FANDOM

Ser
Ser
Informacje kontekstowe
Pierwszy odcinek: Tatuś Maks
Ostatni odcinek: Bloo żegna się z Maksem
Jedyny odcinek:
Liczba odcinków: 7
Dubbing: Candi Milo (oryginalny)
Brygida Turowska (polski)
Inspiracja:
Informacje ogólne
Imię i nazwisko:
Przydomek:
Rasa: zmyślony przyjaciel
Płeć: Mężczyzna mężczyzna
Wiek: 3
Stan cywilny:
Karnacja:
Kolor włosów:
Kolor oczu:
Rodzina: Cler (twórczyni)
Przyjaciele: Cler, Goo
Wrogowie: Wszyscy (oprócz przyjaciół)
Miejsce zamieszkania:
Pochodzenie:
Alter-ego:
Specjalność:
Ddzppf logo

Ser (ang. Cheese) – fikcyjna postać występująca w serialu Dom dla zmyślonych przyjaciół pani Foster.

Opis Edytuj

CharakterystykaEdytuj

Ser nie jest pensjonariuszem domu pani Foster mimo częstych wizyt. Charakteryzuje się infantylną osobowością oraz irytującym dla wszystkich mieszkańców domu pani Foster zachowaniem, toteż nie jest tam życzliwie traktowany. Wprowadzenie się Sera do przytułku w ostatnim odcinku serialu oznacza ostateczną zagładę instytucji.

Z charakteru, Ser jest dziecinnym i niestabilnym emocjonalnie przyjacielem. O jego dziecinności może świadczyć fakt ciągłego krzyczenia, często z błahych powodów. Ma skłonności do płaczu przy byle okazji i trudno go wtedy uspokoić. Oprócz tego lubi powtarzać wciąż jedno słowo, co denerwuje wszystkich wokół. Dodatkowo, czasem błędnie nazywa różne rzeczy, na przykład koktajl jako "kakałko".

Jest on również postacią bardzo dziwną. Potrafi bez celu przemierzać całe miasto jak widzimy w odcinku Idź Ser, idź. Poza tym przejawia takie zachowania jak używanie doniczki jako kubka czy też użycie folii aluminiowej z kosza jako aparatu na zęby.

Ulubionymi zajęciami Sera są spacery po mieście, a także wpraszanie się do Domu Pani Foster, gdzie jego zachowanie powoduje, że jest nielubiany przez prawie wszystkich mieszkańców. Jego najbliższą osobą jest jego twórczyni, mała Cler. Wydają się dobrze rozumieć i być przywiązani do siebie. Oprócz tego zdaje się mieć dobre stosunki z Goo.

Wygląd Edytuj

Jego ciało jest całe lekko żółte. Głowę ma bardzo dużą w stosunku do ciała. Niejednokrotnie robi zeza swoimi czerwonymi oczami.

Cytaty Edytuj

  • Cześć, pieski.
    • Opis: do myszy.
  • Cześć, kotku.
  • Lubię kakałko.
  • Lubię kaszkę.
  • Lubię tę grę!
  • Mam szkorbut. Mam łupież. Mam grzybicę stóp. Mam tasiemca! Mam świerzb... Mam zapalanie skóry. Mam trądzik. Mam szum w uszach. Mam zapalenie migdałków!
  • Muszę iść!
  • Na razie, robaczki!
  • Twarda podłoga!

Galeria Edytuj

Ciekawostki Edytuj

  • Ser powiedział "Lubię kakałko" we wszystkich odcinkach, w których wystąpił, oprócz Idź Ser, idź i Bloo żegna się z Maksem.
  • Istniała koncepcja, w której Ser miał występować w razem z Fredem Fredburgerem z Mrocznych przygód Billy'ego i Mandy w krótkoodcinkowym serialu o nazwie Cheeseburger (należy zwrócić uwagę, iż Ser w oryginalnej wersji językowej nazywa się Cheese)[1].

Przypisy