FANDOM

Samolot Totalnej Porażki
Samolot Totalnej Porażki.png
Typ: pojazd
Wystąpienia
Pierwszy odcinek: Wyścig celebrytów Planu Totalnej Porażki – powrót (krótka rola)
Przechadzka po Egipcie (pierwsze użycie)
Ostatni odcinek: Samoloty, Pociągi,
Gorące Telefony
Komórkowe
Liczba wystąpień: 24
Serial: Plan Totalnej Porażki
Totalna Porażka w trasie
Plan Totalnej Porażki Totalna Porażka w Trasie

Samolot Totalnej Porażki (ang. Total Drama Jumbo Jet) – jeden z obiektów w animowanym reality show Totalna Porażka w trasie.

Opis Edytuj

Samolot jest obiektem pojawiającym się w trzecim sezonie programu. Jest ubogo skonstruowanym pojazdem, który może się przemieszczać z jednego miejsca na miejsce. Z wyglądu przypomina stary, używany przewoźnik. Posiada dwie toalety zwierzeń (zamontowano w nich kamerę), przedział pierwszej klasy dla wygranego zespołu w każdym wyzwaniu, przedział ekonomiczny dla przegranych, kawiarnię, łazienkę oraz sterownię dla pilotów samolotu. Na pokładzie samolotu można tu znaleźć miejsce, gdzie odbywają się eliminacje z fisztaszkami. Wewnątrz pojazdu znajdują się również spadochrony dla opuszczających program, które wyeliminowani otrzymują przed Skokiem Wstydu. Pojazd wyposażony również w podwozie. W odcinku Dziwne przypadki zostaje zniszczony na skutek eksplozji wywołanej przez Sierrę. Pilotami samolotu są Chris i szef kuchni.

Pasażerowie Edytuj

Chłopaki Edytuj

Dziewczyny Edytuj

Galeria Edytuj

Kliknij tutaj, by zobaczyć galerię do artykułu {{{pagename:Samolot Totalnej Porażki}}}.
Kliknij tutaj, aby zobaczyć galerię dla tego artykułu.

Ciekawostki Edytuj

  • Na pokładzie samolotu od czasu do czasu pojawia się jeden z najsłabszej drużyny w programie – Ezekiel.
  • Jest jedynym pojazdem, który ulega całkowitemu zniszczeniu.
  • Szczątki samolotu można spotkać w kilku odcinkach czwartego sezonu programu.

Wystąpienia Edytuj

Plan Totalnej Porażki Edytuj

Totalna Porażka w trasie Edytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki