FANDOM

Seduza
Sedusa-Improved-from-678020.png
Informacje kontekstowe
Serial: Atomówki
Pierwszy odcinek: Straszna niania
Ostatni odcinek: Atomówki rządzą!
Jedyny odcinek:
Liczba odcinków: 7
Dubbing: Iwona Rulewicz (polski)
Inspiracja:
Informacje ogólne
Imię i nazwisko: Seduza
Przydomek:
Rasa: człowiek
Płeć: Ten bohater jest płci żeńskiej. kobieta
Wiek:
Stan cywilny:
Karnacja:
Kolor włosów: czarne
Kolor oczu:
Rodzina:
Przyjaciele: Amebowcy
Wrogowie: Bajka
Bójka
Brawurka
Panna Sara Bella
Miejsce zamieszkania:
Pochodzenie:
Alter-ego: Dobromiła
Specjalność: atak włosami i kosmetykami
przebieranie się za różne kobiety
Atomówki
Seduza faraonowa.png

W odcinku Aspiracje

Seduza – postać fikcyjna występująca w serialu animowanym Atomówki, dubbingowana w polskiej wersji przez Iwonę Rulewicz. Jeden z antagonistów kreskówki oraz przeciwnik Atomówek.

Historia Edytuj

Historia Seduzy ma swój początek w odcinku Straszna niania. W tym odcinku przebrała się za nową narzeczoną Profesora Atomusa, aby pod wpływem Atomówek zmusić je do ciężkiej pracy, uniemożliwić im korzystanie z wolnego czasu, a nawet je ukarać dając im dożywotni szlaban na wychodzenie z domu. Jednak dziewczynki ją zdemaskowały i odkryły jej tożsamość. Na koniec profesor kazał im nasłać na nią policję.

W odcinku O mały włos udawała sekretarkę Burmistrza, aby go wprowadzić w błąd. Gdy na jej oczach pojawiły się Atomówki i uwolniły sekretarkę, rywalizowała z nimi. Jednak gdy jej włosy zmokły, wszystkie cztery wzięły nożyczki i ścięły je wszystkie. Po kilku sezonach planowała na nich zemstę w odcinkach Róży kwiat zmienia świat i Aspiracje. W tym drugim kazała Gangreniakom wykraść koronę Kleopatry z muzeum. Chciała podbić świat, jednak Atomówki znów jej w tym przeszkodziły. Ostatecznie trafiła do więzienia . Rywalizowała w wyścigach w odcinku Atomówki rządzą!.

Charakterystyka Edytuj

Seduza jest postacią epizodyczną w serialu. Jest jednym z groźnych przeciwników Atomówek. Potrafi przebierać się za różne kobiety (m.in. za Pannę Sara Bellę), aby uwodzić mężczyzn (w tym Profesora Atomusa), którzy mogą jej pomóc w dotarciu do nich. Jej główną bronią służącą do walki są jej własne włosy. Do pokonania trzech dziewczynek używa również kosmetyków, w tym m.in. pomadki do ust, kremu do twarzy, lakieru do paznokci i tuszu do rzęs.

Wygląd Edytuj

Seduza ma kobiecy kształt i bardzo szczupłą budowę ciała. Jej cera jest biała jak mleko. Ma również usta pomalowane czerwoną szminką, szmaragdowe oczy i czarne włosy. Nosi czerwony kostium i kozaki oraz czarne kabaretki.

Ciekawostki Edytuj

  • Jej imię i wygląd są aluzją do Meduzy z mitologii greckiej.

Wystąpienia Edytuj

Sezon pierwszy Edytuj

Sezon drugi Edytuj

Sezon trzeci Edytuj

Sezon piąty Edytuj

Sezon szósty Edytuj

Odcinki specjalne Edytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki