FANDOM

Scott
ScottAudition.png
Informacje kontekstowe
Serial: Totalna Porażka: Zemsta Wyspy
Totalna Porażka: Plejada gwiazd
Pierwszy odcinek: Większe, gorsze, brutalniejsze!
Ostatni odcinek: Zrujnowany finał
Jedyny odcinek:
Liczba odcinków: 25
Dubbing: James Wallis (oryginalny)
Krzysztof Szczerbiński (polski)
Inspiracja:
Informacje ogólne
Imię i nazwisko: Scott
Przydomek: Świrus
Rasa: człowiek
Płeć: Ten bohater jest płci męskiej. mężczyzna
Wiek: 18 lat
Stan cywilny:
Karnacja:
Kolor włosów: rude
Kolor oczu:
Rodzina: Ojciec
Matka
Siostra Albertha
Babcia
Wujek
Kuzyni
Przyjaciele: Alejandro
Duncan
Wrogowie: Większość obsady
Miejsce zamieszkania: przedmieścia Toronto, Kanada
Pochodzenie:
Alter-ego:
Specjalność: struganie rzeczy z drzewa, życie ze zwierzętami
Totalna Porażka: Zemsta Wyspy Totalna Porażka: Plejada gwiazd

Scott – fikcyjna postać występująca po raz pierwszy w serialu animowanym typu reality show Totalna Porażka: Zemsta Wyspy.

Historia Edytuj

Totalna Porażka: Zemsta Wyspy Edytuj

Historia Scotta ma swój początek w odcinku Większe, gorsze, brutalniejsze!. Wraz z 12 innymi osobami pojawił się w obozie letnim, który został napromieniowany radioaktywnie. Podczas przeprawy jachtem nie przejmował się groźbami Jo. Po eksplozji, jaką wywołał Chris, wylądował w wodzie i szybko dopływając na plażę nazwał Camerona "dziwakiem". Po dotarciu do mety został umieszczony w drużynie "Toksycznych Szczurów". Wziął udział w planie Beverly'ego na wygranie wyzwania. Jednak mu się nie udało gdy totem przeciwników rozbił ich domek. Wieczorem zagłosował na Staci. Otrzymał piankę jako pierwszy.

W drugim odcinku Prawda albo laser rekina podczas pierwszej części wyzwania został połknięty przez rekina, lecz uciekł wybijając mu ząb. W drugiej części wyzwania sabotował drużynę, w wyniku czego przegrali. Dostał piankę jako ostatni. Podczas kolejnego wyzwania wybrał gorszy fort i został zaatakowany przez chrząszcze, a później spadł z fortu (odc. Lód, lód, dziecino). W tym samym odcinku przyczynił się do wyeliminowania B. W trakcie spaceru po cmentarzu został złapany przez pająka, którego udawała Izzy (odc. Schwytani straceńcy). Posłużył się mewowym działkiem (odc. Ahoj, załogo!) i po raz kolejny sabotował drużynę, zrzucając podejrzenia na Dawn, która opuściła program. Wraz z Lightningiem i Samem usiłował złapać wielką stopę, lecz zwierz wrzucił w niego beczkami, oprócz tego zamienił się z Jo i przeszedł do "Zmutowanych Larw" (odc. Uciekający model).

Podczas kolejnego wyzwania w odcinku Kopalnia jest kiepskim miejscem na odpady wraz z Mike'em, Zoey i Cameronem został zaatakowany przez świstaki. Dostał do rąk figurkę potrzebną do wygranej w zadaniu. W odcinku Wyspa skarbów Dr. McLeana był ponowny prześladowany przez rekina, który ciągle go gonił. W wyniku sabotażu własnej drużyny jego zespół uległ drużynie "Szczurów". Po rozwiązaniu drużyn działał indywidualnie (odc. Grand Chef Auto oraz W górę, w górę, w moim żałosnym balonie).

W odcinku Jedz, puszczaj i bądź ostrożny podczas pierwszej części wyzwania starał się zaszkodzić konkurentom, a swoje marne zdolności kulinarne nadrobił przebiegłością i oszustwem. Jednak w drugiej części został trafiony przez szefa kuchni. Ostatecznie opuścił program na wózku inwalidzkim i w gipsie zajmując czwarte miejsce. Został wykatapultowany z programu razem z Kłem. Powrócił sparaliżowany w Trauma Chair na ogłoszenie wyników w odcinku finałowym Mózg kontra Tężyzna – Ostateczna bitwa. Zaśmiał się również, gdy prowadzący za zaśmiecanie wyspy został zatrzymany przez Królewską Policję Konną i skazany na rok pozbawienia wolności.

Totalna Porażka: Plejada gwiazd Edytuj

Wraz z 13 innymi uczestnikami zakwalifikował się do piątego sezonu programu. W pierwszym odcinku Bohaterowie kontra Dranie po wyjściu z helikoptera wylądował w wodzie. Zaraz po dotarciu na wyspę został umieszczony w drużynie "Nikczemnych Sępów". Podczas pierwszego wyzwania, którym jest szukanie klucza do hotelu SPA, z nieukrywanym szokiem odkrył, że Alejandro po rocznym siedzeniu wyskoczył z Porażko-Miernika w wyniku jego wybuchu i otwierając drzwi zapewnił jemu i jego drużynie zwycięstwo. Wieczorem oglądał eliminację, w której uczestniczy drużyna "Bohaterskich Chomików".

W odcinku Zły lęk wraz z Jo, Gwen i Duncanem jadł śniadanie. Podczas wyzwania kopał w poszukiwaniu kawałków układanki 3D, lecz zaatakował go rój pszczół. Wraz ze swoją drużyną starał się ułożyć makietę Big Bena, jednak zdenerwował ich Lightning. Przez złą kolejność puzzli i głupotę kolegi jego drużyna przegrała wyzwanie. Wieczorem zagłosował na niego.

Podczas kolejnego wyzwania w odcinku Chroń prywatności Pijawko-Ballem został przypadkowo trafiony pijawką przez Jo, przez co jego zespół po raz drugi uległ przeciwnikom. Oddał na nią głos. Natomiast w odcinku Straszne jedzenie zauważył, że do jego drużyny dołączyła również Courtney. Uczestniczył również w zadaniu związanym z jedzeniem i przeżył karuzelę kręcącą się z zabójczą prędkością. Jego drużyna prawie przegrała rywalizację, lecz gdy dowiedzieli się o dyskwalifikacji drużyny "Chomików" za to, że Sam oszukiwał, zapewnili sobie kolejne zwycięstwo.

W odcinku Księżycowy obłęd obserwował dziwne zachowanie Heather. Podczas wyzwania został zaatakowany przez króliki. Zaatakował go również bóbr, któremu przeszkodziła Courtney rozprawiając się z nim. Był zażenowany tym, że do jego drużyny dołączył Cameron, który wcześniej był w drużynie "Chomików". Podczas jajecznego wyzwania został zaatakowany przez susła, przed którym ponownie uchroniła go Courtney (odc. Hiszpańska Opozycja bez Jajecznych Ekspertów). Pojedynkował się z Kłem w odcinku Frajerskie uderzenia. Po rozwiązaniu drużyn w odcinku Wasze regaty obiektem moich żartów wraz z resztą działał indywidualnie. Płynął tratwą wraz z Cameronem, Zoey i Duncanem. Związał się z Courtney.

Natomiast w odcinku Będziecie poszukiwać Zeeka był z pozostałymi w pomieszczeniu monitorowym z przerażeniem odkrył, że Ezekiel porwał prowadzącego. Postanowił temu zapobiec. Podczas wyzwania wraz z Courtney stał się ofiarą mutanta, któremu przeszkodziła Gwen. Wziął również udział w bardzo niebezpiecznym wyzwaniu, a później zagłosował na Alejandro (odc. Trafiony, zatopiony i zabity). Wziął udział w wyzwaniu polegającym na zjedzeniu lodów (odc. Lody błotnistych lodziarzy). Ostatecznie opuścił program zajmując trzecie miejsce (odc. Odważne poszukiwanie łupów).

Charakterystyka Edytuj

Scott jest jednym z uczestników animowanego reality show. Jest chłopakiem, który lubi manipulować innymi oraz wykorzystywać ich do swoich celów. Jego pomocnicy są przydatni tylko wtedy, gdy potrzebuje pomocy. Oprócz tego doprowadza innych do eliminacji, sabotując swoją drużynę. Pochodzi z farmy, na której się wychował. Jest dobry w wystruganiu wielu rzeczy z drewna. Żyje również ze swoimi zwierzętami. Jego siostrą jest Albertha. Po raz pierwszy występuje w czwartym sezonie reality show. W piątym sezonie należy do drużyny "Nikczemnych Sępów".

Wygląd Edytuj

Scott.png

Scott jest średniej wielkości chłopakiem. Swoim wzrostem dorównuje m.in. Haroldowi, Noah i Staci. Ma szczupłą budowę ciała, czym dorównuje reszcie uczestników, w tym m.in. Justinowi, Duncanowi, Ezekielowi, Tylerowi, Cody'emu i Alejandro. Podobnie jak inni jest dość umięśniony. Jego cera ma kolor beżowy w jasnej karnacji. Na jego ciele znajdują się również piegi. Ma krótkie, rudo-marchewkowe włosy i niebieskie oczy.

Zawsze chodzi ubrany w luzackie ciuchy, tzn. nosi białą podkoszulkę, turkusowo-niebieskie dżinsowe spodnie, które są przepasane czarnym skórzanym paskiem i metalową klamrą, białe bawełniane skarpetki znajdujące się pod spodniami i czarno-szaro-brązowe skórzane tenisówki. Nie nosi żadnych innych dodatków uzupełniających jego strój. Natomiast na jedno z wyzwań, które jest w ramach czwartego sezonu rozegrane w odcinku Ahoj, załogo!, zakłada czerwone bawełniane szorty kąpielowe z kieszeniami.

Cytaty Edytuj

"Bez dwóch zdań. Dakota musi odejść. Kręcą ją tylko ustawiane fotki."
― O Dakocie; odc. Prawda albo laser rekina
"Lubię cię, piękna panienko. Hehe. Idę spać..."
― Do Courtney; odc. Frajerskie uderzenie

Ciekawostki Edytuj

  • Scott, Beth i Ezekiel są uczestnikami, którzy mieszkają na farmie.
    • Cała trójka przejawia kiepskie zdolności w nawiązywaniu relacji międzyludzkich. Scott, Beth i Ezekiel uczestniczyli jedynie w dwóch sezonach.
  • Scott jest jednym z siedemnastu uczestników, którzy podczas wyzwania (m .in. w odcinku Ahoj, załogo!) noszą szorty kąpielowe.
  • Scott jest pierwszym męskim antagonistą, który nie użył swojego uroku, aby manipulować uczestniczkami (w przeciwieństwie do Justina i Alejandro).
  • Podkłada pod niego ta sama osoba co Maxowi z Totalna Porażka na wyspie Pahkitew.

Wystąpienia Edytuj

Totalna Porażka: Zemsta Wyspy Edytuj

Totalna Porażka: Plejada gwiazd Edytuj

Zmutowane Larwy
CameronMikeScottAnna MariaDakotaZoey
Nikczemne Sępy
AlejandroCameronLightningScottCourtneyGwenHeatherJo

Więcej z Fandomu

Losowa wiki