FANDOM

Słodkie Rybie Ogonki
Paczka Rybich Ogonków
Typ: jedzenie
Wystąpienia
Pierwszy odcinek: Zakręcony czas w Japonii
Ostatni odcinek: Piknik pod Wiszącą Skałą
Liczba wystąpień: 5
Serial: Totalna Porażka w trasie
TDWT

Słodkie Rybie Ogonki (ang. Candy Fish Tails) – jeden z obiektów w serialu animowanym typu reality show Totalna Porażka w trasie.

Opis Edytuj

Słodkie Rybie Ogonki są obiektem występującym w animowanym reality show. Są jednym z rodzajów cukierków przyrządzonych przez szefa kuchni. Cukierki są małe, mają kolor różowy w różnych odcieniach i charakterystyczny kształt zwykłego rybiego ogona. Zamknięte są w małych, różowych, plastikowych paczkach z nadrukiem. Napis na paczkach brzmi: Totalnie Pyszne Słodkie Rybie Ogonki Chefa Hatcheta. Po raz pierwszy pojawiają się w odcinku Zakręcony czas w Japonii.

Reklama Edytuj

W odcinku Zakręcony czas w Japonii podczas drugiej części wyzwania zawodnicy kręcą filmy reklamowe promujące cukierki, które później są oceniane przez szefa kuchni. Najlepszym filmem reklamowym okazuje się być film reklamowy drużyny "Amazonek".

Spot drużyny "Zwycięzców" Edytuj

Drużyna "Zwycięzców" zrobiła krótki filmik reklamowy w stylu samurajskim. W tym filmiku Harold w roli samuraja przybył na wieś galopując na koniu. Bridgette, Lindsay, LeShawna i DJ zagrali wieśniaków robiących jedzenie. Na ich oczach pojawił się samuraj i zaczął umierać z głodu. Piłka plażowa została przebita mieczem samuraja i z niej wydostał się rybi ogonek, który znalazł się w ustach Harolda. Tytuł spotu nosił tytuł Lament Samuraja. Niestety ten spot został uznany przez szefa za najgorszy.

Spot drużyny "Chris jest naprawdę bardzo bardzo bardzo bardzo słodki" Edytuj

Drużyna "Chris jest naprawdę bardzo bardzo bardzo bardzo słodki" zrobiła nawiązanie do filmu "Godzilla". W tym filmie reklamowym Owen w kostiumie potwora sterroryzował miasto. Na ratunek miastu przybiegła czwórka żołnierzy: Alejandro, Izzy, Noah i Tyler. Jeden z nich rzucił jeden z rybich ogonków, który potwór zjadł i przestał niszczyć miasto. Później zaczął tańczyć. Tytuł spotu reklamowego nosił tytuł Atak potwora. Ten spot uzyskał wyższą notę od spotu drużyny "Zwycięzców", ale niższą od spotu drużyny "Amazonek".

Spot drużyny "Amazonek" Edytuj

Sierra i Cody nakręcili spot, który zawiera scenę eksplozji ciasta orzechowego i kręcących się masek dla hokeistów, które promowały rybie ogonki. Tytuł spotu brzmiał Co to?. Szef kuchni ogłosił spot za najlepszy ze względu na miłość do wybuchowych orzechów.

Galeria Edytuj

Ciekawostki Edytuj

  • Jeden z uczestników, Alejandro, zjadł jeden z rybich ogonków, który od razu mu nie smakował, i stwierdził, że smakuje jak stos zdechłych ryb.

Wystąpienia Edytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki