Fandom

Cartoon Network Wiki

Siostra Leslie

1739stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij
Siostra Leslie
Siostra Leslie.jpg
Informacje kontekstowe
Serial: Harcerz Lazlo
Pierwszy odcinek: Przygoda z pasożytem
Ostatni odcinek: Pstrągi z odległej galaktyki
Jedyny odcinek:
Liczba odcinków: 20
Dubbing: Doug Laurence (oryginalny)
Mariusz Leszczyński i Zbigniew Konopka (polski)
Inspiracja:
Informacje ogólne
Imię i nazwisko: Siostra Leslie
Przydomek:
Rasa: rekin
Płeć: Ten bohater jest płci żeńskiej. kobieta
Wiek:
Stan cywilny:
Karnacja:
Kolor włosów:
Kolor oczu:
Rodzina:
Przyjaciele: Wszyscy
Wrogowie:
Miejsce zamieszkania: Gabinet kliniczny, Obóz Nerka
Pochodzenie:
Alter-ego:
Specjalność: pielęgniarka
Harcerz Lazlo

Siostra Leslie (ang. Nurse Leslie) – postać fikcyjna występująca w serialu animowanym Harcerz Lazlo. Jest pielęgniarką w obozie Nerka.

Historia Edytuj

Historia Siostry Leslie rozpoczyna się w odcinku Przygoda z pasożytem. W tym odcinku badała Lazlo, który przyszedł do niej z przyczepionym do jego głowy minogiem morskim imieniem Lamar. Opiekowała się chorym kucharzem (odc. Feralny obiad) i harcerzami, którzy padli ofiarą ściągania przez Edwarda portek.

W odcinku Klub Nerki-Ki skierowała Skradacza na urlop zdrowotny z powodu fatalnego stanu zdrowia. Badała również Zgrzyta, który podczas zawodów przeciągania liny uderzył głową o Gretę i zakochał się w niej (odc. Zakochanie). Zapisała wagę każdego członka Zastępu Groszków (odc. Walka o wagę).

Obejrzała, jak kolor ciał braci-żuki zmienia się z fioletowego na biały z powodu braku piasku (odc. Pierwsza wojna piachowa). Wybrała się z Lazlo i jego kumplami na wycieczkę do lasu (odc. Niedźwiedzia przysługa). W odcinkach Nadzieja Edwarda, Pielęgniowa i Pstrągi z odległej galaktyki badała również innych pacjentów jak np. Toodie i Samson.

Charakterystyka Edytuj

Siostra Leslie jest postacią drugoplanową w serialu. Jest pielęgniarką w obozie Nerka o męskim głosie. Jest samicą rekina i częścią kadry tego obozu. Pracuje w gabinecie lekarskim na jego terenie. W swoim charakterze ma wiecznie niezadowolony wyraz twarzy. Choć charakter czasami bywa zmienny. Porusza się za pomocą krzesła ruchomego i nigdy z niego nie wstaje. Jej głównym zadanie jest badanie i leczenie chorych, a także sprawdzenie stanu ich zdrowia i zważenie ich.

Wygląd Edytuj

Ciało Siostry Leslie jest różowe. Jej oczy są niebieskie. Jest średniego wzrostu. Nosi seledynowy lekarski mundur i słuchawki. Posiada również megafon.

Wystąpienia Edytuj

Sezon pierwszy Edytuj

Sezon drugi Edytuj

Sezon trzeci Edytuj

Sezon czwarty Edytuj

Sezon piąty Edytuj

Gry Edytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki