Fandom

Cartoon Network Wiki

Słodki zapach sukcesu

1755stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij
Odcinek

Słodki zapach sukcesu
Sezon 2, Odcinek 23
Słodki zapach sukcesu.jpg
Oryginalny tytuł: The Sweet Stench of Success
Premiera: 27 maja 2005 FlagaUSA.png
14 października 2005 FlagaPL.png
Produkcja
Kod produkcji: 210
Reżyseria: Craig McCracken
Scenariusz: Adam Pava
Chronologia
Poprzedni
"Kto mieczem wojuje"
Następny
"Papa Kujonku!"
Dom dla zmyślonych przyjaciół pani Foster
Słodki zapach sukcesu (ang. The Sweet Stench of Success) – dwudziesty trzeci odcinek serialu Dom dla zmyślonych przyjaciół pani Foster, dziesiąty odcinek drugiego sezonu.

Opis odcinka Edytuj

Marzenie Bloo o zostaniu sławnym spełnia się. Jednak zaczyna być tak zajęty karierą, że ogranicza się w kontaktach z Maksem.

StreszczenieEdytuj

Eduardo występuje w telewizyjnym programie dla przyjaciół poszukujących nowego domu. Bloo mu zazdrości i też występuje w programie, przekonując prowadzącą programu, że jest porzuconym przyjacielem. Maks mówi mu, że okłamał wiele widzów, którzy zechcieli by go zaadoptować. Tymczasem do domu pani Foster przychodzi producent z Hollywood Kip Snip, który proponuje Bloo zostanie gwiazdą, a dokładniej zaadoptowanie. Od tej chwili nowym twórcą Bloo jest producent, który każe Bloo reklamować dezodorant marki Deo, przez co Bloo staje się gwiazdą. Wkrótce jednak zaczyna tęsknić za Maksem, lecz producent nie pozwala mu zerwać kontraktu. Bloo sądził, że będzie jedynie współpracował z producentem. Wkrótce chłopiec wraz z Chudym, Eduardo i Koko wyrusza uratować swojego zmyślonego przyjaciela.

Bohaterowie odcinkaEdytuj

Główni bohaterowieEdytuj

Bohaterowie drugoplanowiEdytuj

Bohaterowie epizodyczniEdytuj

Ciekawostki Edytuj

  • W tym odcinku po raz pierwszy pojawiają się Erin Peterson, Todd oraz Kip Snip.
    • Dwaj ostatni z wymienionych nie pojawiają się w żadnych innych odcinkach, jest to ich jedyny występ.
  • Dowiadujemy się, że Bloo i Maks znają alfabet Morse'a.

Zobacz też Edytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki