
Specjalność: atakowanie ludzi

Skarabeusze (ang. Scarab Beetles) – grupa zwierząt pojawiających się w serialach animowanych typu reality show Totalna Porażka w trasie i Totalna Porażka: Plejada gwiazd.

Historia Edytuj

Totalna Porażka w trasie Edytuj

Przechadzka po Egipcie Edytuj

Historia skarabeuszy rozpoczyna się w pierwszym, dwuczęściowym odcinku trzeciego sezonu programu Przechadzka po Egipcie. Podczas biegu pod wielką piramidą DJ zobaczył stojącą na stole figurę zmumifikowanego psa. Gdy ją dotknął, niechcący ją zniszczył. Po tym zdarzeniu skarabeusze zaczęły wyłazić ze ścian piramidy. Na początku zaatakowały jednego z pracowników prowadzącego reality show, a później wrzuciły się na zawodników trzeciego sezonu programu. Jednak zostały unieruchomione przez piosenkę Na miłość czas, którą śpiewali uczestnicy "Totalnej Porażki w trasie". Zwierzątka się uspokoiły, lecz gdy Ezekiel przerwał piosenkę, zdenerwowały się jeszcze bardziej niż przedtem.

Totalna Porażka: Plejada gwiazd Edytuj

Chroń prywatności Pijawko-Ballem Edytuj

Skarabeusze pełniły krótką rolę w ekskluzywnym klipie do odcinka Chroń prywatności Pijawko-Ballem. Po eliminacji, Jo wylądowała w Egipcie. Jednak uciekła przed atakującymi ją zwierzątkami biegnąc przez miasto.

Charakterystyka Edytuj

Skarabeusze są zwierzątkami pojawiającymi się w trzecim sezonie "Totalnej Porażki". Są małymi, zamieszkującymi tereny Egiptu żuczkami, które można spotkać w dwóch pierwszych odcinkach trzeciego sezonu programu. W pierwszej części odcinka pojawiają się wychodząc ze ścian po tym, jak DJ podczas biegu pod piramidą zobaczył figurę zmumifikowanego psa i dotykając przypadkowo ją zniszczył. Natomiast w drugiej części najpierw atakują i zjadają żywcem jednego z pracowników Chrisa, a potem zaczynają atakować uczestników trzeciego sezonu. Jednak zawodnicy unieruchamiają je piosenką Na miłość czas. Piosenka działa na nie, lecz nie na długo gdyż Ezekiel słowami "Dla skarabeuszy?! Nie, chwileczkę!" zdenerwował je bardziej. W ekskluzywnym klipie do odcinka Chroń prywatności Pijawko-Ballem owady gonią wyeliminowaną z programu Jo.

Wygląd Edytuj

Skarabeusze są bardzo małe. Ich ciało mają kolor czarny. Mają trzy pary nóg i proste czułki.

Ciekawostki Edytuj

  • Skarabeusze są częścią "Klątwy zmumifikowanego psa", którą dotknięty został DJ.

Wystąpienia Edytuj

Totalna Porażka w trasie Edytuj

Totalna Porażka: Plejada gwiazd Edytuj

Zobacz też Edytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki